quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:02 schreef AdvancedPower het volgende:Hallo Ensaf,
Ik heb vandaag.. Nee, om een lang verhaal kort te maken: ik ben een leuk meisje tegengekomen en ik wil verder met haar in contact komen. Nu dacht ik dat ik haar had gevonden op Hyves maar dit was de verkeerde. Hoe kom ik nu achter haar goede Hyves?
Bedankt,
AdvancedPower.
Beste AdvancedPower,
Je hebt een onstuimig hart, weet je wel zeker dat dit de ware voor je is? Hyves en internet worden zwaar overschat. Probeer haar op de ouderwetse manier te veroveren: vraag haar mee op een date als je haar weer eens tegen komt! Je bent haar al één keer tegengekomen, dan zullen er vast meerdere keren volgen.
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:07 schreef Runselpink het volgende:Beste Ensaf,
Binnenkort (over 3 week) heb ik proefwerkweek. Als ik die niet verpest, ga ik over!

. Heb je nog tips om het gemakkelijk door te kunnen lopen zonder onvoldoendes? En met niet al te veel leerwerk?
Groeten, Runselpink.
Beste Runselpink,
Het gaat dit weekend prachtig weer worden! Zorg er dus voor dat je buiten in de tuin, op het balkon of wie weet het strand wat leerwerk bij je hebt. Je concentratie zal misschien wat minder zijn, maar het is een stuk beter dan een donker zolderkamertje.
Zorg er in ieder geval voor dat je goede muziek op zet! Voor de één kan klassiek goed werken, voor anderen bluegrass of misschien musicalmuziek.
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:11 schreef Pinkerton het volgende:Beste Ensaf,
Ik heb aanstaande woensdag en vrijdag hertentamens, maar ik kan de concentratie niet vinden om te gaan leren. Wat moet ik nu doen?
B.v.d.
Pinkerton
Beste Pinkerton,
Neem de trein! Plan gewoon een rondje zodat je een paar uur onderweg bent. Natuurlijk neem je geen leesboeken, Ipod of mobiele telefoon mee maar enkel de leerstof. Dat moet je immers wel leren!