244/245 op gas of dieselquote:
zolang dat maar bij 1 dag blijftquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
blij dat ik weer thuis ben, zo ongeveer alles wat ik verkeerd kon doen op het werk ging verkeerd![]()
![]()
Bah!
Ik heb vandaag een rustig dagje. Beetje onderhoud aan de bedrijfsauto's doen en wat mailtjes beantwoorden. Heerlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
blij dat ik weer thuis ben, zo ongeveer alles wat ik verkeerd kon doen op het werk ging verkeerd![]()
![]()
Bah!
IK MOET HELEMAAL NIKS GODVERDOMME!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:38 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Pappa was er wel, helemaal in zijn uppie, de rest zat binnen![]()
[ afbeelding ]
En voor de Citro fapperts ook nog 2 toffe spots : Klikkie doen![]()
Gelukkig viel het mee met het vallende water; meer als een paar spetters heb ik niet gevoeld
Jij was er toch niet ??quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
IK MOET HELEMAAL NIKS GODVERDOMME!
quote:
Geen radio gehoord.... vertelquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, dus jij was die ramp waar ze het vandaag op de radio over hadden?
Geld verdienen terwijl wij op internet hangen ??quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef invine het volgende:
Wat doet jort kelder bij suit supply?
Kredietcrisis?quote:
Ervoor zorgen dat heel wannabe juppen Nederland er uit ziet zoals hij?quote:
gaat de wereld da vlugger van draaien, als ik mn tv aan doe?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:04 schreef PeuRac het volgende:
waarom kijken jullie niet het debat trouwens?![]()
* PeuRac gaat terug voor te tv zitten
Omdat ik ben vergeten een stembiljet aan te vragen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:04 schreef PeuRac het volgende:
waarom kijken jullie niet het debat trouwens?![]()
* PeuRac gaat terug voor te tv zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |