Leuk zeg, zo'n handig neefje.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef fancyyx het volgende:hij wil later over de hele wereld reizen om computers te maken voor bijv de president,koningin.
LOLquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef fancyyx het volgende:
[..]
heb ik al gedaan hij doet een 4 jarige opleiding (iets met computers) computers maken. hij wil later over de hele wereld reizen om computers te maken voor bijv de president,koningin. hij werkt nu al 2 jaar bij een technisch bedrijf ofzo.
Goed, opleiding afmaken en die belachelijke Antiliaanse ideeen uit z'n kop krijgen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef fancyyx het volgende:
[..]
heb ik al gedaan hij doet een 4 jarige opleiding (iets met computers) computers maken. hij wil later over de hele wereld reizen om computers te maken voor bijv de president,koningin. hij werkt nu al 2 jaar bij een technisch bedrijf ofzo.
Godverdomme. Als ik een relatie heb wil ik het wel zelf weten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zit nou niet zo ongelofelijk bijdehand te doen, wie weet het hier nou beter.
dan geef ik je gelijk.quote:
Dat is inderdaad een neger. Knap van je hoor.quote:
jullie zijn beide nog 12 ofzo? toen wilde ik ook van die onrealistische dingen, zoals koning worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef fancyyx het volgende:
[..]
Hahaha, gelooft hij echt dat ze in de rest van de wereld geen verstand van computers hebben?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef fancyyx het volgende:
[..]
heb ik al gedaan hij doet een 4 jarige opleiding (iets met computers) computers maken. hij wil later over de hele wereld reizen om computers te maken voor bijv de president,koningin hij werkt nu al 2 jaar bij een technisch bedrijf ofzo.
De wereld rondreizen om computers te maken voor belangrijke mensen slaat nergens op. Dat jij alleen maar vaag weet wat je vriend doet is ook raar.quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een neger. Knap van je hoor.
Ook knap van jou, chubbie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een neger. Knap van je hoor.
Dat ze 't enkel maar vaagjes weet is niet raar. Dat ze dat accepteert is gewoon pure domheid.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:26 schreef Fortitude het volgende:
[..]
De wereld rondreizen om computers te maken voor belangrijke mensen slaat nergens op. Dat jij alleen maar vaag weet wat je vriend doet is ook raar.
Dat maakt niets uit, het is een standaard beeld dat mensen hebben, vaak terecht overigens. En dat zorgt ervoor dat mensen meestal niet enthousiast zullen reageren. Daarbij zijn de cultuur verschillen vaak te groot. En denken voor de allochtonen mannen dat ze alles kunnen maken puur omdat ze man zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:25 schreef fancyyx het volgende:
[..]
dan geef ik je gelijk.
maar mijn vriend bedreigt me niet.
en er zijn ook nederlanders die hun vriendin bedreigen
het interesseert me niet echt hoe hij een computer maakt. ik luister nooit echt naar hoe je alles moet aansluitenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:26 schreef Fortitude het volgende:
[..]
De wereld rondreizen om computers te maken voor belangrijke mensen slaat nergens op. Dat jij alleen maar vaag weet wat je vriend doet is ook raar.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nederlanders bedreigen nooit hun vriendin hoor, dat is typisch iets van de Antilliaanse cultuur.
Je doet het zeker alleen voor de seks dan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:28 schreef fancyyx het volgende:
[..]
het interesseert me niet echt hoe hij een computer maakt. ik luister nooit echt naar hoe je alles moet aansluiten
je moest is wetenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nederlanders bedreigen nooit hun vriendin hoor, dat is typisch iets van de Antilliaanse cultuur.
Wat is daar mis meequote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:28 schreef Myraela het volgende:
En denken voor de allochtonen mannen dat ze alles kunnen maken puur omdat ze man zijn.
Precies. Het zijn ook altijd dezelfde vrouwen/meisjes met een anti of turk. Je kan ze zo beschrijven.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit, het is een standaard beeld dat mensen hebben, vaak terecht overigens. En dat zorgt ervoor dat mensen meestal niet enthousiast zullen reageren. Daarbij zijn de cultuur verschillen vaak te groot. En denken voor de allochtonen mannen dat ze alles kunnen maken puur omdat ze man zijn.
Waarom reageer ik hier op.
Blond. Vaak de droom om "visagiste" te worden. Geven zogenaamd veel om mode, maar kleden zich in de goedkoopste kleren waarin vooral hun tieten goed omhoog geduwd worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:29 schreef Torrio het volgende:
[..]
Precies. Het zijn ook altijd dezelfde vrouwen/meisjes met een anti of turk. Je kan ze zo beschrijven.
Maar elke Antilliaan is wel loverboy.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:31 schreef bodylotion het volgende:
kom op zeg, niet élke lover boy is Antilliaans..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |