quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:06 schreef Penisbaard het volgende:
Een echte Priscilla heeft een gouden ketting met "Priscilla" erop
En jij maar jaloers op je broertje die wel krabbels van meisjes krijgtquote:Op zondag 23 mei 2010 00:06 schreef Panzermaus het volgende:
Romy is ook zo'n tokkienaam, als ik op mijn oude PC ga (muziek halen jwz) en mijn broertje erachter weg moet jagen dan staat er altijd Hyvesaan met misschien wel 8 krabbels van 3 verschillende Romy's.
Stuk voor stuk VMBO sloeries. Hoezo stereotypes.
Jouw broertje heet Wesley?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:06 schreef Panzermaus het volgende:
Romy is ook zo'n tokkienaam, als ik op mijn oude PC ga (muziek halen jwz) en mijn broertje erachter weg moet jagen dan staat er altijd Hyvesaan met misschien wel 8 krabbels van 3 verschillende Romy's.
Stuk voor stuk VMBO sloeries. Hoezo stereotypes.
Of Rodney.quote:
ja en die negervriend heeft dan grote dromen om later computers te maken voor de koningin en president.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
En dan hebben ze een neger"vriend" en dan komen ze klagen op Fok!
Rodney.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door BlackLining op 23-05-2010 01:35:36 ]Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |