Gezien de hoon die het festival weer over zich heen zal krijgen , denk ik niet dat de organisatie op die financiële meevaller zit te wachten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:06 schreef planethugo het volgende:
[..]
blij niet maar financieel zal t 'm niet zo heel heel heel slecht uitkomen gok ik.
Ja, vanaf het treinstation gaan bussen voor twee euro. Voor hetzelfde geld heb je ook een taxi.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:48 schreef ecstasy het volgende:
Weet iemand tot hoelaat de pendelbussen rijden? Ga dit jaar voor het eerst met het OV, maar kom vrijdag pas rond kwart over 9 aan op station Landgraaf (vriendin van me staat dan al op de camping).
Same, kom om half 1 ofzo aan bij de camping.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:54 schreef Juicyhil het volgende:
Mja, ik vertrek donderdag op vrijdagnacht, poging wagen tot een plaatsje op camping A.
Zijn ze ook 's nachts open dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:56 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Same, kom om half 1 ofzo aan bij de camping.
Waarom zou Florence & Tme Machine niet komen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:25 schreef HaringMilkshake het volgende:
Als wolfmother EN florence+themachine wordt gecancelled,
dan ga ik huilen
Tenzij ze kurt cobain weer tot leven wekken en nirvana het hele weekend op de mainstage laten spelen
Wolfmother zegt mogelijk Pinkpop afquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom zou Florence & Tme Machine niet komen?
Ik vind het wel fijn. Dan drink ik de biertjes omdat ik er zin in heb en niet omdat ik dorstig ben. Dit jaar wil ik sowieso minder geld uitgeven. Jammer genoeg moet ik Biffy Clyro & Editors missen. Green Day interesseert me vrijwel niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:14 schreef Juicyhil het volgende:
Gelukkig wordt het niet zo heel heet.
Is het ook te lopen? Ik neem aan dat er ook een hele stroom mensen de benenwagen neemt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, vanaf het treinstation gaan bussen voor twee euro. Voor hetzelfde geld heb je ook een taxi.
Kan ook. Afhankelijk van welke camping je kiest. Wil je naar C ben je er met 10 minuutjes, B is 25 minuten en A 35 minuten. Wil je naar D... Ik zou niet weten hoe lang dat lopen is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is het ook te lopen? Ik neem aan dat er ook een hele stroom mensen de benenwagen neemt?
what the fuck, zag er op het kaartje stukken korter uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:50 schreef Juicyhil het volgende:
Ooh, dat is inderdaad een 35 minuutjes lopen gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |