Eigenlijk wil je zeggen dat je gewoon niet zo goed bentquote:Op zondag 23 mei 2010 05:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben ik gedeeltelijk met je eens.
Vind die missie's die je samen doet wel goed, maar die fights in online is het wel houtig.
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:28 schreef RudyCarell het volgende:
Kan iemand nog zeggen of zijn subwoofer word aangestuurd... Damn, 2 x vragen is al niet genoeg? Ja of nee will do...
Als je de optical cable hebt van je 360 naar je receiver. Hoor ik bij alle games de subwoofer, behalve bij RDR. Hij schakelt hem ook uit. Als ik ook muziek via de game opstart (via je 360 guide) doet de subwoofer het ook niet. Totdat de 360 herstart. Maar RDR erin en de sub krijgt geen signaal...quote:
Ik zal zo is kijken voor je. Ik heb em voor de ps3.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:28 schreef RudyCarell het volgende:
Kan iemand nog zeggen of zijn subwoofer word aangestuurd... Damn, 2 x vragen is al niet genoeg? Ja of nee will do... Zie wel dat mensen op de PS3 er ook problemen mee hebben... http://boardsus.playstati(...)se-help/m-p/45670320
Ik had van de week ook, dat ik bij het spoor stond en een groep van 20 wolven tegen kwamquote:Op zondag 23 mei 2010 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister nacht aangekomen in Blackwater kwam ik gelijk een groep bizons tegen
Tof zag dat er uit . Eerst wist ik niet of het veilig was maar toen ik er eentje doodschoot bleven de andere gewoon staan. Toen dacht ik oke jackpot ! . tot ik bukte om 1 te skinnen . Toen ik weer opstond was heel de groep van toch zeker 20 bizons verdwenen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:10 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Ik zal zo is kijken voor je. Ik heb em voor de ps3.
Volgens mij krijg je zo'n papiertje in je inventory, waar je campfire ook staatquote:Op zondag 23 mei 2010 12:23 schreef FireFoz het volgende:
weet iemand hoe een paard kopen werkt? als je hem gekocht hebt en je fluit, is dat dan je nieuwe paard? ik vind het wel irritant dat je van een paard niet kan zien wat voor paard het is..
Klopt die gebruiken en je paard komt er aan lopen.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je zo'n papiertje in je inventory, waar je campfire ook staat
Dus als je een paard van 750 dollar koopt en je krijgt je garantiebewijs mee, ben je er zeker van dat je altijd dat paard hebt?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt die gebruiken en je paard komt er aan lopen.
Ik heb ook mijn Xbox 360 aangesloten met een Toslink kabel naar mijn Z5500. Ik zal vanavond eens kijken.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Als je de optical cable hebt van je 360 naar je receiver. Hoor ik bij alle games de subwoofer, behalve bij RDR. Hij schakelt hem ook uit. Als ik ook muziek via de game opstart (via je 360 guide) doet de subwoofer het ook niet. Totdat de 360 herstart. Maar RDR erin en de sub krijgt geen signaal...
[ afbeelding ]
Bij mij werkt de sub wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
![]()
Bij BC2 werkt de sub wel... Echt raar. Ik merk nu ook dat als ik via de 360 media tab muziek speel dat het 2.0 is... Ik vraag me nu af of dat altijd zo is geweest. MC is weer wel 5.1...
Ga nu RDR opnieuw installen, staat nu op usb. Zal eens op me hd gooien...
Ok. Thanks, ook al is het PS3. Thanks for trying! Heb Rockstar al gemaild... Herinstall werkte niet...quote:
Je moet eens bij je journal kijken en dan challengesquote:Op zondag 23 mei 2010 13:23 schreef sanakthe het volgende:
Hoe belangrijk is 't killen van wolfs en andere dieren om te skinnen trouwens? Waar is 't eigenlijk voor - als 't een leuke reward heeft moet ik er even een uur of twee aan besteden dan
het kan een hoop opleveren als je het aan de andere kant van de map gaat verkopenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:23 schreef sanakthe het volgende:
Hoe belangrijk is 't killen van wolfs en andere dieren om te skinnen trouwens? Waar is 't eigenlijk voor - als 't een leuke reward heeft moet ik er even een uur of twee aan besteden dan
Ja, gisteren hetzelfde gedaan. Mooie korting omdat ik zo beroemd geworden was.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:57 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dus als je een paard van 750 dollar koopt en je krijgt je garantiebewijs mee, ben je er zeker van dat je altijd dat paard hebt?
Great! Dat is wel een goede investering danquote:Op zondag 23 mei 2010 13:37 schreef Jeffdk1 het volgende:
[..]
Ja, gisteren hetzelfde gedaan. Mooie korting omdat ik zo beroemd geworden was.
Ik twijfelde ook, gezien de zelfmoordneigingen van al mijn blijkbaar zwaar depressieve paarden.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:38 schreef Torrio het volgende:
[..]
Great! Dat is wel een goede investering dan
Ongetwijfeld. Maar zeker niet op korte termijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:41 schreef Rnnz het volgende:
Vergeef me als het al eerder is gevraagd, maar komt deze game ook voor de PC? Net als GTA IV lijkt me?
Herkenbaar, maar mijn meeste paarden zijn gepakt door cougarsquote:Op zondag 23 mei 2010 13:40 schreef Jeffdk1 het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook, gezien de zelfmoordneigingen van al mijn blijkbaar zwaar depressieve paarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |