Beste Argo,quote:Op maandag 31 mei 2010 16:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Beste Ensaf hier verloopt het redelijk rustig, nu ben ik een jaartje ouder geworden! En maak ik me toch zorgen om je advies, ik vermoed dat dit als stalken kan worden gezien! Nu ik 18 ben kunnen ze me daarvoor makkelijk arresteren! Een jaar terug in de tijd lijkt me moeilijk. Maar Ensaf ik denk dat ik mijn geluk elders moet proberen, als ik nou eens een vrouw kon regelen. Die misschien bij een geheime dienst werkt ? Hoe pak ik dit aan ?
Beste Limbofan,quote:Op maandag 31 mei 2010 16:25 schreef LimboFan het volgende:
Beste Ensaf,
Ik ga volgend jaar in Tilburg studeren,
Hoe kan ik het beste een kamer zoeken en ook vinden?
Mvg Limbofan!
Beste Faalfiets,quote:Op maandag 31 mei 2010 16:40 schreef Faalfiets het volgende:
Beste ensaf,
Nu de Amerikaanse televisie serie LOST voorbij is voelt mijn leven leeg aan.
welke serie raad jij aan om mijn tijd te doden?
gr
Beste ThaTim,quote:Op maandag 31 mei 2010 17:52 schreef ThaTim het volgende:
Weledelzeergeleerde Ensaf,
Zal ik gaan zwemmen achterom? Het water is in principe wel lekker, namelijk 20 graden. Het irritante is dat het hele tijd regent of waait en het buiten rond de 15 graden is. Dat is niet genieten!
Maar, ik wil wel gaan zwemmen!
Wat te doen?![]()
Mvg ThaTim
Beste Cyaa,quote:Op maandag 31 mei 2010 18:30 schreef Cyaa het volgende:
Beste Ensaf,
Ik ben een maand geleden gedumpt door mijn vriendin, en zij had gelijk daarna een scharrel. Toen heb ik 2 weken later het contact verbroken. Daarna kreeg ik een smsje dat het over was met die scharrel, en ze hoopte dat dat opluchtte voor mij. Maar ik had juist gezegd dat ik geen contact wilde!
Stuurde zij dit smsje omdat ze eigenlijk een reactie van mij wilde en mij mist? Of was het echt puur om mij me "beter" te laten voelen?
(Mijn psychiater wil het me niet vertellen, maar ik heb toch meer vertrouwen in jou!)
Beste DW,quote:Op maandag 31 mei 2010 18:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lieve Ensaf,
Wil jij mij vergezellen naar Cambuur - De Trije Doarpen?
Kusje, DW.
Beste Jackie,quote:Op maandag 31 mei 2010 19:12 schreef JackieBrown het volgende:
Beste Ensaf,
Ik ben een ontzettend groene newbie op dit forum. Hoe zorg ik ervoor dat ik in korte tijd respect krijg en populair wordt op het forum?![]()
Alvast bedankt, Jackie.
Om populair te worden of repect te krijgen volstaat gewone bagger niet. Daarmee kun je overigens wel bekend worden.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Soms doe ik dat wel... echter mijn bagger wordt vaker wel dan niet genegeerd, misschien tips om effectief te baggeren?
Beste Sobraine,quote:Op maandag 31 mei 2010 20:19 schreef Sobraine het volgende:
Beste Ensaf,
Waar heb jij dit topic aan verdient? Kan ik iets als dit ook krijgen?
Bonsoir Superdrufus,quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef superdrufus het volgende:
bonjour Ensaf,
ik heb een vraag over vogels
kunnen vogels ook een jetlag krijgen ?
Niks mis mee!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:16 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
En iedere dag friet en andere zooi eten?
Beste Francios du Patieu au Paturain,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:39 schreef frank010 het volgende:
Gegroet Ensaf,
Als snds mijn jeugd zit ik met een vraag, namelijk: Als je alle rode bloedcellen van een gemiddeld mens naast elkaar zou kunnen leggen , hoe vaak kun je dan rond de aarde met de hele lijn?
Mvg,
Francios du Patieu au Paturain
Beste Hugochavez,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:05 schreef HugoChavez het volgende:
Beste Ensaf,
Ik kwam vandaag Esther van de Dierenpartij tegen en nu ben ik verliefd op haar geworden, want ze kijkt zo lief.![]()
![]()
Ik zei nog iets stoms 'Doe de groeten aan Marianne', omdat ik niet wist wat ik tegen haar moest zeggen.![]()
Nu vindt ze me vast een sukkel. Wat moet ik doen?
Beste RikKer93,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:15 schreef RikKer93 het volgende:
Beste Ensaf
Ik wil graag met Alberto de park checken. Waar kan ik hem vinden?
Mvg RikKer93
Beste Standaard Broodrooster,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:23 schreef standaard_broodrooster het volgende:
allerliefste ensaf van de hele wereld.
mijn collega wilt niet stoppen met praten. hoe kan ik hem het beste vermoorden en verstoppen zonder gepakt te worden door de politie?
met veel dank,
Standaard_Broodrooster
Beste Geert,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:56 schreef Metonae het volgende:
Hallo Ensaf,
Graag zou ik van de gelegenheid gebruik maken om de groetjes te doen aan mama, papa, oma, opa, tante Fatima, ome Mohammed en onze berggeit Hendrik.
Dankuwel,
Geert
Beste RythmicalRemedy,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:03 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Beste Ensaf.
Wat men geschapen heeft hoeft hij niet te scheren.
Maar waarom word god met bont afgebeeld?
Vriendelijke groeten van: RythmicalRemedy
Beste Stoeprand,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:56 schreef Stoeprand het volgende:
Donzige Ensaf,
Ik ben jong, en seksueel gefrustreerd. Wat is de snelste manier om seks te hebben met een meisje? Graag een manier waarop ik toch mijn waardigheid blijf behouden!
Ik hoop snel van je te horen,
De vriendelijke groetjes van Stoeprand
Pientere Ensaf,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:21 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste Stoeprand,
Waardigheid, waardigheid, dat is maar net hoe je er zelf invulling aan geeft! Wat betekend waardigheid voor jou? Niet slapen met prostituees? Of niet met hele lelijke meisjes? Of gewoon geen opblaaspoppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
mijn grote held ensaf,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:20 schreef Ensaf het volgende:
Beste Standaard Broodrooster,
Bestudeer de patronen van je collega. Neemt hij/zij een vaste route bij het hardfietsen? Worden altijd dezelfde boodschappen gekocht? Wordt altijd bij het zelfde tankstation getankt? Vaste patronen bieden kansen.
Altijd dezelfde route? Span een visdraad over de weg. Altijd dezelfde boodschappen? Zet een pot pindakaas met arsenicum tussen de schappen. Altijd hetzelfde tankstation? Zorg dat er een flinke plas benzine ligt en gooi een sigaretje.
Succes!
Beste Stoeprand,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Pientere Ensaf,
De drie dingen die u opnoemde, vallen bij mij onder het verliezen van mijn waardigheid. Zou u mij vanaf hier verder kunnen helpen? Ik hunker naar seksuele ervaringen.
Groetjes,
Stoeprand
Beste Rikker93,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef RikKer93 het volgende:
Ensaf, bedankt voor het antwoord.
Speciaal voor jouw topic een hond verkleed als Star Wars
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:54 schreef ThaTim het volgende:
Weledelzeergeleerde Ensaf,
Stiekem ben ik eigenlijk Bert van Marwijk, de bondscoach van het Nederlands Elftal. Zoals jij en ook alle anderen mensen weten heb ik met een luxeprobleem te maken. De 4 creatieve plaatsen voorin zijn lang niet genoeg om al onze creatieve spelers te dumpen. Maar met meer dan 4 creatieve spelers spelen wordt ook lastig, want we moeten ook een balans in het team hebben.
Wat moet ik doen? Welke spelers moet ik teleurstellen, welke tactiek moet ik handhaven?
Mijn assistenten Philip en Frank helpen mij niet veel verder.
Jij bent niet alleen mijn, maar ook Neerlands laatste hoop!
mvg ThaTimBeste Bert,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om eerlijk te zijn had ik je al veel eerder in dit topic verwacht. Wat hield je zo lang tegen? Een gevoel van schaamte misschien? Er is niets mis met het vragen van raad.
Je hebt een luxeprobleem. Daar is niets mis mee. Het schept onderling vertrouwen en houdt het team scherp; iedereen zal optimaal willen presteren om zijn eigen plaats veilig te stellen. Als je er echt niet uit komt, kun raad ik je aan om een paar kratten bier aan te slepen, en je creatieve spelers te laten drinken. Degene die het meeste kan hebben, moet je opstellen.
Wat taktiek betreft: drink er zelf eentje mee! De beste ideeën krijg je met een biertje in je hand.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Oke, dan ga ik nu met mijn bier beginnen, terwijl ik naar mijn grote vrienden Wilfred,Rene en Johan ga kijken!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste Bert,
Om eerlijk te zijn had ik je al veel eerder in dit topic verwacht. Wat hield je zo lang tegen? Een gevoel van schaamte misschien? Er is niets mis met het vragen van raad.
Je hebt een luxeprobleem. Daar is niets mis mee. Het schept onderling vertrouwen en houdt het team scherp; iedereen zal optimaal willen presteren om zijn eigen plaats veilig te stellen. Als je er echt niet uit komt, kun raad ik je aan om een paar kratten bier aan te slepen, en je creatieve spelers te laten drinken. Degene die het meeste kan hebben, moet je opstellen.
Wat taktiek betreft: drink er zelf eentje mee! De beste ideeën krijg je met een biertje in je hand.
Beste Ebke,quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:39 schreef ebke het volgende:
Hallo ensaf!
Ik had een tijdje terug al een deeltje 3 voor jou gestart![]()
Kijk maar
Vraag Ensaf om raad #3
Maar toen ging iedereen stom doen, en gooide die worm er een slotje op![]()
Wat vind je hier nu allemaal van??
Groetjes,
ebke
Beste standaard_broodrooster,quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:44 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
mijn grote held ensaf,
dankje ensaf!
nu zit ik in chili achterna gezeten door de douane en politie!
wat te doen?overgeven is geen optie, als echte supergrover zouden mijn fans allemaal zelfmoord plegen.
met vriendelijke groet en een kogelbrief uit peru!
standaard broodrooster
Beste Argo,quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:45 schreef Argo het volgende:
Beste Ensaf ik heb je advies opgevolgd. Ik ben mensen gaan volgen, kijken waar ze naar toe gingen etc. Het blijkt dat ik echter de verkeerde mensen heb gevonden. Nu moet ik jou vragen Waar is de roze lotus die mij onsterfelijk zal maken ? Als deze niet bestaat wat moet ik dan doen ik ben dichtbij de dood en verlies veel bloed, zelfs maandverbandjes helpen niet! Gelieve zo spoedig mogelijk reageren, er staat een leven op het spel! En jij bent gedeeltelijk schuldig voor je advies!
Ps als de roze lotus bestaat hoe zal ik daar komen ? Of kan ik beter iets anders doen ?
Beste Wasmachinemann,quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:46 schreef Wasmachinemann het volgende:
Beste Ensaf, Vind jij o.us ook een kutuser?
Buitengewoon goed plan! Veel kijkbuisplezier gewenst!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:28 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik nu met mijn bier beginnen, terwijl ik naar mijn grote vrienden Wilfred,Rene en Johan ga kijken!
Proost!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |