quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:40 schreef degebruikersnaam het volgende:Hoi Ensaf

Ik heb sex gehad met een transseksueel, maakt dit me gay?

Beste Degebruikersnaam,
Dat hangt er vanaf of de betreffende transseksueel mannelijke of vrouwlijke geslachtsorganen heeft, en of jij een man of een vrouw bent!
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:52 schreef superdrufus het volgende:Beste Ensaf,
Ik zou wel eens willen weten hoe aliens eruit zien en of ze lekkere wijven hebben.
Hoe kan ik het beste een ruimteschip bouwen die bijna net zo snel gaat als het licht, maar toch ervoor zorgt dat ik niet zo lang weg ben van de aarde? Ik moet namelijk nog mijn vissen voeren. Verder zou een kaart van waar aliens zijn ook handig zijn.
Beste Superdrufus,
Aliens zijn erg rond en harig. Als je het een mannetje zou vragen, zou hij zeggen dat ze aantrekkelijke vrouwen hebben, maar voor ons mensen zien ze er nogal onsmakelijk uit. Als je niet van bestialiteit houdt, zou ik me er verre van houden om geslachtsgemeenschap met ze te hebben.
Voor het ruimteschip kan ik je aanraden om de komende jaren veel sloffen astronauten in te slaan. Breek ze open en haal het kruit eruit. Als je tien kilo hebt, kan ik je verdere instructies geven. Maak je maar niet druk over je vissen, die kunnen mee.
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:34 schreef blckbb het volgende:Beste Ensaf,
Ik ken al een tijdje een leuk meisje, maar ik durf haar niet uit te vragen.
Ik spreek haar alleen onder 2 ogen op MSN en ik ben bang dat ze me maar een lelijke troll vind en mij gaat uitlachen als ik haar via msn uitvraag

Groetjes,
BKKVLB
Beste BKKVLB,
Het is belangrijk voor jou om even de mogelijkheden op een rijtje te zetten:
1. Je vraagt haar niet uit, en het zal nooit wat worden
2. Je vraagt haar uit, en jullie hebben een leuke avond
3. Je vraagt haar uit, maar ze wil je niet zien
Is het eerste scenario voor jou het meest aanlokkelijke? Zo niet, dan is dit één van die momenten in je leven waarin je jezelf een man moet tonen en het initiatief moet nemen.