Hihihi, cute!quote:
Maar we kunnen wel een keer meetenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Kindjes![]()
En poetsze LL!
Jammer dat we niet bij elkaar om de hoek wonen, anders konden we zo nog even samen naar de zandbak (dat gaan wij nu ongeveer doen namelijk)
![]()
In Zwollequote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar we kunnen wel een keer meeten
Geen idee waar je woont
Dankje !quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jouw kerels zijn echt schattig LL!
[..]
Hihihi, cute!Toffe speen ook!
Lieeeffffffquote:
Vlakbij mijquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het schijnt dat het dan veeeeeeeel milder is
Ik ga trouwens mijn vlees in de marinade zetten en dan ff de badkamer schoonmaken, kan ik morgen tenminste daarmee verder
Tot later lieverdjes
hier verder: [UDOWU SC]Met Kindjes
das idd niet in de buurt maar in de herfstvakantie gaan we wel naar legoworld (ofzoiets)quote:
misschien komt er in de tussentijd wel een keer een meet in het midden van het land ofzo?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das idd niet in de buurt maar in de herfstvakantie gaan we wel naar legoworld (ofzoiets)
IJk!!!! Wijffiequote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jouw kerels zijn echt schattig LL!
[..]
Hihihi, cute!Toffe speen ook!
Veel plezier!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
Wij gaan spelen met een auto van een euro.
En zand.
Hai lieffie!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
Wij gaan spelen met een auto van een euro.
En zand.
Ja als ik kijk naar foto's van toen ie net geboren was... is al een heel verschil. En hij wordt steeds blonderquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier!
[..]
Hai lieffie!![]()
Ja, super schattig![]()
WAT EEN CUTIEquote:
Ik wil ook!quote:
Ik ben heul geen moeder!quote:
SEX is ook een optie. Ligt er aan wat je met die Zwitsal van plan bent.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben heul geen moeder!
Ik heb wel voor 25,- aan Zwitsal gehaald vanmiddag. Moet ik nu ook naar OUD?
Naar de maaaaaan!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:22 schreef Stoeprand het volgende:
Waar gaat het heen met de Langzaam Kletsen?
Dat ligt aan jouquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ligt het nou aan mij, of heb ik je lang niet hier gezien
Is voor een vriendin, die viert ;r verjaardag vandaag.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
SEX is ook een optie. Ligt er aan wat je met die Zwitsal van plan bent.
Je bent wel een beetje afwezigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iedere keer als ik op FOK! ben, ben ik hier ook hoor.
Ik weet al hoe dat komt, je post ook nog in de PUB SC, dan snap ik dat je hier niet snel heen kanquote:
Hallo tof mensquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:14 schreef Stoeprand het volgende:
Hé, alle toffe mensen zijn er. Hallo toffe mensen!
Ik post bijna overal. Ik moet wel alles bijhouden jwz.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet al hoe dat komt, je post ook nog in de PUB SC, dan snap ik dat je hier niet snel heen kan
Hey toffe jongen, met je toffe haar.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:14 schreef Stoeprand het volgende:
Hé, alle toffe mensen zijn er. Hallo toffe mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |