Echt niet, grote bek, door blijven lullen en drogredenen aanvoeren.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef raptorix het volgende:
Rutte heeft het debat nu al gewonnen, niet alleen inhoudelijk erg sterk, maar ook helder en puntig.
Rutte is niet die kerel met de witte pruik!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Echt niet, grote bek, door blijven lullen en drogredenen aanvoeren.
Ik ben niet zo snel onder de indruk. Rutte bedient zich van argumenten die hij mooi verpakt, maar eigenlijk het tegenovergestelde zijn van wat hij werkelijk bedoelt, en ook nog hetgene waarvan hij de anderen verwijt niet aan te doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zou jij met Rutte in debat gaan, en je knowhow op tafel gooien ?
Durf te wedden dat hij de vloer met je aanveegt.
Dat doet Cohen. Rutte probeert steeds met heldere punten te komen waar alleen Balkenende soms wat zinnigs op tegen kan zeggen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geweldig debat zonder Femke, met haar betrokken in een debatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 7.2 miljard per jaar is geen economie?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:15 schreef HaagsPietje het volgende:
ik stem zeker niet op de vvd. in mijn ogen betekent dat het piepkleine restje natuur wat nederland nog heeft naar de klote en een vette huursverhoging.
de pvv heeft denk ik de pech dat economische issues op dit moment zo verschrikkelijk belangrijk zijn dat mensen zich daar geheel door laten leiden ipv B-onderwerpen als immigratie...
Laat de echte schreeuwlelijkerd opstaan, dan wordt het toch Rutte.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
Rutte is niet die kerel met de witte pruik!
Zoals?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, de een zonder de ander is waanzin.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:17 schreef PLAE@ het volgende:
Hypotheekaftrek beëindigen mag van mij best maar dan ook per direct alle huursubsidies stoppen.
Ik heb het niet vanaf het begin gezien, maar mijn reactie was ook gebaseerd op hoe ik ze heb zien debatteren.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:16 schreef TheGaffer het volgende:
[..]
Dat doet Cohen. Rutte probeert steeds met heldere punten te komen waar alleen Balkenende soms wat zinnigs op tegen kan zeggen.
Ik ben dan erg benieuwd geworden naar hoe jij het zou doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel onder de indruk. Rutte bedient zich van argumenten die hij mooi verpakt, maar eigenlijk het tegenovergestelde zijn van wat hij werkelijk bedoelt, en ook nog hetgene waarvan hij de anderen verwijt niet aan te doen.
Yep. En de belastingdruk verlagen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:17 schreef PLAE@ het volgende:
Hypotheekaftrek beëindigen mag van mij best maar dan ook per direct alle huursubsidies stoppen.
Waarom?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:17 schreef PLAE@ het volgende:
Eens. Femke had hier veel goed kunnen doen. Had de heertjes wel even op hun plek kunnen zetten. En op een vrouw is het ook een stuk minder makkelijk hakken.quote:
baas die Balkenendequote:Op zondag 23 mei 2010 21:19 schreef tong80 het volgende:
Balkenende :
'Wonen is voor mensen erg belangrijk.'
. Mensen proberen Wilders te bashen omdat het Wilders is die niet aardig is voor 10% van de bevolkingquote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef dpgargoyle het volgende:
Tsja, kon je op wachten, dit verhaal over de HRA. Henk en Ingrid kijken nu eenmaal niet verder dan hun neus lang is.
Dat niet alleen, veel mensen hebben een koophuis als alternatieve pensioenvoorziening, dat word veelal vergeten.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:19 schreef tong80 het volgende:
Balkenende :
'Wonen is voor mensen erg belangrijk.'
Daar is Marc Dutroux het niet mee eens.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:20 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
En op een vrouw is het ook een stuk minder makkelijk hakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |