Dan schiet het vrij snel op.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:09 schreef Tauchmeister het volgende:
Jullie zijn al stukken verder dan ik zo te horen. Heb m'n tweede race er net op zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leuke is, is dat wanneer je hem terug geeft aan de winkeleigenaar dat diegene nog na trapt op de boefquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:46 schreef Pieter-utd het volgende:
Vind het trouwens heerlijk als er een man een winkel heeft overvallen en jij hem moet stoppen, dat hij dan in de desert rent en jij vol met je paard er achter aangaat en hem in zijn been schiet met een rifle, om hem vervolgens met een lasso vast te binden
Is dit een online of offline achievement en hoe kan je die halen? Ik snap niet echt wat expert targeting mode is?quote:Score a headshot on any enemy using Expert targeting mode.
Bij options kun je instellen hoeveel hulp je wilt bij richten..quote:Op zondag 23 mei 2010 01:30 schreef Jmsls het volgende:
Ik zag dat een vriend van mij deze achievement had:
[..]
Is dit een online of offline achievement en hoe kan je die halen? Ik snap niet echt wat expert targeting mode is?
Dat maakt niet uit. Wel is het zo dat er maar één achievement/trophy echt telt en deze heb ik vandaag gehaaldquote:Op zondag 23 mei 2010 01:30 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Is dit een online of offline achievement en hoe kan je die halen? Ik snap niet echt wat expert targeting mode is?
Bandana om?quote:Op zondag 23 mei 2010 01:20 schreef Torrio het volgende:
Net schoot ik een kidnapper tegen de grond buiten, komt de hele saloon me aanvallen, bleef ze maar neerschieten maar kreeg geen bounty erbij, was dit dan een gang van die kidnapper? Het waren niet maar 10 ventjes, maar tot ik dood ging had ik er al iets van 30 gekilled
Je weet dat het maar een computerspel is he?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:34 schreef Roces18 het volgende:
HAHAHA, nee nog niet. Ik ben nog opzoek naar de lelijkste vrouw van het Wilde Westen om af te voeren.
MAAR WAT ER VANDAAG GEBEURDE SLAAT ALLES ECHT WAAR:
Als je van McfArlanes ranch naar die criminelenstad rijd. Dan kom je een keer een stranger, een oud mannetje die bloemen aan het plukken is voor zijn vrouw 50e verjaardag. Nou hij zocht wat speciale bloemen oke oke, ik helemaal naar Amardillo half uur zoeken en kom ik terug. Zegt hij dankje dankje, wil je mischien wat thee ofzo mijn vrouw zou het leuk vinden. Kom ik binnen IS ZIJN VROUW ALLANG OVERLEDEN OMG DACHT IK, zit ze daar in haar stoel met haar kleren en je ziet alleen haar skelet. Zegt die man zo, ja ze heeft haar famous pie gebakken. Zegt marston, Ja ik moet gaan de echte wereld roept enzo.
OMG!!![]()
Die man spoorde echt niet.
Ben ik gedeeltelijk met je eens.quote:Op zondag 23 mei 2010 04:21 schreef ufopiloot het volgende:
Multiplayer in dit soort games past gewoon niet, en is gewoon simpele kut gameplay voor geestdode mensen.
Die is heel makkelijk, je gaat gewoon bounty hunten. Bind je een enemy vast. Dan ga je naar options expert targeting mode, ik denk dat je dan zelf moet aimen. En dan boom headshot klaarr.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:30 schreef Jmsls het volgende:
[..]
JA!!! Maar ik ben er nog niet helemaal uit. Zal ik een compleet zwarte cowboy houd nemen met bandana, of een sombrero ?quote:Op zondag 23 mei 2010 04:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je weet dat het maar een computerspel is he?![]()
Of ben jij zo'n persoon die straks met een cowboyhoed op naar school gaat
Mwa vind het wel tof, word leuk als dadelijk de co-op pack komt. En zou het ook niet erg vinden als er nog meer DLC komtquote:Op zondag 23 mei 2010 04:21 schreef ufopiloot het volgende:
Multiplayer in dit soort games past gewoon niet, en is gewoon simpele kut gameplay voor geestdode mensen.
MET korting 54 euro? Ik heb m bij de Bart Smit gehaald voor 49..... Dixons is een naaitoko met absurde prijzen........quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:51 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat mijn vertrouwde paardje dood gaatEerste paard die bij mij dood ging was toen ik van een klif afliep
Ik overleefde het, maar mijn paardje niet
![]()
Voor de mensen die geinteresseert zijn.. Ik heb de game gehaald bij dixons. Daar was een aktie met 10 procent kort (weet niet hoelang dit nog duurt), waardoor de game mij 54 euro koste. Redelijke prijs voor een game in de winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |