-edit, ik kan inderdaad niet spellenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:50 schreef Lulleau het volgende:
Hooggeëerde Meneer Ensaf,
Wat gebeurd er als je in het bijzijn van 2 priesters een klein jongetje de kerk ingooit?![]()
Gegroet,![]()
Lulleau
mag jij me vertellen wat er niet goed gespeld staatquote:
Beste Degebruikersnaam,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:45 schreef degebruikersnaam het volgende:
[..]
Hoi Ensaf,
Bedoel je niet werkwoord i.p.v werkwaard?
Groetjes, Degebruiksersnaam.
Beste JanPiraat,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:44 schreef JanPiraat het volgende:
Beste Ensaf,
Wat zou je doen als Koningin Beatrix je een klap op je bek gaf ?
met vriendelijke groet,
JanPiraat
Beste heer Lulleau,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:50 schreef Lulleau het volgende:
Hooggeëerde Meneer Ensaf Meneer,
Wat gebeurd er als je in het bijzijn van 2 priesters een klein jongetje de kerk ingooit?![]()
Gegroet,![]()
Lulleau
Beste Runselpink,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:55 schreef Runselpink het volgende:
Beste Ensaf,
Zou jij ook Lulleau kunnen leren spellen?
Groeten, Runselpink.
Beste Argo,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:28 schreef Argo het volgende:
Beste Ensaf ik zou graag bij de KGB willen lukt mij dit ? Zo ja hoe pak ik dat aan, en kan ik dan wel chicks scoren. Of kan ik beter iets anders proberen ?
Beste Limbofan,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef LimboFan het volgende:
Beste Ensaf,
Ik ga vrijdag naar Pinkpop, en daar heb ik een soort van bier koeler met een paar maten, alleen hoe zorg ik dat andere 'vrienden'(mensen die ook in dezelfde 'groep' zitten) het gekoelde bier gaan pakken? Enzo zeggen van, ja stel je niet aan etc?
Beste Superdrufus,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:01 schreef superdrufus het volgende:
De alwijze, alwetende Ensaf,
Wat gebeurd als een niet te stoppen kracht een onbeweegbaar object ontmoet ?
Beste Lulleau,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:26 schreef Lulleau het volgende:
Beste Ensaf,
Krijg ik binnen 24 uur een tijdmachine waardoor ik terug in de tijd kan gaan om mogelijke spelfouten te voorkomen?![]()
Het gaat u goed!
Foutiefquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:59 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste Superdrufus,
Het onstopbare object zal met dezelfde snelheid doorgaan, maar het universum zal tegelijk met het het onbeweegbare object de tegengestelde richting opgaan.
Beste VF,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Beste Ensaf,
Wilt u mijn wassen?
Groeten!
VF
Neuh.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Foutief
Dan komt chuck norris te pas
[url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Front_side_bus[/url]quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:57 schreef Ensaf het volgende:
Dat zou nog eens best lastig kunnen worden. De KGB is opgeheven, de veiligheidsdienst van de russen heet tegenwoordig Federalnaja Sloezjba Bezopasnosti, ofwel FSB. Veel chicks zul je er niet ontmoeten, maar misschien wel een paar dode journalisten. Je kan altijd de AIVD proberen, het zal meer een kantoorbaan zijn, maar wie weet hebben ze een leuke koffiejuffrouw.
Oei beste Ensaf,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:57 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste Limbofan,
Ik zie je probleem niet helemaal. Je hebt een bierkoeler, en wil dat anderen het drinken. Je zou het kunnen uitdelen. Of een bord ophangen met 'Gratis gekoeld bier'. Het zal binnen een mum van tijd op zijn en je zult zien dat je veel mensen de hand kunt schudden in een korte tijd.
Turkeyquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef LaPantoffelFabuleux het volgende:
Beste Ensaf
Sieneke én Litouwen zijn niet door!
Voor wie moet ik nu zijn?
groetjes, LaPantoffel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |