Heb ik al gsmst.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:48 schreef apij4125 het volgende:
Zeg je gewoon dit in het engels WHO THE FUCK ARE YOU
Ik sms snachts half slapend altijd nog, en dan moet ik wel wakker worden als ik een reactie krijg.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:49 schreef osmo het volgende:
Al eens gedacht aan je geluid uit te zetten als je wil slapen? Schijnt te helpen.
LG arena.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:01 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Wat is je telefoontype? Niet alle telefoons hebben dat volgens mij
Zolang jij niet op een buitenlands netwerk zit maakt dat geen zak uit.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:07 schreef fotostarter het volgende:
En jij zit met de kosten omdat er vanuit het buitenland gebeld is.
Gr Ingaaaaaaaaaaaaaaah
Ok.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:29 schreef osmo het volgende:
[..]
Zolang jij niet op een buitenlands netwerk zit maakt dat geen zak uit.
Dit en de provider bellen, maar uit ervaring weet ik dat KPN bijv niet al te behulpzaam is. En anders gewoon de telefoon ergens neerleggen en iets anders gaan doen dan kost het diegene alleen maar veel geld.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:39 schreef Robin__ het volgende:
Contact aanmaken met het nr en speciale beltoon instellen (volgens mij kan dat met bijna ieder toestel wel) dan zet je haar gewoon op stil zonder trillen, wordt je er in ieder geval niet wakker van.
Maar ik zou gewoon eens een telefoon winkel binnenstappen en vragen wat je kan doen, die kunnen je vast wel vertellen of je dat kan laten blokkeren oid
Heuhquote:Op zondag 23 mei 2010 13:19 schreef apij4125 het volgende:
Mijn theorie als je shut the fuck up zegt [ afbeelding ]
im from hollandquote:Op zondag 23 mei 2010 10:48 schreef apij4125 het volgende:
Zeg je gewoon dit in het engels WHO THE FUCK ARE YOU
Gefeliciteerd, je staat in een dealer phone!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:36 schreef aapinator het volgende:
Ik krijg om de haverklap smsjes van Rachid uit alkmaar. Elke keer stuur ik terug dat hij het verkeerde nummer heeft maar hij blijft vragen of ik nog 'nieuwen wil kopen'. Geen idee wat hij daarmee bedoelt, en hij wil ook niet uitleggen wat hij nog verkoopt. Één keer zei hij wel dat 'de eerste pil gratis was' dus ik gok dat hij nogal een door pilletjes verneukt paar hersenen heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |