Iets andersquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:25 schreef Wasmachinemann het volgende:
DIe weet ik zelfs, Laxeermiddel FTW
lievvve ensaf,quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:35 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste standaard_broodrooster,
Een netelige kwestie, maar niet hopeloos! Als je weg wilt komen, kun je heel goed gebruik maken van het openbaar vervoer, maar als je haast hebt, zijn alternatieven beter. De bussen rijden niet erg tijdig, en het spoor wil nog wel eens geblokkeerd zijn, met name in de bergen.
Mijn advies zou zijn: neem de taxi!
Eet zemelen beste man!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:56 schreef Squirrel.D het volgende:
Beste Ensaf,
Ik kan al paar dagen niet poepen tips?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:26 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Beste Ensaf.
Ben jij maf? Ik weet nog toen dat glas je een kater gaf. De andere dag.
Ik had medelijden met gij. Ik ging naar de karwei. Om spijkers te kopen. Zodat jij ermee kon rond lopen. Maar hoe kon ik weten dat je mijn auto ging slopen? Ik zou graag een mooie limerick willen horen, u hoort toch bij de uitverkoren. Nou bied je excuses dan zo aan, dan krijg je een banaan. En eeuwige roem, wie weet? Misschien wel een grote hoop poen. Maar nu is het tijd om dit gedichtje te stoppen, en mijn cavia vol te stoppen met. GRAS vers uit de kas. Gemaakt door polen, daar wonen serieus alleen mongolen. Maar zoals ik zei ik stop nu, Toedelu
~RhytmicalRemedyBeste RhytmicalRemedy,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maf lijkt mij niet de meest adequate omschrijving voor mijn persoon,
Ik vind mijzelf eigenlijk heel gewoon.
Jan met de Pet, Jan Modaal,
Bijnamen genoeg, ik ken ze allemaal.
Daarnaast, ik een auto slopen?
Zo is het helemaal niet gelopen!
Er was eens een man uit Roermond,
Die jou auto maar niets vond,
Hij pakte een steen,
En liep er toen heen,
En tikte het voorruit terstond
Je moet dan ook weten,
Een excuus kun je wel vergeten.
De banaan zal ik missen,
Maar ik kan je vergewissen,
Eeuwige roem, we dromen er allemaal van,
Maar ik moet nog zien of ik het aan kan.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Beste Runselpink,quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:19 schreef Runselpink het volgende:
Beste Ensaf,
Met hoeveel wint Nederland de WK-finale? En van wie?
Groeten,
Runselpink.
Beste Squirrel D.,quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:56 schreef Squirrel.D het volgende:
Beste Ensaf,
Ik kan al paar dagen niet poepen tips?
Beste Standaard_Broodrooster,quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:21 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
lievvve ensaf,
weer bedankt, maar ze hebben me uiteindelijk weten te pakken.
binnenkort heb ik 100m ruimte, wat kan ik daarin doen zodat ik kan ontsnappen? zal ik gewoon stil blijven staan op 50 m?![]()
in afwachting van uw goedkeuring of aangepaste actie,
Standaard_Broodrooster
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:15 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste RhytmicalRemedy,
Maf lijkt mij niet de meest adequate omschrijving voor mijn persoon,
Ik vind mijzelf eigenlijk heel gewoon.
Jan met de Pet, Jan Modaal,
Bijnamen genoeg, ik ken ze allemaal.
Daarnaast, ik een auto slopen?
Zo is het helemaal niet gelopen!
Er was eens een man uit Roermond,
Die jou auto maar niets vond,
Hij pakte een steen,
En liep er toen heen,
En tikte het voorruit terstond
Je moet dan ook weten,
Een excuus kun je wel vergeten.
De banaan zal ik missen,
Maar ik kan je vergewissen,
Eeuwige roem, we dromen er allemaal van,
Maar ik moet nog zien of ik het aan kan.
Beste Argo,quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Eet zemelen beste man!
Beste Ensaf toen ik naar de bloemist ging, vroeg ik om een roze lotus. Ik liep toen echte door de winkel ik zag een rare deur. Ik besloot deze te inspecteren als toekomstige geheime dienst medewerker. Tot mijn verbazing vond ik vuur wapens en andere wapens. Ik zit nu ondergedoken bij een prei boer, de prei boer weet het alleen niet. Ik heb veel bloed uitstortingen en mijn long is doorboord wat moet ik doen ? Ook heb ik honger, ik weet niet meer wat ik moet doen beste Ensaf help mij ik smeek het je. Ik zou knielen, als mijn knieën het nog zouden doen!
Groeten van een toekomstige geheime dienst agent!
Beste Cablegunmaster,quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:58 schreef cablegunmaster het volgende:
Geachte Ensaf.
word je niet zat van alle vragen te beantwoorden?
Denk je absolute kennis in je zak te hebben? Of durf je eerlijk te beweren dat er grenzen zijn tot je eigen kennis?
Groeten,
Cablegunmaster,
Beste Rikker93,quote:Op zondag 6 juni 2010 21:16 schreef RikKer93 het volgende:
Beste Ensaf,
Ik was had voor de grap mijn piemel in de radiator gestopt. Nu zit ik vast en voel ik dat mijn piemel aanbrand, ook ruik ik de geur van verbrandt vlees.
Wat kan ik nu doen om uit deze benarde positie te komen?
Mvg RikKer93
Beste Justmattie,quote:Op zondag 6 juni 2010 21:21 schreef justmattie het volgende:
Hallo Ensaf,
Waarom post je niet meer in het Leeuwarden topic?
Een vergissing is zo gemaakt,quote:Op zondag 6 juni 2010 21:26 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb dit dan verkeerd begrepen. En mijn acties waren wellicht te hoog gegrepen.
Maar ik zal bij deze de man aanspreken. Dat word weer lekker preken.
Beste Argo,quote:Op maandag 7 juni 2010 00:10 schreef Argo het volgende:
Ensaf de prei boer heeft me ontdekt toen ik prei ging plukken. Later besefte ik ook dat ik niet eens gas had om ze te koken. Wel heb ik een verbandje voor mijn knie en long kunnen maken en het bloeden kunnen stelpen. Toch lijkt het erop dat jouw advies me alleen maar verder in de nesten werkt. Zo heb ik nu geen onderduik plek. Zelfs de gemeente zit achter me aan. Ik heb besloten om te vluchten. Maar ik heb geen geld geen ov en kan niks doen. De corrupte autoriteiten zitten achter me aan en een mafia bende. Wat kan ik het beste doen ?
Ik heb de beste man gesproken. Hij was een sigaret aan het roken dus die moest hij eerst doven.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:40 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Een vergissing is zo gemaakt,
Je hebt me niet echt geraakt,
Ik wist dat ik te maken had met een redelijk man,
Vandaar dat ik het wel begrijpen kan.
Ik stel een rood T-Shirt voor met een gele hamer en sikkel en een ster erin!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:51 schreef solaire het volgende:
Beste Ensaf,
Wat voor kleur t-shirt of hemd zal ik morgen eens aan doen in het warme zuiden?
groetjes
Solaire
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |