Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 23 mei 2010 03:41 schreef Repeat het volgende:
Zoals sommigen van jullie weten was ik vanavond bij de toppers.
Wees blij.quote:Op zondag 23 mei 2010 03:45 schreef Salvad0R het volgende:
"De Toppers"
Ik ken het niet, maar het klinkt fucked up.
Kun je dat uitleggen of was het een post zomaar omdat het kan?quote:Op zondag 23 mei 2010 03:46 schreef LosPollos het volgende:
Het is een wonder dat je bij het zien van die ordinaire straatzangers niet direct moest kotsen, schijten en pissen.
Wat snap je er niet aan dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 03:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kun je dat uitleggen of was het een post zomaar omdat het kan?
Ik schijt altijd liefst in eigen pot.quote:Op zondag 23 mei 2010 04:24 schreef LosPollos het volgende:
Ik heb er nooit zo'n last van, maar toch schijt ik na een avondje stappen meestal nog ff snel bij de buurvrouw in de voortuin.
De Toppers niet kennenquote:Op zondag 23 mei 2010 03:45 schreef Salvad0R het volgende:
"De Toppers"
Ik ken het niet, maar het klinkt fucked up.
De vraag is natuurlijk: heb je het die 200 meter nog opgehouden, of heb je het maar laten lopen?quote:Op zondag 23 mei 2010 03:41 schreef Repeat het volgende:
Totdat ik op 200 meter van m'n huis was en m'n sluitspier vrijwel oncontroleerbaar leek, het begon gewoon te komen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:14 schreef Jahr00n het volgende:
Met poepen heb ik dat nooit maar met plassen vrijwel altijd, hoe dichter bij een toilet hoe nodiger ik moet.
Vingerhoedje nat.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk: heb je het die 200 meter nog opgehouden, of heb je het maar laten lopen?
Hoe is dat tegenwoordig: komt het nog steeds rechtstreeks op de rails terecht, of gaat het nu netjes in een reservoir?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:46 schreef Amoeba het volgende:
De Toppers..![]()
![]()
![]()
Verder, TS, waarom ging je niet gewoon schijten in de trein? Bij Veolia kan ik me dat voorstellen dat dat klote is, met die schijttreinen van hun (), maar bij de NS vind ik het meestal nog wel comfortabel schijten.
Je hebt in je broek gepoept ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:29 schreef Repeat het volgende:
Nu weet ik het zeker. M'n theorie is wederom bevestigd. Weliswaar zonder toppers, maar het idee is hetzelfde...
Maken de Toppers geen gebruik van the Brown Note?... Of is het iets anders?....quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:29 schreef Repeat het volgende:
Nu weet ik het zeker. M'n theorie is wederom bevestigd. Weliswaar zonder toppers, maar het idee is hetzelfde...
Dan heb ik altijd wel een probleem, in de struikenquote:Op zondag 23 mei 2010 16:15 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
En dan je sleutel natuurlijk niet kunnen vinden, als je thuis voor de deur staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |