SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL moet de CL-rechten krijgen: Wilfred, Johan en Rene.![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:37 schreef Dingess het volgende:
Deze verschrikkelijk man denkt dat hij alles weet. Ik erger me mateloos aan deze 'trainer', vooral wanneer hij met z'n wenkbrauwen (paar haartjes) fronst.![]()
[ afbeelding ]Wat denk je dat de achternaam van Wilfred is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL moet de CL-rechten krijgen: Wilfred, Johan en Genee.![]()
Rene van der Gijp![]()
Ja, was ff in de war, die (Rene, lijkt op Genee) bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat denk je dat de achternaam van Wilfred is?
Rene van der Gijp
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:40 schreef Dingess het volgende:
[..]
Zo'n verrader die van Groningen naar Heerenveen ging.
quote:
Da's maar een paar kilometers, niets om je zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:42 schreef Broder het volgende:
[..]
Zo'n verrader die van Groningen naar Heerenveen ging
De enige juiste reactie naar de TSquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Gefrustreerd mannetje die Jans...
Elke club komt toch uit een provincie?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:46 schreef klaagbaas het volgende:
Ron Jans, als hij echt zo een baas is zou hij wel niet trainer zijn bij een provinciaaltje en dan die Mulderdie heeft helemaal nooit iets gepresteerd en zit daar alsof hij 20 keer die cup heeft gewonnen
sneue gasten altijd.
Zo voorspelbaar...quote:Op zondag 23 mei 2010 00:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nieuwe strip van Jan Kruis:
"Ron, Jans en de kinderen".
Ik dacht dat iedereen die grap al kende.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand anders 'm dan ingetikt?
Maar toch gescoord dus.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen die grap al kende.
Je scoort in buitenspelpositie...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |