Nee ik heb die trein in 8 uur spelen maar 1 keer gezien, ga niet elke keer bij het spoor wachtenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand trouwens al eens een vrouw op het spoor gelegd ?
Ik wel maar dat was dan wel 1 van die vrouwen die je vraagt om te stoppen waarna je wordt overvallen.
Gelukkig kreeg ik wel mijn beloning
Leuk, ik was ondertussen bezig die bloemen te plukken, hoef dus ook niet meer terugquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:34 schreef Roces18 het volgende:
HAHAHA, nee nog niet. Ik ben nog opzoek naar de lelijkste vrouw van het Wilde Westen om af te voeren.
MAAR WAT ER VANDAAG GEBEURDE SLAAT ALLES ECHT WAAR:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:34 schreef Roces18 het volgende:
HAHAHA, nee nog niet. Ik ben nog opzoek naar de lelijkste vrouw van het Wilde Westen om af te voeren.
Als je van McfArlanes ranch naar die criminelenstad rijd. Dan kom je een keer een stranger, een oud mannetje die bloemen aan het plukken is voor zijn vrouw 50e verjaardag. Nou hij zocht wat speciale bloemen oke oke, ik helemaal naar Amardillo half uur zoeken en kom ik terug.Oei deze had ik liever in spoiler gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG!!![]()
Die man spoorde echt niet.
Klinkt wel vet trouwens, maar was er liever zelf achter gekomen
Jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:38 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Oei deze had ik liever in spoiler gezien
strak? Ik loop er gewoon naar toe terwijl ik L2 vasthoud.. 1x gehad dat ik "omviel", maar toen stond ik er gewoon te ver vanaf.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
R1??? L2 is aimen R2 is lasso gooien , dan hou je hem met L2 vast met r1 strak dan??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:34 schreef Roces18 het volgende:
MAAR WAT ER VANDAAG GEBEURDE SLAAT ALLES ECHT WAAR:ZO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG!!![]()
Dit keer zonder signature
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:39 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
strak? Ik loop er gewoon naar toe terwijl ik L2 vasthoud.. 1x gehad dat ik "omviel", maar toen stond ik er gewoon te ver vanaf.
P.s. met de beesten die ik geskinned heb, wat kan ik daar mee doen? Of kan ik het alleen maar verkopen in een store?Met die geskinde beesten kan je naar een willekeurige winkel het liefst naar een plek zover mogelijk daar vandaan en daar verkopen krijg je namelijk het meeste geld voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS. Srry voor die spoiler maar daarom heb ik een zin dikgedrukt!, dus je kon zelf beslissen of je het wou lezen.![]()
Heb trouwens ook de challenge uitgespeeld dat je 5 wolven neer moet halen met een knife!!melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Hoelang duurt multiplayer trouwens ? tot lvl 50?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Met die geskinde beesten kan je naar een willekeurige winkel het liefst naar een plek zover mogelijk daar vandaan en daar verkopen krijg je namelijk het meeste geld voor.
PS. Srry voor die spoiler maar daarom heb ik een zin dikgedrukt!, dus je kon zelf beslissen of je het wou lezen.![]()
Heb trouwens ook de challenge uitgespeeld dat je 5 wolven neer moet halen met een knife!!
Dikgedrukte zinnen trekken juist de aandacht, een spoiler is net zoveel moeite als op de B klikkenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Met die geskinde beesten kan je naar een willekeurige winkel het liefst naar een plek zover mogelijk daar vandaan en daar verkopen krijg je namelijk het meeste geld voor.
Heb trouwens ook de challenge uitgespeeld dat je 5 wolven neer moet halen met een knife!!
En check deze foto van beren :quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:44 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoelang duurt multiplayer trouwens ? tot lvl 50?
Staat niet dat het een spoiler is, hoe moet ik nou ruiken dat je daar missie verklaptquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel gevild he, dan heb je er nog wat aan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:43 schreef Dynd het volgende:
M'n paard die ik al 20> missie's had werd vandaag doodgebeten door een cougar,
Dit was ongeveer mijn reactie:
Hoe kun je nou het mexicaans leger achter je aan hebben als in het begin alleen maar in USA bent?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja sorry ik ben nog niet zo verik heb me voornamelijk bezig gehouden met alles doodschieten wat loopt
zelfs al het mexicaanse leger achter me aangehad
Ik had het omgekeerdequote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:34 schreef Roces18 het volgende:
Als je van McfArlanes ranch naar die criminelenstad rijd. Dan kom je een keer een stranger, een oud mannetje die bloemen aan het plukken is voor zijn vrouw 50e verjaardag. Nou hij zocht wat speciale bloemen oke oke, ik helemaal naar Amardillo half uur zoeken en kom ik terug. Zegt hij dankje dankje, wil je mischien wat thee ofzo mijn vrouw zou het leuk vinden. Kom ik binnen IS ZIJN VROUW ALLANG OVERLEDEN OMG DACHT IK, zit ze daar in haar stoel met haar kleren en je ziet alleen haar skelet. Zegt die man zo, ja ze heeft haar famous pie gebakken. Zegt marston, Ja ik moet gaan de echte wereld roept enzo.
OMG!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ja, zo kan ik haar altijd een beetje bij me hebben.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:48 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel gevild he, dan heb je er nog wat aan.
Moet er niet aan denken dat mijn vertrouwde paardje dood gaatquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:43 schreef Dynd het volgende:
M'n paard die ik al 20> missie's had werd vandaag doodgebeten door een cougar,
Dit was ongeveer mijn reactie:
Ja dat had ik dus ook verdommequote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:36 schreef Torrio het volgende:
[..]
Leuk, ik was ondertussen bezig die bloemen te plukken, hoef dus ook niet meer terug
Die was inderdaad tof.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:55 schreef SoldMayor het volgende:
Die missie van in de mijn en daarna![]()
Nu weten we meteen hoe de achtbaan is ontstaan
Ja zoiets had ik dus ookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:51 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat mijn vertrouwde paardje dood gaatEerste paard die bij mij dood ging was toen ik van een klif afliep
Ik overleefde het, maar mijn paardje niet
![]()
Voor de mensen die geinteresseert zijn.. Ik heb de game gehaald bij dixons. Daar was een aktie met 10 procent kort (weet niet hoelang dit nog duurt), waardoor de game mij 54 euro koste. Redelijke prijs voor een game in de winkel
ja weetikveel, eerst waren het gewoon burgers en de sheriff ofzoiets die achter me aanzaten, toen marshalls stond er in beeld, maar dat waren gewoon meer van die sheriff's weer, die hadden ook een ster, en toen ik nog zwaar veel langer doorging stond er ineens in beeld dat ik het mexicaanse leger achter me aanhad en toen kwamen er inderdaad soldaten aangeredenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoe kun je nou het mexicaans leger achter je aan hebben als in het begin alleen maar in USA bent?
echt? krijg je die niet meer terug?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik dus ooken nu ben ik me warhorse kwijt
Nou, Free Roamen en in een posse andere gasten afmaken en gang hideouts clearen voor puntjes.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:02 schreef KneusTeun het volgende:
Weenie, wat is de bedoeling? behalve elkaars paarden slachten?
Gooi maar een mooi plan neer, dan kunnen we het bekijken
WARHORSE KOMT NOOIT MEER TERUG TEUN.quote:If you have the war horse, you have a "deed" to it in your inventory. Just use that again and it will respawn.
oefquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
WARHORSE KOMT NOOIT MEER TERUG TEUN.
Ja ik ben weer een vrolijk man!!!! rij nu weer op van die lelijke beesten waar al dat klootjes volk op rijd!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:06 schreef Edwinuss het volgende:
Nee, grapje Teun. Je moet even lezen wat ik erboven heb geqoute.
Het is zo'n grote jongen die Teun, maar hoe het allemaal werkt weet nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
WARHORSE KOMT NOOIT MEER TERUG TEUN.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is zo'n grote jongen die Teun, maar hoe het allemaal werkt weet niet
Ja tegenwoordig werk ik gewoon met geld, ik ben niet gewend dat ik het bonnetje van me paard in me broekzak heb......quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is zo'n grote jongen die Teun, maar hoe het allemaal werkt weet niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |