Ja. Dat is namelijk een logisch gevolg van vier mensen neerzetten. Het hoeft niet bewust te zijn, maar gevormd wordt er. Hoe, ik weet het niet. Welk resultaat, ik weet het niet. Dat mensen -wie? de meerderheid? de kijkers?- dit blijkbaar willen is echter geen logisch gevolg. Dus ja, het is nét wat anders.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jouw 'vormen' is geen gok, dat weet je blijkbaar?
Nee,quote:Op zondag 23 mei 2010 20:04 schreef dpgargoyle het volgende:
Doet Neelie ook mee? Dat zou pas vuurwerk zijn.
Uit mijn hoofd.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:58 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
OMFG dit is geniaal![]()
Waar heb je dit vandaan?
Daar moet je iets mee doen joh! Of doe je dat al?quote:
Het is politiek, Tong.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:20 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk weer het begin door Balkenende die de eerste vraag ontwijkt
Oh je weet nu al wat ie gaat zeggen ?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:28 schreef HaagsPietje het volgende:
wat is die cohen een kneus zeg.....ach ach ach, die vent stamelt maar wat...als het straks over cijfers en achtergrond informatie gaat komt ie helemaal niet meer uit zn woorden en vraagt ie aan Frits of ie even naar het toilet mag omdat ie een vieze onderbroek heeft...wat een kneus
lolquote:Op zondag 23 mei 2010 20:23 schreef Rezzy het volgende:
Wilders houdt rekening met de spanningsboog van zijn aanhang. Snel die bel rinkelen, voordat zijn kiezers switchen naar Wipeout.
Dat viel ook wel mee.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Cohen bleef mooi rustig en liet zich niet in een hoek drukken
Wilders komt altijd met z'n 4 standaardzinnetjes, nou kennen we het welquote:Op zondag 23 mei 2010 20:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik hoop Wilders. Hij maakt gehakt van Cohen
Wilders 4 president![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |