Misschien wel een goed ideequote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:43 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Opjebedjumpen als je gedronken hebt
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:52 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
En nu ga ik kinderen voor kinderen luisteren!
tskquote:
ik backspace ook aardig veel op dit moment, en als je morgen terug leest, dan kom je tot de conclusie dat dat niet veel heeft geholpenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:56 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
tsk
bier rijmt niet voor niets op plezier.
(en wat wordt typen belachelijk moeilijk op deze manier..)
ik ben er ook bang voor.. ik kwam er net al achter dat ik net niet alleen bier en plezier had laten rijmen, maar dat zelfs de laatste zin (die ik nu alweer ben vergeten trouwens.. oh well..) rijmde. ik zou bijna denken dat ik hoe meer alcohol ik neem, hoe genialer ik word!quote:Op maandag 28 juni 2010 00:00 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik backspace ook aardig veel op dit moment, en als je morgen terug leest, dan kom je tot de conclusie dat dat niet veel heeft geholpen
Ik moet ook naar mijn oma,..ze is met spoed opgenomen,...en durf niet alleen, wie gaat met me meequote:
ik wil wel, maar ik kom net bij die van mij wegquote:Op maandag 28 juni 2010 00:07 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ik moet ook naar mijn oma,..ze is met spoed opgenomen,...en durf niet alleen, wie gaat met me mee
Is dat net gebeurd?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:07 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ik moet ook naar mijn oma,..ze is met spoed opgenomen,...en durf niet alleen, wie gaat met me mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |