Vet hequote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:42 schreef Edwinuss het volgende:
Net 1 van de mooiste dingen meegemaakt in een game.
Ik kom Mexico binnen en er komt een prachtig stukje muziek op. Als je in het verhaal zit en een beetje de game aanvoelt is dat echt een kippenvel moment.
Props Rockstar, deze game staat in mijn top3.
Herkenbaar en dan op je paard nog een stukje toeren en kijken naar de rijzende zon.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:42 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kom Mexico binnen en er komt een prachtig stukje muziek op. Als je in het verhaal zit en een beetje de game aanvoelt is dat echt een kippenvel moment.
Net aangekomen, mooi stukje jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:42 schreef Edwinuss het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:46 schreef Jeffdk1 het volgende:
Ben nu voor de tweede keer even aan het free roamen. Heb nog een stomme ezel.
Dat hebben wij inderdaad een aantal keer goed uitgevoerd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:53 schreef KneusTeun het volgende:
Die stukken in free-roam!
Dat je posse achter je aankomt en je draait snel van het pad af, daar ga je op een heuvelrug staan met de zon achter je en steiger je even voor je compadres die je tegemoet rijden
Je weet dat ie op je moeder lijkt hequote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig werk ik gewoon met geld, ik ben niet gewend dat ik het bonnetje van me paard in me broekzak heb......
Maar pas op anders headshot ik jou knol
Waarom was ik daar niet bij.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet dat ie op je moeder lijkt he.
Ik had btw toen straks met Ross en Sommy nog leuk gehad in Free-Roam. Van de ene kant van de map naar de andere kant. Ross ging als een echte cowboy, dwars door een gebied met enemies, ik en sommy er omheen. Maar oh wat een geweldig stukje hadden wij zeg. Mooi via een berg, langs het water. Uitzicht was.
Kutste was nog wel dat Ross en Sommy wel de achievement hadden, en ik niet omdat ie halverwege weer ging laden naar free-roam
Jij ging weer ineens weg zonder iets te zeggenquote:
zoek een bed op en ga op driehoekje drukken. werkt gegarandeerdquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik snap echt niets van dat hele saven. Ik moet constant allerlei missies weer opnieuw doen, ook al als ie auto-saved.
Of Y in mijn geval, maar dat heb ik ook gedaan ja. En toch moet ik weer dezelfde stranger missie doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:38 schreef truedestiny het volgende:
[..]
zoek een bed op en ga op driehoekje drukken. werkt gegarandeerd
o dat is wel raarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Of Y in mijn geval, maar dat heb ik ook gedaan ja. En toch moet ik weer dezelfde stranger missie doen.
Ik ben ook na het inrennen van Mexico gestoptquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:53 schreef Edwinuss het volgende:
Even genoeg RDR gespeeld, ik ben bang om het meteen uit te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |