Bij mijn weten is het de afgelopen 2 jaar niet verkozen tot het beste festival hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het oudste festival wat er is en in Nederland is er geen beter festival.
PP is goedkoper en heeft een betere line-up dan Lowlands
De afgelopen 2 jaar was het iets minder, maar het festival bestaat niet voor niets al 41 jaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mijn weten is het de afgelopen 2 jaar niet verkozen tot het beste festival hoor
Wat een afzetters zegquote:
Daar heb je een punt, maar als iets al lang bestaat hoeft het nog niet meteen het beste te zijn, gewoon goed en trouwe bezoekers is ook voldoende om het lang vol te houden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De afgelopen 2 jaar was het iets minder, maar het festival bestaat niet voor niets al 41 jaar.
Pinkpop staat wel bekend als een goedkoop en gezellig festivalquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar als iets al lang bestaat hoeft het nog niet meteen het beste te zijn, gewoon goed en trouwe bezoekers is ook voldoende om het lang vol te houden.
Sorry hoor maar 75 euro alleen voor een dag kaart noem ik niet goedkoopquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pinkpop staat wel bekend als een goedkoop en gezellig festival
Alleen zijn de laatste jaren de prijzen van het eten erg snel omhoog gegaan
Dat is het wel. Op één dag zijn er verschillende (goede) acts.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry hoor maar 75 euro alleen voor een dag kaart noem ik niet goedkoop, helaas is het eten bij elk festival rete duur
Niet echt bijzondere namen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:47 schreef Stoeprand het volgende:
Maar goed dat ik naar Lowlands ga.
5 jaar geleden nog 60quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry hoor maar 75 euro alleen voor een dag kaart noem ik niet goedkoop, helaas is het eten bij elk festival rete duur
NOFX is wel leuk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet echt bijzondere namen.
Queens of the stone age is wel leuk, maar die stonden al eens op Pinkpop
Dat klopt ook wel maar ik bedoel meer iets van 75 euro per dag minimaal goedkoop noemen niet echt de juiste benamingquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is het wel. Op één dag zijn er verschillende (goede) acts.
Voor sommige normale concerten betaal je soms al meer dan 75% van de prijs voor een dagkaart voor Pinkpop.
Ik weet nog van vorig jaar(of was het het jaar ervoor de zwarte cross 17.50 euro per dag, nu is het wel 20quote:
Dat is helaas de prijs van vandaagquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel maar ik bedoel meer iets van 75 euro per dag minimaal goedkoop noemen niet echt de juiste benaming
Nope zie de post boven jequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is helaas de prijs van vandaag
Ze gaan gewoon ziek veel omhoogquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet nog van vorig jaar(of was het het jaar ervoor de zwarte cross 17.50 euro per dag, nu is het wel 20en 40 als je 2 of 3 dagen gaat
)
Het hele weekend kost niet 3 x 75 euro.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel maar ik bedoel meer iets van 75 euro per dag minimaal goedkoop noemen niet echt de juiste benaming
Nou, 2.50 euro wat veel. Maar bij de Zwarte Cross word er wel aan andere dingen genoeg verdientquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon ziek veel omhoog
Hoeveel kost het eten en drinken daar ?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou, 2.50 euro wat veel. Maar bij de Zwarte Cross word er wel aan andere dingen genoeg verdient
Maar als nog vrij prijzigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het hele weekend kost niet 3 x 75 euro.
De prijs voor het hele weekend ligt rond de 150 euro.
Vorige jaar was 2 euro per munt, bier/fris 1 munt en een simpel broodje unox al 2 munten en de rest alleen maar duurderquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoeveel kost het eten en drinken daar ?
Nee, dat is het niet.quote:
Ja en maar ik vind het nog steeds veel geldquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
Voor sommige single-acts betaal je al 75 euro.
Dat kan jij vinden, maar het is relatief weinig geld.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja en maar ik vind het nog steeds veel geld
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja en maar ik vind het nog steeds veel geld
PP is denk ik 2,50 per bon dit jaar...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vorige jaar was 2 euro per munt, bier/fris 1 munt en een simpel broodje unox al 2 munten en de rest alleen maar duurder
Ligt er aan hoe je er tegen aan kijkt, bijvoorbeeld hoe lang doe je er over met werken voordat je het binnen hebt.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat kan jij vinden, maar het is relatief weinig geld.
Ik moet er wel 2 dagen voor werken hoorquote:
Ik hoop bij de Zwarte Cross nog gewoon op 2 euroquote:Op zondag 23 mei 2010 00:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PP is denk ik 2,50 per bon dit jaar...
Dan is het alsnog weinig geld voor zoveel acts.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je er tegen aan kijkt, bijvoorbeeld hoe lang doe je er over met werken voordat je het binnen hebt.
I hoop het voor jequote:Op zondag 23 mei 2010 00:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet er wel 2 dagen voor werken hoor![]()
[..]
Ik hoop bij de Zwarte Cross nog gewoon op 2 euro
Daar geef ik je geen ongelijk inquote:Op zondag 23 mei 2010 00:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan is het alsnog weinig geld voor zoveel acts.
Daar ging de hele discussie over, en..en...quote:
2 dagen..... dude. 2 dagen maar.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet er wel 2 dagen voor werken hoor![]()
[..]
Ik hoop bij de Zwarte Cross nog gewoon op 2 euro
Nee maar de Zwarte Cross is maar 20 euro voor 1 dag en 40 voor 3 dus een stuk goedkoperquote:Op zondag 23 mei 2010 00:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Daar ging de hele discussie over, en..en...
Ja, maar dat is toch wel een héél ander festival.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee maar de Zwarte Cross is maar 20 euro voor 1 dag en 40 voor 3 dus een stuk goedkoper
Maar het duurt alleen altijd zo lang voordat ik het op mijn rekening heb staanquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch wel een héél ander festival.
Zal best.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
De afgelopen 2 jaar de mening van een heleboel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |