Misschien wel een goed ideequote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:43 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Opjebedjumpen als je gedronken hebt
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:52 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
En nu ga ik kinderen voor kinderen luisteren!
tskquote:
ik backspace ook aardig veel op dit moment, en als je morgen terug leest, dan kom je tot de conclusie dat dat niet veel heeft geholpenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:56 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
tsk
bier rijmt niet voor niets op plezier.
(en wat wordt typen belachelijk moeilijk op deze manier..)
ik ben er ook bang voor.. ik kwam er net al achter dat ik net niet alleen bier en plezier had laten rijmen, maar dat zelfs de laatste zin (die ik nu alweer ben vergeten trouwens.. oh well..) rijmde. ik zou bijna denken dat ik hoe meer alcohol ik neem, hoe genialer ik word!quote:Op maandag 28 juni 2010 00:00 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik backspace ook aardig veel op dit moment, en als je morgen terug leest, dan kom je tot de conclusie dat dat niet veel heeft geholpen
Ik moet ook naar mijn oma,..ze is met spoed opgenomen,...en durf niet alleen, wie gaat met me meequote:
ik wil wel, maar ik kom net bij die van mij wegquote:Op maandag 28 juni 2010 00:07 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ik moet ook naar mijn oma,..ze is met spoed opgenomen,...en durf niet alleen, wie gaat met me mee
Is dat net gebeurd?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:07 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ik moet ook naar mijn oma,..ze is met spoed opgenomen,...en durf niet alleen, wie gaat met me mee
Kolere is dat hequote:Op maandag 28 juni 2010 00:11 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik wil wel, maar ik kom net bij die van mij weg
heb wel genoeg ziekenhuis gezien voor vandaag.
ja ik heb er ook moeite mee. maar je doet er niks aan. de oma van een ex van me ligt op sterven, ik vond het altijd een geweldige vrouw en ik zal heer ook erg missen, en mijn oma ook als ze er niet meer is.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:22 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Kolere is dat he![]()
Ze ligt niet in ziekenhuis, maar in verzorgingstehuis,...
Woon er ver vandaan van mij,..maar durf niet te gaan in mn eentje
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:29 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja ik heb er ook moeite mee. maar je doet er niks aan. de oma van een ex van me ligt op sterven, ik vond het altijd een geweldige vrouw en ik zal heer ook erg missen, en mijn oma ook als ze er niet meer is.
maar de tijd die je nog samen hebt is kort maar wel belangrijk. dat heb ik mijn ex toen ook op het hart gedrukt. hoop dat ze dat ook begrepen heeft.
[edit]
ja en durven. das altijd moeilijk. het blijft een enge situatie. zo'n oud fragiel mensje in zo'n groot ziekenhuis
de afstand is klote inderdaad, gelukkig heb ik het dan beter voor elkaar en woon op 5 min fietsen van het ziekenhuis. dus voor mij is dat geen probleem.
ja, kan je alleen sterkte wensen ben ik bang.
Niks eigenlijk. Je kan hier stoere dronkenmansverhalen ophangen als je wil.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:50 schreef superlangzaam het volgende:
Ik ben dronken en wat nu?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:01 schreef Socios het volgende:
Eén grote HOAX dit topic. Echt dronken mensen kunnen dit topic niet vinden.
Godver Kiko, ben je terugquote:Op zondag 5 september 2010 01:44 schreef Kikopuz het volgende:
* Kikopuz meldt dat ie morgen 6 uur op moet voor werk en geen tijd heeft voor drank. *
Ik ook. Die 3 halve liters maken het verschil niet.quote:Op zondag 5 september 2010 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
ben zo nuchter als ik weet niet wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |