abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81788542
Ik krijg om de haverklap smsjes van Rachid uit alkmaar. Elke keer stuur ik terug dat hij het verkeerde nummer heeft maar hij blijft vragen of ik nog 'nieuwen wil kopen'. Geen idee wat hij daarmee bedoelt, en hij wil ook niet uitleggen wat hij nog verkoopt. Één keer zei hij wel dat 'de eerste pil gratis was' dus ik gok dat hij nogal een door pilletjes verneukt paar hersenen heeft.
Verwijder het achterwiel niet.
pi_81788613
Heb ik ook een tijdje last van gehad. Heb toen een tijd lang alle onbekende nummers meteen weggedrukt en nooit meer last van gehad.
pi_81788746
Heb ik ook vaak genoeg,
Zit je potje fifa op ps3 te spelen belt er zon achterlijke kneus die gaat zingen, of je de gek aan gaat steken.
die lui hebben gewoon geen leven.
Grrrrrrrll, Dat is een wijs woord.
pi_81789281
Je kunt je telefoon natuurlijk ook gewoon uit zetten als je gaat slapen.
pi_81789368
Ik werd deze week om kwart over zes door een of andere mongool wakker gebeld. Lang niet leuk.
pi_81789436
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:48 schreef apij4125 het volgende:
Zeg je gewoon dit in het engels WHO THE FUCK ARE YOU
im from holland
where the fuck u from

un-tss un-tss un-tss
pi_81789538
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:36 schreef aapinator het volgende:
Ik krijg om de haverklap smsjes van Rachid uit alkmaar. Elke keer stuur ik terug dat hij het verkeerde nummer heeft maar hij blijft vragen of ik nog 'nieuwen wil kopen'. Geen idee wat hij daarmee bedoelt, en hij wil ook niet uitleggen wat hij nog verkoopt. Één keer zei hij wel dat 'de eerste pil gratis was' dus ik gok dat hij nogal een door pilletjes verneukt paar hersenen heeft.
Gefeliciteerd, je staat in een dealer phone!

Ripdeal opzetten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')