Ik heb niks tegen boeren hoor! Misschien lijkt het niet zo, maar ik heb toch graag met ze te maken en eet graag hun producten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:36 schreef ebke het volgende:
[..]
Maar je klinkt zo alsof je heel neerbuigend tegenover boeren staat.
Och, TS, ik nam je bijna serieus. Maar ik zie dat je nog 16 moet worden. Kom maar terug als je echt volwassen bent.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:50 schreef Dyll het volgende:
Maastricht is echt niet zo veel groter dan Venlo man. Maastrich heeft 120.000 inwoners en Venlo 100.000, so what? Ik probeer niet te zeggen dat Venlo een grote stad is want dat is het ook niet, maar doe dan ook niet alsof Maastricht tering groot is en je nog nooit op het platteland bent geweest. En je lijkt trouwens wel een Amsterdammer met dat ''boeren'' gedoe.
ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef Dyll het volgende:
Dus omdat ik jonger ben heb ik dus automatisch ongelijk?
Bij voorbaat.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef Dyll het volgende:
Je bent ruim 21 jaar na mij geboren. Denk je dan echt dat jij meer levenservaring bezit?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef Dyll het volgende:
Kom je uit Vinkeslag? Zo gedraag je je anders welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:57 schreef Osramp het volgende:
[..]
Oeh gast. Samen met TS ben je bijna even oud als ik. Nou word ik bang
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:57 schreef Osramp het volgende:
[..]
Oeh gast. Samen met TS ben je bijna even oud als ik. Nou word ik bang
Alsof iemand met en iemand zonder diarree gaan vechten over wie de mooiste drol heeft.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:02 schreef Godtje het volgende:
Boeren uit Venlo gaan nu bitchen op Maastricht?
Het was die boer uit Venlo die begon. Hij kwam al aan met zijn hooivork.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:05 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Wat een agressieve toestanden hier!
Dat dat kan in Limburg!!!!!!
Voordat je hier bent met de tractor ben ik ongeveer overleden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:14 schreef Dyll het volgende:
Ik zou maar oppassen hoor, ik haal de andere boeren er straks bij. Met brandende fakkels en hooivorken.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voordat je hier bent met de tractor ben ik ongeveer overleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |