Ik nu dus ook.. FF kabeltje geritseld bij de buurmanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik werk gewoon constant wired. Heb nu een ethernetkabel naar buiten liggen
whehehe fijne kerel is datquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:14 schreef Anne het volgende:
Arno. Ik kan niet meer klagen dat het te koud is om te gaan fietsen. Tim komt net met van die beenverlengers/verwarmers thuis. Shit
.
Dat is behalve het billen kijken (quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:38 schreef BaraCuda het volgende:
De tering die vrouwen kunnen kreunen bij dat tennis
hoezo dat? als je het gewoon goed instelt/installeert werkt het net zo goed als bedraad...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben iig blij dat ik wel gewoon kan internetten.. Wireless is soms wel handig, maar meestal is het toch zo verrot als ik weet niet wat
Moet je wel naast je draadloze router gaan zitten, anders is het wel degelijk een stukje minder snel en stabiel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hoezo dat? als je het gewoon goed instelt/installeert werkt het net zo goed als bedraad...
Juist.. En kheb toch kabels op mijn kamer liggenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Moet je wel naast je draadloze router gaan zitten, anders is het wel degelijk een stukje minder snel en stabiel.
mwah, ik heb buiten nog wel een goede snelle verbinding opzich..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Moet je wel naast je draadloze router gaan zitten, anders is het wel degelijk een stukje minder snel en stabiel.
Bij ons niet zo profiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:47 schreef Anne het volgende:
Hier ook inderdaad een heel netwerk door het huis, alleen wel pas 5 aangesloten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
my god.. wat ben je allemaal wel niet van plan? een netwerk bouwen waar 100+ pc's op zitten aangesloten? hoeveel Vlans?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:47 schreef Anne het volgende:
Hier ook inderdaad een heel netwerk door het huis, alleen wel pas 5 aangesloten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah, is om te knutselen/klooien:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
my god.. wat ben je allemaal wel niet van plan? een netwerk bouwen waar 100+ pc's op zitten aangesloten? hoeveel Vlans?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:15 schreef Timmetjuh. het volgende:
De patchkast is nodig omdat ik hiermee wil gaan experimenteren:
http://www.abitana.com/
Aangezien zo'n compleet systeem vrij prijzig is, ga ik zelf aan de slag. Wat ze gebruiken is immers niet meer dan een CAT7 netwerkje. Na een telefoontje naar Abitana ben ik te weten gekomen dat zoiets heel goed zelf te realiseren is door middel van een CAT7 netwerk en een afgeschermd CAT6 patchpanel. Je hebt dan alleen de losse modules nodig die jij wilt gebruiken.
In eerste instantie wil ik met de Video Anywhere module beginnen van Abitana en het daarna eventueel uitbreiden met andere modules.
In de patchkast komt een 24 poorts gigabit switch en een CAT6 patchpanel. Door het hele huis wordt CAT7 bekabeling gelegd.
Ik wou eigenlijk een kleinere patchkast hebben, maar deze kon ik goedkoop krijgen, dus heb ik hem maar genomen.
hmm, heel veel daarvan wil volgens mij ook met een goed geprogrammeerde Linksys router + media box.quote:
ah, niet verkeerd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:00 schreef Anne het volgende:
Media box hebben we ook. Maar die hangt dus ook gewoon aan het netwerk.
en Lexxxx zonder baard op de fotoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Foto's elfstedentocht heb ik er op geklapt
meer dan 42.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |