Een beetje zoals...quote:Op maandag 24 mei 2010 10:06 schreef Amos_ het volgende:
Zo'n "dag van de intolerantie" is dan ook gewoon een farce, zeker met zo'n onverdraagzame moslima.
Zal wel heel selectieve intolerantie zijn dan.
Dus om een homo te tolereren moet je op hem afrennen, kinuffelen en schreeuwen dat het allemaal geweldig is? Ik vind de opvattingen van dat Halal-mens ook achterlijk. Echter, haar redenering verschilt niet veel van andere gelovigen. Katholieken en protestanten zullen een homo ook niet accepteren. Ze tolereren homo's echter wel.quote:
Ja, als je er verder niets mee doet begrijp ik ook niet zo goed waar zich dat dan in uit. Maar het zal wel een principekwestie zijn, dat OP-bericht bedoel ik. Als ze aangeeft dat je met je poten van anderen af moet blijven vind ik dat wel een statement dat je op een spandoek kan plaatsen op de 'dag tegen intolerantie'. Dat zij in haar gedachten homo's en islam niet samen vindt gaan is dan niet zo relevant, ze gaat er toch niets mee doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe je zoiets niet kan accepteren. Het is er toch gewoon? Kan ook wel zeggen dat ik het bestaan van bananen niet accepteer, maar ja.
Hoe meer je haar verdedigd, hoe dommer je begint te kletsen.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus om een homo te tolereren moet je op hem afrennen, kinuffelen en schreeuwen dat het allemaal geweldig is? Ik vind de opvattingen van dat Halal-mens ook achterlijk. Echter, haar redenering verschilt niet veel van andere gelovigen. Katholieken en protestanten zullen een homo ook niet accepteren. Ze tolereren homo's echter wel.
Ik verdedig helemaal niemand. Ik vindt het druktemakerij om helemaal niets. Maarja, er wonen bepaalde figuren in ons land die zich 24/7 druk maken om alles dat met de islam heeft te maken.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:03 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Hoe meer je haar verdedigd, hoe dommer je begint te kletsen.
Dat is onzin. Er zijn genoeg katholieken die homo's gewoon accepteren. Alleen heb je "hoog" in de rangorde wat van die middeleeuwse fossielen die zich vastklampen aan een achterlijk gedachtegoed.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus om een homo te tolereren moet je op hem afrennen, kinuffelen en schreeuwen dat het allemaal geweldig is? Ik vind de opvattingen van dat Halal-mens ook achterlijk. Echter, haar redenering verschilt niet veel van andere gelovigen. Katholieken en protestanten zullen een homo ook niet accepteren. Ze tolereren homo's echter wel.
In wat voor wereld leef jij? De RK-kerk beschouwt homofilie nog steeds als een ziekte en het is eveneens not done om uit de kast te komen in een dorp als Staphorst. Dus doe maar net alsof het westen een baken van tolerantie is, maar je houdt jezelf gewoon voor de gek.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:07 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is onzin. Er zijn genoeg katholieken die homo's gewoon accepteren. Alleen heb je "hoog" in de rangorde wat van die middeleeuwse fossielen die zich vastklampen aan een achterlijk gedachtegoed.
Maar over het algemeen wordt homofilie onder katholieken geaccepteerd.
Wat deze meid-van-halal doet is "gedogen" ... en dat vind ik kwalijk.
En waarom is dat relevant?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In wat voor wereld leef jij? De RK-kerk beschouwt homofilie nog steeds als een ziekte en het is eveneens not done om uit de kast te komen in een dorp als Staphorst. Dus doe maar net alsof het westen een baken van tolerantie is, maar je houdt jezelf gewoon voor de gek.
Je bedoeld zoals jezelf waar je in elk moslim topic bent om de boel af te zwakken ten voordele van moslims?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik verdedig helemaal niemand. Ik vindt het druktemakerij om helemaal niets. Maarja, er wonen bepaalde figuren in ons land die zich 24/7 druk maken om alles dat met de islam heeft te maken.
Je leest mijn post dus nietquote:Op maandag 24 mei 2010 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In wat voor wereld leef jij? De RK-kerk beschouwt homofilie nog steeds als een ziekte en het is eveneens not done om uit de kast te komen in een dorp als Staphorst. Dus doe maar net alsof het westen een baken van tolerantie is, maar je houdt jezelf gewoon voor de gek.
Zelfreflectie? Wat een grote woorden, je kunt beter even gaan liggen denk ik.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:11 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Je bedoeld zoals jezelf waar je in elk moslim topic bent om de boel af te zwakken ten voordele van moslims?
Of ben je niet zo van de zelfreflectie? Men zou haast denken dat je zelf moslim bent maar met een soort van ghost account hier iedereen een andere indruk wilt geven.
Oke, dus je bent een moslim die zich voor doet als autochtoon. Zoveel is nu wel duidelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfreflectie? Wat een grote woorden, je kunt beter even gaan liggen denk ik.
Ooh dus nu kan er plotseling wel onderscheid worden gemaakt tussen de religie en de aanhang. Ik verwacht je in het eerstvolgende islam-bash topic. Extremisten staan immers niet symbool voor het geloof, maar meer voor het religieus fanatisme.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:12 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Je leest mijn post dus niet
Staphorst staat niet symbool voor het katholicisme maar meer voor het religieus fanatisme. Daarom zeg ik ook dat de "top" van de kerk, zoals de paus en zijn gevolg, ook tegen homofilie zijn.
Maar de algemene concensus onder de gewone mens die katholiek is, is dat homofilie geaccepteerd is.
Dat er altijd extremen zijn, dat is niet puur voorbehouden aan het katholicisme. Dat heeft elke religie, maar ook elke groep atheisten heeft er homo-haters of intoleranten tegenover homo's.
Dus nogmaals, het "normale volk" heeft niks tegen homoseksualiteit en accepteert het zoals het is.
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:15 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Oke, dus je bent een moslim die zich voor doet als autochtoon. Zoveel is nu wel duidelijk.
Koos is hypocriet.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:12 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Je leest mijn post dus niet
Staphorst staat niet symbool voor het katholicisme maar meer voor het religieus fanatisme. Daarom zeg ik ook dat de "top" van de kerk, zoals de paus en zijn gevolg, ook tegen homofilie zijn.
Maar de algemene concensus onder de gewone mens die katholiek is, is dat homofilie geaccepteerd is.
Dat er altijd extremen zijn, dat is niet puur voorbehouden aan het katholicisme. Dat heeft elke religie, maar ook elke groep atheisten heeft er homo-haters of intoleranten tegenover homo's.
Dus nogmaals, het "normale volk" heeft niks tegen homoseksualiteit en accepteert het zoals het is.
Dat heb ik al vaak genoeg gezegd. Ik leg ook zeker niet de link tussen islam en straatterreur. Ik heb een aversie tegen elk geloof, dat komt er nog eens bovenopquote:Op maandag 24 mei 2010 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh dus nu kan er plotseling wel onderscheid worden gemaakt tussen de religie en de aanhang. Ik verwacht je in het eerstvolgende islam-bash topic. Extremisten staan immers niet symbool voor het geloof, maar meer voor het religieus fanatisme.
Mwoah, ik heb geen zin om deze discussie opnieuw te voeren. Jij was gisteren in een gesprek verwikkeld met Weltschmerz (toch?). Hij verwoordde eigenlijk precies mijn mening.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:23 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaak genoeg gezegd. Ik leg ook zeker niet de link tussen islam en straatterreur. Ik heb een aversie tegen elk geloof, dat komt er nog eens bovenop
Maar je gaat dus maar om mijn post heen, negeert de inhoud die jou corrigeert en focust je nu op iets waar je ook de plank misslaat.
Dat het in ieder geval duidelijk is waar we staan in de discussie.
Dit topic. Serieus, heb geen zin in een uitgebreide discussie. Duik zo weer mn nest in.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |