Bij mijn weten is het de afgelopen 2 jaar niet verkozen tot het beste festival hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het oudste festival wat er is en in Nederland is er geen beter festival.
PP is goedkoper en heeft een betere line-up dan Lowlands
De afgelopen 2 jaar was het iets minder, maar het festival bestaat niet voor niets al 41 jaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mijn weten is het de afgelopen 2 jaar niet verkozen tot het beste festival hoor
Wat een afzetters zegquote:
Daar heb je een punt, maar als iets al lang bestaat hoeft het nog niet meteen het beste te zijn, gewoon goed en trouwe bezoekers is ook voldoende om het lang vol te houden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De afgelopen 2 jaar was het iets minder, maar het festival bestaat niet voor niets al 41 jaar.
Pinkpop staat wel bekend als een goedkoop en gezellig festivalquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar als iets al lang bestaat hoeft het nog niet meteen het beste te zijn, gewoon goed en trouwe bezoekers is ook voldoende om het lang vol te houden.
Sorry hoor maar 75 euro alleen voor een dag kaart noem ik niet goedkoopquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pinkpop staat wel bekend als een goedkoop en gezellig festival
Alleen zijn de laatste jaren de prijzen van het eten erg snel omhoog gegaan
Dat is het wel. Op één dag zijn er verschillende (goede) acts.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry hoor maar 75 euro alleen voor een dag kaart noem ik niet goedkoop, helaas is het eten bij elk festival rete duur
Niet echt bijzondere namen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:47 schreef Stoeprand het volgende:
Maar goed dat ik naar Lowlands ga.
5 jaar geleden nog 60quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry hoor maar 75 euro alleen voor een dag kaart noem ik niet goedkoop, helaas is het eten bij elk festival rete duur
NOFX is wel leuk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet echt bijzondere namen.
Queens of the stone age is wel leuk, maar die stonden al eens op Pinkpop
Dat klopt ook wel maar ik bedoel meer iets van 75 euro per dag minimaal goedkoop noemen niet echt de juiste benamingquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is het wel. Op één dag zijn er verschillende (goede) acts.
Voor sommige normale concerten betaal je soms al meer dan 75% van de prijs voor een dagkaart voor Pinkpop.
Ik weet nog van vorig jaar(of was het het jaar ervoor de zwarte cross 17.50 euro per dag, nu is het wel 20quote:
Dat is helaas de prijs van vandaagquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel maar ik bedoel meer iets van 75 euro per dag minimaal goedkoop noemen niet echt de juiste benaming
Nope zie de post boven jequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is helaas de prijs van vandaag
Ze gaan gewoon ziek veel omhoogquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet nog van vorig jaar(of was het het jaar ervoor de zwarte cross 17.50 euro per dag, nu is het wel 20en 40 als je 2 of 3 dagen gaat
)
Het hele weekend kost niet 3 x 75 euro.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel maar ik bedoel meer iets van 75 euro per dag minimaal goedkoop noemen niet echt de juiste benaming
Nou, 2.50 euro wat veel. Maar bij de Zwarte Cross word er wel aan andere dingen genoeg verdientquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon ziek veel omhoog
Hoeveel kost het eten en drinken daar ?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou, 2.50 euro wat veel. Maar bij de Zwarte Cross word er wel aan andere dingen genoeg verdient
Maar als nog vrij prijzigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het hele weekend kost niet 3 x 75 euro.
De prijs voor het hele weekend ligt rond de 150 euro.
Vorige jaar was 2 euro per munt, bier/fris 1 munt en een simpel broodje unox al 2 munten en de rest alleen maar duurderquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoeveel kost het eten en drinken daar ?
Nee, dat is het niet.quote:
Ja en maar ik vind het nog steeds veel geldquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
Voor sommige single-acts betaal je al 75 euro.
Dat kan jij vinden, maar het is relatief weinig geld.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja en maar ik vind het nog steeds veel geld
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja en maar ik vind het nog steeds veel geld
PP is denk ik 2,50 per bon dit jaar...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vorige jaar was 2 euro per munt, bier/fris 1 munt en een simpel broodje unox al 2 munten en de rest alleen maar duurder
Ligt er aan hoe je er tegen aan kijkt, bijvoorbeeld hoe lang doe je er over met werken voordat je het binnen hebt.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat kan jij vinden, maar het is relatief weinig geld.
Ik moet er wel 2 dagen voor werken hoorquote:
Ik hoop bij de Zwarte Cross nog gewoon op 2 euroquote:Op zondag 23 mei 2010 00:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PP is denk ik 2,50 per bon dit jaar...
Dan is het alsnog weinig geld voor zoveel acts.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je er tegen aan kijkt, bijvoorbeeld hoe lang doe je er over met werken voordat je het binnen hebt.
I hoop het voor jequote:Op zondag 23 mei 2010 00:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet er wel 2 dagen voor werken hoor![]()
[..]
Ik hoop bij de Zwarte Cross nog gewoon op 2 euro
Daar geef ik je geen ongelijk inquote:Op zondag 23 mei 2010 00:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan is het alsnog weinig geld voor zoveel acts.
Daar ging de hele discussie over, en..en...quote:
2 dagen..... dude. 2 dagen maar.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet er wel 2 dagen voor werken hoor![]()
[..]
Ik hoop bij de Zwarte Cross nog gewoon op 2 euro
Nee maar de Zwarte Cross is maar 20 euro voor 1 dag en 40 voor 3 dus een stuk goedkoperquote:Op zondag 23 mei 2010 00:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Daar ging de hele discussie over, en..en...
Ja, maar dat is toch wel een héél ander festival.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee maar de Zwarte Cross is maar 20 euro voor 1 dag en 40 voor 3 dus een stuk goedkoper
Maar het duurt alleen altijd zo lang voordat ik het op mijn rekening heb staanquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch wel een héél ander festival.
Zal best.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
De afgelopen 2 jaar de mening van een heleboel
Het lijkt mij niks.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor en ik kan het ook bewijzen:
http://www.zwartecross.nl(...)659-08DAAA16518770DE
oe oe oe jeugdsentiment liedjequote:Op zondag 23 mei 2010 11:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Forever is goingto start tonight!Total eclipse of theheart
ik heb wat oude meuk op mn mp3 playlist kom ik net achterquote:
de pre-historiequote:Op zondag 23 mei 2010 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb wat oude meuk op mn mp3 playlist kom ik net achter![]()
teh devil went donw to georgia is zelfs zo oud dat het uit remlof zijn jeugd komt
gefeliciteerdquote:
Ik ben wel nieuwsgierigquote:Op zondag 23 mei 2010 11:35 schreef Xaryna het volgende:
Weet iemand nog dat ik een tijdje terug met een Flash filmpje voor school bezig was? Ik had er een 7 voor gekregen maar kreeg hem niet gehost om te laten zien. Nu staat hij wel online voor geïnteresseerden (hij is best slecht), maar aangezien mijn voor- en achternaam erin staan stuur ik de link alleen via pm
Elke bijdrage van stoep isquote:
Meer heb ik niet te zeggen vandaag.quote:
Giecheltje toch.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Meer heb ik niet te zeggen vandaag.
Ik ben een man van weinig woorden.
Hihiihiihi.
In de zon liggen en verbranden.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:33 schreef Stoeprand het volgende:
Ik wil naar buiten gaan, maar ik weet niet wat ik buiten moet doen.
Goed idee.quote:
Halfnaaktquote:Op zondag 23 mei 2010 12:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Goed idee.
Hm. Met kleren aan, of halfnaakt.
Oké, dan ben ik een bronskleurige jonge godquote:
Daaromquote:Op zondag 23 mei 2010 12:39 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké, dan ben ik een bronskleurige jonge god![]()
En dan heb ik niet nog steeds een shirt aan als ik m'n shirt uitdoe.
anders ik welquote:
welk feest?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:48 schreef haakon het volgende:
nu weer naar het feestterrein, ff herinneringen ophalen
Ja erg hequote:
Ik heb volgens mij nog geen uur (HALFNAAKT!!111!!) buiten gelegen.quote:
PICS!!!!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog geen uur (HALFNAAKT!!111!!) buiten gelegen.
Ik ben een zwakkeling.
verdommequote:
Lekker hequote:
nu pas wakker?quote:
Kom je mijn ramen even doen als je klaar bent?quote:
Net thuisquote:
En dat allemaal voor mijquote:
Dan moet hij mij ophalenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je mijn ramen even doen als je klaar bent?
Mooi dan kan jij mij inzepenquote:
neuh, ik moet zo naar Leeuwarden toe.quote:
Oh ja, ramen lappenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je mijn ramen even doen als je klaar bent?
Yupquote:
Zo?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
neuh, ik moet zo naar Leeuwarden toe.Eerst nog maar eens een x douchen.
Tip: heel klein beetje waspoeder in de stofzuigerzakquote:Op zondag 23 mei 2010 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja, ramen lappenNog nooit gedaan in een huis van mezelf
![]()
[..]
YupMet welke geur wierrook wil je dat ik he huis opfris na het stofzuigen?
Ik houd niet van wierrookquote:Op zondag 23 mei 2010 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja, ramen lappenNog nooit gedaan in een huis van mezelf
![]()
[..]
YupMet welke geur wierrook wil je dat ik he huis opfris na het stofzuigen?
10 voor 5. Dat betekent dat ik over een uur wegga.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo?pas rond een uur of vijf in Liwadden zijn he?
stofzuigen is ook een crime
en ik moet ook nog douchen
ja, heb ik ook!quote:Op zondag 23 mei 2010 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tip: heel klein beetje waspoeder in de stofzuigerzak
En ik om half vijfquote:Op zondag 23 mei 2010 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
10 voor 5. Dat betekent dat ik over een uur wegga.
Is goedquote:
Ook maar voor even. Zo even scrubbenquote:Op zondag 23 mei 2010 15:11 schreef Stoeprand het volgende:
DW zit ook levenloos achter de computer? Dan hoef ik mij niet meer te schamen.
leuk?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga de nieuwe vriend van mn stiefma vandaag ontmoeten geloof ik
Weet ik niet eik.quote:
okee nou ja zal wel mee vallenquote:Op zondag 23 mei 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet ik niet eik.
Ze heeft hem al 3 jaar, en nu pas ontmoeten
heb je een date?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, gezogen. de poesjes ook helemaal blij. Geurkaarsjes brandenff douchen en ik ben er klaar voor
DW komt langsquote:
Ah gezelligquote:Op zondag 23 mei 2010 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DW komt langsmaar ik had al een paar weken niks aan mn huishouden gedaan
Dus ff mn huis in een staat gebracht dat ik weer iemand kan ontvangen. Een beetje, heb nog wat zooi staan
maar goed, DW kent me langer dan vandaag
Waarom niet?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Bart durft niet eens te bellen naar huppelkind
Ja, mijquote:
ook niet als je vriend aandacht van een andere vrouw krijgt?quote:
Dat is volgens mij nog nooit gebeurdquote:Op zondag 23 mei 2010 16:39 schreef Giertje het volgende:
ook niet als je vriend aandacht van een andere vrouw krijgt?
niet?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nog nooit gebeurd
Dat hangt er vanaf. Als hij zou flirten met iemand dan zou ik niet zo snel jaloers worden, maar als hij te handtastelijk zou zijn dan misschien wel (tenzij het een lekker wijf isquote:
feestje bij de buren?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:08 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ruik barbecue, maar het komt niet bij mij uit de achtertuin
Geen idee, vraag het hemquote:
Nee, was het maar zo'n feest (quote:
Wij BBQ-en niet, anders mocht je wel mee eten hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 17:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) dan kon ik daar bij gaan zitten.
Dan zou ik helemaal naar Emmen moeten komen voor wat avondeten. Bedankt, maar nee bedankt.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij BBQ-en niet, anders mocht je wel mee eten hoor
Plakken we er toch een feestje aan vastquote:Op zondag 23 mei 2010 17:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaal naar Emmen moeten komen voor wat avondeten. Bedankt, maar nee bedankt.
ik had een ex die werd al jaloers als ik met andere meisjes aan het praten wasquote:Op zondag 23 mei 2010 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Als hij zou flirten met iemand dan zou ik niet zo snel jaloers worden, maar als hij te handtastelijk zou zijn dan misschien wel (tenzij het een lekker wijf is)
Nee serieus ik heb werkelijk geen idee hoe ik zou reageren....
nogalquote:
Hij is weg, de klootzak.quote:
Oh das wel erg extreem. Ik heb er niet zoveel problemen mee.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had een ex die werd al jaloers als ik met andere meisjes aan het praten was
Ik ook niet hoor. Als ie beter ken moet ie beter gaanquote:Op zondag 23 mei 2010 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh das wel erg extreem. Ik heb er niet zoveel problemen mee.
Zelfs mien polo weest welquote:Op zondag 23 mei 2010 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wel je vestje uitgedaan bij het zonnen?
Ik wil ook bruin kunnen wordenquote:
Jij krijgt 1 wit armpjequote:
Ah op die fietsquote:
Nee, ik blijf gewoon helemaal witquote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij krijgt 1 wit armpje![]()
[..]
Ah op die fiets
Ik wordt ook niet bruinquote:
Daar heb ik nou nooit last van hequote:
Ksssssssssssssssssst ga eens weg jijquote:
ik word rood, dat duurt een dag en dan weer witquote:Op zondag 23 mei 2010 21:34 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik wordt ook niet bruin![]()
Verbrand alleen en krijg sproeten...
gemeenquote:
Nee?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ksssssssssssssssssst ga eens weg jij
Je houdt van me.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik word rood, dat duurt een dag en dan weer wit
[..]
gemeen
Beetje ons de gek aanstekenquote:
Zelfs als ik van die zelfbruinende bodylotion gebruik vinden mensen me nog witquote:Op zondag 23 mei 2010 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik word rood, dat duurt een dag en dan weer wit
[..]
gemeen
Ik kwam terug na 2 weken italie en iedereen vroeg aan mij wanneer ik op vakantie gingquote:Op zondag 23 mei 2010 21:38 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Zelfs als ik van die zelfbruinende bodylotion gebruik vinden mensen me nog wit
Jaquote:
Ach, mensen die regelmatig zonnen krijgen ook eerder rimpels. Wij blijven lekker strakquote:Op zondag 23 mei 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam terug na 2 weken italie en iedereen vroeg aan mij wanneer ik op vakantie ging
dan ga je toch niet op vakantie naar turkijequote:Op zondag 23 mei 2010 21:42 schreef justmattie het volgende:
Ik maakte vorig jaar een geintje tegen een collega,die twee weken naar Turkije was geweest, of ze in de Coentunnel was blijven stekenBleek dat ze zonneallergie heeft en dus in de schaduw moet zitten
Dat was mijn eerste reactie ookquote:Op zondag 23 mei 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan ga je toch niet op vakantie naar turkije
Nou je kan natuurlijk steden enzo bezoeken ipv de hele dag aan het strand te liggen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan ga je toch niet op vakantie naar turkije
meis, wat heb je hard gewerkt danquote:Op zondag 23 mei 2010 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
behoorlijk
ga zo lekker douchen in mijn nieuwe douche
Nee wel naquote:Op zondag 23 mei 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
meis, wat heb je hard gewerkt dan![]()
heb je ook voor- en na-foto's?
Daar gaat het natuurlijk eigenlijk ook gewoon omquote:
Als je morgen toch het fototoestel in de aanslag hebt voor kleertjesquote:
Maak ik gelijk een foto van de badkamerquote:Op zondag 23 mei 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je morgen toch het fototoestel in de aanslag hebt voor kleertjes
Ja hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor!Mijne mag je ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Welke film?quote:Op maandag 24 mei 2010 01:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker niet, maar ik heb net een film gezien en die was me een portie raar
Hmmm, ken ik nietquote:
Daar was hier op fok ook een topic over, van dat je 1 miljoen krijgt als je op een knopt drukt en dat er dan iemand dood gaat. Oh die lijkt me ook wel vet.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hmmm, ken ik niet
Ik ben vandaag naar Kick Ass geweestWat een film zeg
Boh, je gaat toch niet al slapen hè?quote:
Lolhiquote:
quote:
Mooi dan ga ik nu verder met slapenquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 06:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik nu verder met slapen
Ja dan zijn allemaal online.quote:
Ik ben aan het werk.quote:
mja ik ook welquote:
nee verbaasde me er ook al overquote:
Post dan wat meerquote:
volgens wie?quote:
Mezelfquote:
wheheh zit wat inquote:Op maandag 24 mei 2010 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mezelf
Ja als niemand het tegen me zegt zal ik dat zelf maar moeten doen he
Dan heeft DW het niet zo koud rokend langs de weg ofzoquote:Op maandag 24 mei 2010 11:15 schreef justmattie het volgende:
Mooi weer hier in Leeuwarden, dacht dat ze regen voorspeld hadden
all of me he dus niet alleen zhe boobzquote:
Gaat ze bij de elfstedentocht kijken danquote:Op maandag 24 mei 2010 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heeft DW het niet zo koud rokend langs de weg ofzo
Hier ook heel zonnig
Yepzquote:Op maandag 24 mei 2010 11:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gaat ze bij de elfstedentocht kijken dan
elfstedentochtquote:Op maandag 24 mei 2010 11:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gaat ze bij de elfstedentocht kijken dan
Dan kan je dw meteen feliciteren (zoenen dus)quote:Op maandag 24 mei 2010 11:19 schreef justmattie het volgende:
Ik zou ook nu naar de stad kunnen fietsen om te gaan kijken, maar ik heb geen zin eigenlijk
Heuh, ze zou toch meerijden?quote:
Die staat vast niet in de binnenstadquote:Op maandag 24 mei 2010 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kan je dw meteen feliciteren (zoenen dus)
Ze hebben hem ook lopend, op de fiets, en met de autoquote:Op maandag 24 mei 2010 11:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
elfstedentocht![]()
das toch alleen als het gevroren heeft
Je vergeet steppen en met de bootquote:Op maandag 24 mei 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze hebben hem ook lopend, op de fiets, en met de auto
Ook.quote:
Dat zijn de enige die ik weet.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je vergeet steppen en met de boot boot
aah okee beetje met de auto langs alle steden crossen nou ja ze hebben het weer in ieder geval meequote:Op maandag 24 mei 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze hebben hem ook lopend, op de fiets, en met de auto
Pics dan!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook.
Gisteren zei ze dat ze in mijn roze jurkje rokend langs de weg zou gaan staan om ongelukken te veroorzaken
Kom roken!!quote:
Ja rond 6 uur waren ze al wakkerquote:
En ik heb daar een foto va, die heb ik je een tijd terug al gemmstquote:
goed ideequote:
Heuh. Heb ik mijn telefoon waar ik MMS goed mee kan ontvangen aanstaan, ontvang ik hem nietquote:Op maandag 24 mei 2010 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik heb daar een foto va, die heb ik je een tijd terug al gemmst
Zal ik nog een keer sturen?quote:Op maandag 24 mei 2010 11:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heuh. Heb ik mijn telefoon waar ik MMS goed mee kan ontvangen aanstaan, ontvang ik hem niet
ik ga zometeen harleys kijkenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef alleen het deurkozijn nog een keer te schilderen en dan ben ik klaar
Dat ben ik al 3 wekenquote:
Jep, all of youquote:Op maandag 24 mei 2010 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
all of me he dus niet alleen zhe boobz
jeejquote:
Ik heb wel een ''naai''machinequote:Op maandag 24 mei 2010 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten dat ik wil leren naaien
Gimmehquote:
Heb je wel een oog waar ik draad door kan doen?quote:
Beetje moe, ben mn gips zat en baal dat ik dus bijna weer aan het werk moetquote:
Jij hebt dat gaatje en ik de draad tochquote:Op maandag 24 mei 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je wel een oog waar ik draad door kan doen?
Ohh okquote:Op maandag 24 mei 2010 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje moe, ben mn gips zat en baal dat ik dus bijna weer aan het werk moet
Maar verder alles goed hoor
whahahaquote:Op maandag 24 mei 2010 13:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij hebt dat gaatje en ik de draad toch
Toch wel he.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Ohh ok
Hmm ja ik kan me voorstellen dat je nu wel eens zat bent van dat gips idd.
Nee.quote:
Ik kijk naar buiten, en zie een grijze lucht... In Emmen nog niet dus?quote:Op maandag 24 mei 2010 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Zonnen, zwemmen, bieren en BBQ-en
Nee man hartstikke lekker weer hierquote:Op maandag 24 mei 2010 13:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kijk naar buiten, en zie een grijze lucht... In Emmen nog niet dus?
Waarom hier niet danquote:Op maandag 24 mei 2010 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee man hartstikke lekker weer hier
Hey, dat klinkt als mijn dag gisterquote:Op maandag 24 mei 2010 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Zonnen, zwemmen, bieren en BBQ-en
Hier is het ook een mooie strakblauwe hemelquote:
FUUUUUCK achtergesteld kutgebied hierquote:Op maandag 24 mei 2010 13:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier is het ook een mooie strakblauwe hemel
buitenlandquote:
Jij smste dat je aan het bier zatquote:Op maandag 24 mei 2010 13:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, dat klinkt als mijn dag gister
Hoewel, geen bier, auto
hahahaquote:Op maandag 24 mei 2010 13:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
FUUUUUCK achtergesteld kutgebied hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |