We waren gelijk op 16.31quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:32 schreef nectarientje het volgende:
We houden deze wel aanIk zal die ander laten sluiten!
Aha, je mag weer op!!! Veel plezier man!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:44 schreef RATMEN het volgende:
Ja, ik heb dr net verwend in de stad met allemaal leuke dingen. Nu is ze lekker met vriendinnetje op de Grote Markt en ik ben ff snel thuis voor ik naar de voorstelling ga.
Thnx! 5 avonden per week!! Zo relaxtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:52 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Aha, je mag weer op!!! Veel plezier man!!
* Marvelous zit nu bij zijn ouders thuis voor het avondmaal!
Oeh... Dat is eigenlijk ook lekker!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
thuis! lekker met een raspatatje!
Hmmm, heerlijk!! Vriendelijk bedankt lieve kz...!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht stopt een patatje in mond van marv
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Vorige week vroeg een cliënte aan me of ik zwanger was
Ik kan slecht tegen het gebruik van 'Dj' in namen waar 'J' zou volstaan. Zoals bijvoorbeeld Djayden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
of met een bizarre spelling die totaal niet logisch is en waar het kind de eerste 10 jaar van zijn/haar leven niet uitkomt.
WKquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:25 schreef summer29 het volgende:
weer thuis van shoppen in de stad!!
Allebei dezelfde oranje puma t-shirt voor WK, oranje spuitbus voor haar, rood, wit, blauw en Oranje schminksetje. We zijn klaar voor!
Solid heeft spijkerbroeken gekocht voor hemzelf.. Kijk Flap, hem is gelukt. Als hem lukt lukt jou ook wel.Ook heeft Solid voor mijn verjaardag kado gekocht: schoenen van Converse!
![]()
![]()
Raspatatquote:
Deze variant had ik nog niet gehoord, maar idd dat slaat nergens op....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik kan slecht tegen het gebruik van 'Dj' in namen waar 'J' zou volstaan. Zoals bijvoorbeeld Djayden.
En dat zie je echt zoooooooooooooo vaak. Waar hebben ze dat bedacht?
all stars??quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:25 schreef summer29 het volgende:weer thuis van shoppen in de stad!!
Allebei dezelfde oranje puma t-shirt voor WK, oranje spuitbus voor haar, rood, wit, blauw en Oranje schminksetje. We zijn klaar voor!
Solid heeft spijkerbroeken gekocht voor hemzelf.. Kijk Flap, hem is gelukt. Als hem lukt lukt jou ook wel.Ook heeft Solid voor mijn verjaardag kado gekocht: schoenen van Converse!
![]()
![]()
net te dicht bij zee, hier in loosduinen ook net laatste uur of zo pas weer zonnigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:40 schreef admiraal_anaal het volgende:thuis
Kut Savdacht ik vandaag lekker een dag in het zonnetje te werken, is het godverdomme hele dag mistig en koud
![]()
Hoor ik overal om me heen dat rijswijk, Laak, voorburg enzo onwijs zonnig en warm is
http://www.svb.nl/Images/jongensnamen_2009.pdf Vanaf pagina 55quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:42 schreef soapie het volgende:
[..]
Deze variant had ik nog niet gehoord, maar idd dat slaat nergens op....
Wat heb je hier uitgespookt dan? Je hoort toch rondjes te rijden en niet op 1 plek te blijven hangen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
thuis
Kut Savdacht ik vandaag lekker een dag in het zonnetje te werken, is het godverdomme hele dag mistig en koud
![]()
Hoor ik overal om me heen dat rijswijk, Laak, voorburg enzo onwijs zonnig en warm is
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:49 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
net te dicht bij zee, hier in loosduinen ook net laatste uur of zo pas weer zonnig
Nee bij WE.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:47 schreef Marvelous het volgende:
[..]
all stars??
Mijn broer flap is veelste kieskeurig!
Ik heb gisteren al een nieuwe broek gekochtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:25 schreef summer29 het volgende:
weer thuis van shoppen in de stad!!
![]()
![]()
Oh het is je toch gelukt!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al een nieuwe broek gekocht
Vandaag de hele dag schoonouders verhuisd, vanaf half 9 vanmorgen...Nu net thuis...helemaal gebroken, rug is dood
Mja, ik kan nog wel lopen, maar niet echt soepel ofzoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:59 schreef summer29 het volgende:
[..]
Oh het is je toch gelukt!![]()
Als je rug dood is kan je helemaal niet meer lopen, he........ En hoe is het nu met Gotc haar voetje? Kan ze al beetje lopen of loopt ze nog op de krukken?
Mijn excuus, ik dacht dat je merk "all stars" van broeken bedoelde.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:47 schreef Marvelous het volgende:
[..]
all stars??
Mijn broer flap is veelste kieskeurig!
Die scheen dus niet toen hij er was en nu hij weer weg is wel? Dus dan is daar waar hij woont nu bewolkt? Ff opzoeken op buienradar.nl, dan weet ik precies waar hij woont...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://www.svb.nl/Images/jongensnamen_2009.pdf Vanaf pagina 55
[..]
Wat heb je hier uitgespookt dan? Je hoort toch rondjes te rijden en niet op 1 plek te blijven hangen?
Overigens schijnt hier nu het zonnetje na een hele dag bewolkt geweest te zijn
Precies jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die scheen dus niet toen hij er was en nu hij weer weg is wel? Dus dan is daar waar hij woont nu bewolkt? Ff opzoeken op buienradar.nl, dan weet ik precies waar hij woont...
Lekker in bad stappen? Of heb je geen bad?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al een nieuwe broek gekocht
Vandaag de hele dag schoonouders verhuisd, vanaf half 9 vanmorgen...Nu net thuis...helemaal gebroken, rug is dood
Hehheh, als wij ooit dood gaan dan zijn onze nabestaanden zooooo blij met ons. Wij hebben echt haast geen troepquote:
Geen bad aanwezig....hooguit een wasbakquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker in bad stappen? Of heb je geen bad?
Dat wordt proppenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen bad aanwezig....hooguit een wasbak
Gaaf!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:02 schreef summer29 het volgende:
[..]
Mijn excuus, ik dacht dat je merk "all stars" van broeken bedoelde.Ja mijn schoenen heet all stars (converse).
De boel brak af?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:13 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb nog een heel mooi verhaal over een wasbak en een oudhuisgenootjeMoraal van het verhaal: seks terwijl een van de twee op de wasbak hangt, is geen goed plan
Dan maar een lekker massage met tijgerbalsem door je persoonlijke masseuse?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat kan nooit goed zijn voor de wasbak. En mn rug.
Kijk.....dát lijkt me nou eens een goed planquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan maar een lekker massage met tijgerbalsem door je persoonlijke masseuse?
Geen idee en dat zie ik morgen wel weer... En wie gaat er allemaal mee morgen? Als het weertje is kunnen we gezellig voetballen, beach volley, frisbee ehum..... kletsen..... ik ga in ieder geval niet zwemmen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:13 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Gaaf!!![]()
Word het morgen al een beetje kijkduin weer?
Oui, en zij lag naakt in de scherven. 13 hechtingen en heel lang een dekbed op haar stoel en lopend naar haar werkquote:
Ouchquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oui, en zij lag naakt in de scherven. 13 hechtingen en heel lang een dekbed op haar stoel en lopend naar haar werk
En weer een klassiek verhaal voor de dienstdoende artsenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oui, en zij lag naakt in de scherven. 13 hechtingen en heel lang een dekbed op haar stoel en lopend naar haar werk
Ja leukquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja leukDoe ik elke keer als hij last heeft van zn rug! Maar hoor nooit of het iets heeft geholpen
.
Het lijkt me voor zo'n ambulancebroeder echt hilarisch om dan die badkamer in te komenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef MissMSX het volgende:
En weer een klassiek verhaal voor de dienstdoende artsen
Ligt aan die vrouwquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het lijkt me voor zo'n ambulancebroeder echt hilarisch om dan die badkamer in te komen
Bloedmooie meid met een heel groot nasty litteken op haar achterwerkje nuquote:
Littekensquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Bloedmooie meid met een heel groot nasty litteken op haar achterwerkje nu
Da's stoer toch?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Bloedmooie meid met een heel groot nasty litteken op haar achterwerkje nu
Extra hete balsem van Ming Kee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
had ik graag willen zienquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het lijkt me voor zo'n ambulancebroeder echt hilarisch om dan die badkamer in te komen
Alleen van het woord "Sauna" krijg ik al de kriebelsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:27 schreef SolidasRock het volgende:
Enne flappekz, is een sauna niks voor je? Ik ken wel een plek in rijswijk, met saunas en massages en dergelijke? Sum en ik zijn daar een aantal keren geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |