Nee. Die rooie uit Gestel!quote:
Je gaat nooit verder buiten dan Maastricht en Venlo?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:55 schreef Dyll het volgende:
Maar hier was het wel echt extreem, dat heb je zelfs in Venlo niet.
Daarom is het ook verboden voor hollanders. om jouw soort er buiten te houden sophinquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:34 schreef Dyll het volgende:
Vandaag een toernooi in Maastricht gehad, nou ik kan je vertellen dat Maastricht één grote speelplaats voor tokkies en kampers is. Het begint al als je de stad in rijdt: allemaal van die kerels met een matje van hier tot Oezbekistan, een MVV trainingspak en allemaal Nike air schoenen. Als je iemand aankijkt staan er twee á drie seconden later alweer drie van zo'n kampers om je heen. En het ergste van alles, het ligt in Zuid-Limburg.
Klacht 1: Maastricht
Klacht 2: Kampers
Klacht 3. Zuid-Limburg
En ja, er staat een fout in de TT
Ligt dan toch echt aan jezelf. Ik ben er 37jaar geleden geboren, woon er nog steeds en zal er nooit weggaan. Wat je beschrijft, dat heb je dan gewoon opgezocht, de grootste achterbuurt (ja, die zijn er gewoon) in gedoken en daar ruzie gezocht. Sukkeltje, zelf opgezocht en dan hier komen jankenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:34 schreef Dyll het volgende:
Vandaag een toernooi in Maastricht gehad, nou ik kan je vertellen dat Maastricht één grote speelplaats voor tokkies en kampers is. Het begint al als je de stad in rijdt: allemaal van die kerels met een matje van hier tot Oezbekistan, een MVV trainingspak en allemaal Nike air schoenen.
Je komt uit venlo.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:24 schreef Dyll het volgende:
Ja, want Maastricht is ook een wereldstad ja. Doe toch normaal iedereen vindt jullie boeren. En ik kan er toch ook geen flikker aan doen dat het toernooi in maastricht is.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:24 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ligt dan toch echt aan jezelf. Ik ben er 37jaar geleden geboren, woon er nog steeds en zal er nooit weggaan. Wat je beschrijft, dat heb je dan gewoon opgezocht, de grootste achterbuurt (ja, die zijn er gewoon) in gedoken en daar ruzie gezocht. Sukkeltje, zelf opgezocht en dan hier komen janken![]()
MVV trainingspakken zie je hoogst zelden op straat. Op en om het veld zelf wel, maar in het wild loopt echt geen mens met een trainingspak van MVV.
En blijf dan gewoon weg. Hollanders moeten we hier niet. Alles dat geen limburgs spreekt, moet gewoon wegblijven. Ennuh, Holland begint voor ons bij de grens Limburg / Noord-Brabant. En alleen ECHTE Limburgers komen uit Maastricht. Het volk dat in de rest van Limburg woont, maar niet in Maastricht, dat noemen we (zoals het hoort) BOEREN!
Limburgers die niet in Maastricht wonen zijn boeren. Nederlanders die niet in Limburg wonen zijn Hollanders. Dat zijn de twee belangrijkste lessen aardrijkskunde in Nederland.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:29 schreef ebke het volgende:
[..]
Boeren! roepen![]()
Dan ben je dus geen Limburger meer.
Jij komt uit Limburg, maar niet uit Maastricht. Dus je bent..........quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:24 schreef Dyll het volgende:.....En ik kom zelf ook uit Limburg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......jawel![]()
Maar niemand heeft je gevraagd om naar de hoofdstad te komen hoor. Zonder dat toernooi gaat morgen de zon ook wel weer op hoor. Niet gaan zeggen dat je er heen moest, want er was geen directe noodzaak voor. Je wilde zelf deelnemen aan dat toernooi in Maastricht. Dat jij niet tegen cultuur kunt, als dorpsbewoner, daar kunnen wij niks aan doen.
Wat doe jij nog zo laat op trouwens? Vandaag een toernooitgehad en morgen moet je weer vroeg de koeien melken.
Dat klop wel bijna jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:31 schreef Osramp het volgende:
[..]
Limburgers die niet in Maastricht wonen zijn boeren. Nederlanders die niet in Limburg wonen zijn Hollanders. Dat zijn de twee belangrijkste lessen aardrijkskunde in Nederland.
Sorry voor het ! achter boeren.
Ik heb niks tegen boeren hoor! Misschien lijkt het niet zo, maar ik heb toch graag met ze te maken en eet graag hun producten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:36 schreef ebke het volgende:
[..]
Maar je klinkt zo alsof je heel neerbuigend tegenover boeren staat.
Och, TS, ik nam je bijna serieus. Maar ik zie dat je nog 16 moet worden. Kom maar terug als je echt volwassen bent.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:50 schreef Dyll het volgende:
Maastricht is echt niet zo veel groter dan Venlo man. Maastrich heeft 120.000 inwoners en Venlo 100.000, so what? Ik probeer niet te zeggen dat Venlo een grote stad is want dat is het ook niet, maar doe dan ook niet alsof Maastricht tering groot is en je nog nooit op het platteland bent geweest. En je lijkt trouwens wel een Amsterdammer met dat ''boeren'' gedoe.
ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef Dyll het volgende:
Dus omdat ik jonger ben heb ik dus automatisch ongelijk?
Bij voorbaat.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef Dyll het volgende:
Je bent ruim 21 jaar na mij geboren. Denk je dan echt dat jij meer levenservaring bezit?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef Dyll het volgende:
Kom je uit Vinkeslag? Zo gedraag je je anders welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:57 schreef Osramp het volgende:
[..]
Oeh gast. Samen met TS ben je bijna even oud als ik. Nou word ik bang
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:57 schreef Osramp het volgende:
[..]
Oeh gast. Samen met TS ben je bijna even oud als ik. Nou word ik bang
Alsof iemand met en iemand zonder diarree gaan vechten over wie de mooiste drol heeft.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:02 schreef Godtje het volgende:
Boeren uit Venlo gaan nu bitchen op Maastricht?
Het was die boer uit Venlo die begon. Hij kwam al aan met zijn hooivork.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:05 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Wat een agressieve toestanden hier!
Dat dat kan in Limburg!!!!!!
Voordat je hier bent met de tractor ben ik ongeveer overleden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:14 schreef Dyll het volgende:
Ik zou maar oppassen hoor, ik haal de andere boeren er straks bij. Met brandende fakkels en hooivorken.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voordat je hier bent met de tractor ben ik ongeveer overleden.
Of TS is een gehandicapte.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Denk dat 'n mod het even heeft verbeterd.
Waarom?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:18 schreef renwan het volgende:
Als kanker een stad was was het Maastricht
Zegt een bewoner van een van de mocro/tokkie steden van Nederlandquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:18 schreef renwan het volgende:
Als kanker een stad was was het Maastricht
Ik ben geboren in Maastricht en heb er 17 jaar gewoond, als ik eraan terug denk ben ik echt blij dat ik hier woonquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:20 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zegt een bewoner van een van de mocro/tokkie steden van Nederland
Wat ben jij voor kut nep-limbo dat je andere limburgers boeren noemtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:31 schreef Osramp het volgende:
[..]
Limburgers die niet in Maastricht wonen zijn boeren. Nederlanders die niet in Limburg wonen zijn Hollanders. Dat zijn de twee belangrijkste lessen aardrijkskunde in Nederland.
Sorry voor het ! achter boeren.
T is maar net waar men zich thuis voelt..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Maastricht en heb er 17 jaar gewoond, als ik eraan terug denk ben ik echt blij dat ik hier woon
Niet in Maastricht in ieder geval. De meest walgelijke chauvinistische arrogante mensen van dit land komen uit dat gehuchtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
T is maar net waar men zich thuis voelt..
Met chauvinistisch is helemaal niks mis en echt arrogant zijn we ook niet. We weten hooguit dat we boven Hollanders staanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet in Maastricht in ieder geval. De meest walgelijke chauvinistische arrogante mensen van dit land komen uit dat gehucht
Toch nog maar een lesje topografie volgen dan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Met chauvinistisch is helemaal niks mis en echt arrogant zijn we ook niet. We weten hooguit dat we boven Hollanders staan
Neem de reliëfkaart er maar eens bij danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toch nog maar een lesje topografie volgen dan.
Nee, je bent kut want je komt uit Maastricht. Niks mis met Limburg maar Maastricht is gewoon de kanker van alle steden in dit landquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:30 schreef Reneuh het volgende:
Ik kom uit Maastricht en lach me dood om de reacties hier![]()
"Jij bent kut, want Limburg" ... "Niet, jij bent kut, want je bent een Hollander".
Tututut.. Wat een afgunst toch allemaal.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee, je bent kut want je komt uit Maastricht. Niks mis met Limburg maar Maastricht is gewoon de kanker van alle steden in dit land
Je gaat me toch niet zeggen dat je zelfs Rotterdam beter vindt dan Maastricht?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee, je bent kut want je komt uit Maastricht. Niks mis met Limburg maar Maastricht is gewoon de kanker van alle steden in dit land
dat!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:38 schreef Plums het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je zelfs Rotterdam beter vindt dan Maastricht?![]()
![]()
Rotterdam is zoveel stukken beter jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Ok, als jij daar beter door kunt slapenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Oké, je wint. Rotterdam is pas echt kut jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:38 schreef Plums het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je zelfs Rotterdam beter vindt dan Maastricht?![]()
![]()
het aantal zachte g's in de serie is ook erg leuk: bijna geeneen, en dan ook nog die angela schijf die bleud zo haaaje zegt ipv. hoooje zoals we hier in zuid limburg zeggen. flikken hilversum aight.quote:
Dat is gewoon een vaststaand feit hoor. Buiten Maastricht is alleen maar boerenland. En dat jij de uitdrukking Limbo gebruikt, betekent ook dat je import bent. Ja, dat blijf je gewoon zelfs al woon je 10 jaar in Limburg. Als je daar vanaf wilt, dan ga je gewoon terug naar Holland.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef Plums het volgende:
[..]
Wat ben jij voor kut nep-limbo dat je andere limburgers boeren noemt
quote:Op zondag 23 mei 2010 06:41 schreef Osramp het volgende:
[..]
Dat is gewoon een vaststaand feit hoor. Buiten Maastricht is alleen maar boerenland. En dat jij de uitdrukking Limbo gebruikt, betekent ook dat je import bent. Ja, dat blijf je gewoon zelfs al woon je 10 jaar in Limburg. Als je daar vanaf wilt, dan ga je gewoon terug naar Holland.
Ik erger me dood aan die Hollanders hier die wel eens even kennis en cultuur komen brengen. Zo vermijd ik al winkels waar geen Limburgs wordt gesproken.
1-0quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Neem de reliëfkaart er maar eens bij dan
Ik noem jou limbo omdat ik jou geen echte limburger vind, omdat je de rest van Limburg boeren noemt. Ik ben geboren en getogen in Limburg, dankuwel.quote:Op zondag 23 mei 2010 06:41 schreef Osramp het volgende:
[..]
Dat is gewoon een vaststaand feit hoor. Buiten Maastricht is alleen maar boerenland. En dat jij de uitdrukking Limbo gebruikt, betekent ook dat je import bent. Ja, dat blijf je gewoon zelfs al woon je 10 jaar in Limburg. Als je daar vanaf wilt, dan ga je gewoon terug naar Holland.
Ik erger me dood aan die Hollanders hier die wel eens even kennis en cultuur komen brengen. Zo vermijd ik al winkels waar geen Limburgs wordt gesproken.
Ja, maar het ZIJN boeren. Is gewoon de waarheid.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:16 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik noem jou limbo omdat ik jou geen echte limburger vind, omdat je de rest van Limburg boeren noemt.
Je weet het goed te verbergen. Dus ben je ws zelf een boer en ben je nog in de ontkenningsfase.quote:Ik ben geboren en getogen in Limburg, dankuwel.
waar jij bent geweest noemt men in maastricht meestaal geen maastricht, want waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:34 schreef Dyll het volgende:
Vandaag een toernooi in Maastricht gehad, nou ik kan je vertellen dat Maastricht één grote speelplaats voor tokkies en kampers is. Het begint al als je de stad in rijdt: allemaal van die kerels met een matje van hier tot Oezbekistan, een MVV trainingspak en allemaal Nike air schoenen. Als je iemand aankijkt staan er twee á drie seconden later alweer drie van zo'n kampers om je heen. En het ergste van alles, het ligt in Zuid-Limburg.
Klacht 1: Maastricht
Klacht 2: Kampers
Klacht 3. Zuid-Limburg
En ja, er staat een fout in de TT
Een buitenlander op FOK!quote:Op zondag 23 mei 2010 10:16 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik noem jou limbo omdat ik jou geen echte limburger vind, omdat je de rest van Limburg boeren noemt. Ik ben geboren en getogen in Limburg, dankuwel.
Vermijd dan ook forums waar nederlands gesproken/getypt wordtquote:Op zondag 23 mei 2010 06:41 schreef Osramp het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Neem de reliëfkaart er maar eens bij dan
Wat ik in mijn oorspronkelijke post had moeten zetten: "Ik vermijd winkels in Limburg waar geen Limburgs wordt gesproken". Ik verdraag elders best een andere taal dan Limburgs, maar waardeer het niet dat ik zelfs in eigen provincie in ABN (of wat daarop lijkt) word aangesproken.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Vermijd dan ook forums waar nederlands gesproken/getypt wordt
quote:Op zondag 23 mei 2010 10:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Vermijd dan ook forums waar nederlands gesproken/getypt wordt
Zul je nooit horen, zo groot is de fantasie van TS niet. Hij wil gewoon een vuurtje stoken.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:35 schreef Bonasera het volgende:
[..]
waar jij bent geweest noemt men in maastricht meestaal geen maastricht, want waar ben je geweest?
daar ben ik geboren, dit deel is later bij maastricht gevoegt. de mensen die er wonen zeggen altijd dat ze naar maastricht gaan als ze boodschappen gaan doen in de stad. dit is tevens een vogelaarwijk, ik had al zo'n vermoeden dat je dit deel bedoelde, de stad is echt anders, peace.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:35 schreef Dyll het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben in de wijk Limmel geweest.
JAquote:Op zondag 23 mei 2010 11:35 schreef Dyll het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben in de wijk Limmel geweest.
Bullshitquote:Op zondag 23 mei 2010 10:27 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ja, maar het ZIJN boeren. Is gewoon de waarheid.
[..]
Je weet het goed te verbergen. Dus ben je ws zelf een boer en ben je nog in de ontkenningsfase.
WTF is dien probleem jongquote:Op zondag 23 mei 2010 13:41 schreef ElSnorro het volgende:
hahaha kutsjengen is pis regelmatig op jullie culturele rijkdommen hahahahahahaha. domme sjengen hahahahahahahah.. MOSTE DA NE TUUTJE BIE JONG hahahahaha nee doe maar een zakje, kankersjeng HAHAHAHAHA HOIJEEEE
Och nei, weer unne Heerlense Hollender dee get gevoondu heet.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:47 schreef ElSnorro het volgende:
niks jong, ik steek ram de draak met die kut Hollenjer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |