En jij was 17 toch?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
33. Maar als die had gezegd dat die 25 was had ik hem ook gelooft.
Ja. en ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:51 schreef Nebo het volgende:
Drie op rij door jou geopend of niet?
[..]
En jij was 17 toch?
'Wij' worden met rust gelaten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:52 schreef Myraela het volgende:
Waarom hebben jullie eigenlijk een OP? Bij sommige slowchats mocht dat niet meer omdat het stond voor kliekjesvorming.
Dramaqueen past wel bij je jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:14 schreef Myraela het volgende:
Kut. Ik zeg tegen mijn moeder dat ik bij een " vriendin" in limburg ga slapen. Wil ze het telefoonnummer en adress. Heeft iemand een pruik ofzo?
Hmm misschien iets voor mij pa, alleen zoek ik het niet om ze te downloadenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
DIT is drama (New Kids in het Duits)
Whehe, er staan nog meer afleveringen online op die server:
http://a836.g.akamai.net/(...)ids/New_Kids_101.flv
http://a836.g.akamai.net/(...)ids/New_Kids_103.flv
http://a836.g.akamai.net/(...)ids/New_Kids_104.flv
HEY! VERRÜCKTE MONGOL!
Tegen een boom poepen in het bosquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Tegen een boom poepen in het bos![]()
En eigenlijk vind ik dat 33 - 17 geen gelijkwaardige relatie is... als ik eerlijk ben... Maar ja toen ik jong was had ik ook wel foute vriendjes, maar achteraf ben ik echt blij dat ik daar niet in ben blijven hangen! En als je tegen je moeder moet liegen dan is dat toch ook teken genoeg dat het niet goed zit....
QFT. Als je nou in de 20 bent en je vriendin is 35 kan het nog wel (heb er zonder flauwekul ervaring mee)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En eigenlijk vind ik dat 33 - 17 geen gelijkwaardige relatie is... als ik eerlijk ben... Maar ja toen ik jong was had ik ook wel foute vriendjes, maar achteraf ben ik echt blij dat ik daar niet in ben blijven hangen! En als je tegen je moeder moet liegen dan is dat toch ook teken genoeg dat het niet goed zit....
Myr is kei lief en slim, ook is ze goed in bingo en broodjes bapau eten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:56 schreef Myraela het volgende:
Ritse! Die mensen krijgen een fout beeld van mij, zeg eens dat ik best slim en lief ben.
Second thatquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En in relatiesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Myr is kei lief en slim, ook is ze goed in bingo en broodjes bapau eten.
Wat is het verschil tussen 17 en 20 dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
QFT. Als je nou in de 20 bent en je vriendin is 35 kan het nog wel (heb er zonder flauwekul ervaring mee)
Oké wellicht een foute 'second that' maar ik bedoel meer dat ik het eens ben met GB over dat het niet echt normaal kan zijn...quote:
Drie jaar aan wijsheid. Als ik naar mezelf kijk dan hebben die drie jaar bij mij meer veranderd dan bijvoorbeeld van 14 tot 17quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen 17 en 20 dan?
Maar je moeder heeft het goed met je voor! Dus als je er ruzie om krijgt dat is het blijkbaar omdat ze je wil beschermen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het der best willen vertellen hoor, maar dan moet het wel een relatie zijn. En dat is het nu niet eens. Ik heb geen zin in ruzie over niets.
Mijn vrienden zijn rond de 20, mijn klasgenoten zijn rond de 20, iedereen waar ik mee om ga is rond de 20. Sorry, ik zie mezelf niet als minder wijs dan iemand van 20.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Drie jaar aan wijsheid. Als ik naar mezelf kijk dan hebben die drie jaar bij mij meer veranderd dan bijvoorbeeld van 14 tot 17
3 jaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen. Maar ik hoef er geen oordeel over te hebben.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
Oké wellicht een foute 'second that' maar ik bedoel meer dat ik het eens ben met GB over dat het niet echt normaal kan zijn...
Volgens mij ben je vooral heel erg naïefquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:56 schreef Myraela het volgende:
Ritse! Die mensen krijgen een fout beeld van mij, zeg eens dat ik best slim en lief ben.
Een heleboel!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij ben je vooral heel erg naïef
Bij 20 ben je echt volgroeid en volwassen en is het gewoon geloofwaardiger. Nu wordt er door een 33-jarige (die er waarschijnlijk meerdere relaties op na houdt) misbruik van je gemaakt. Bovendien zal het nooit goed boteren door de botsende interesses. (Jij zit nog in een tijd dat je op zaterdag uitgaat, nog van alles moet doen met je leven etc. terwijl hij misschien liever op zaterdag voor de buis zit om RTL4 te kijken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mening is natuurlijk slechts gebaseerd op wat er binnen de SC gezegd wordtquote:
Jezelf hetzelfde zien en hetzelfde zijn, zijn twee compleet verschillende dingen. Dat is ook de reden dat ouders en pubers vaak ruzie hebbenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn rond de 20, mijn klasgenoten zijn rond de 20, iedereen waar ik mee om ga is rond de 20. Sorry, ik zie mezelf niet als minder wijs dan iemand van 20.
Ik kies het niet uit dat hij 33 is hoor, maar ik zie ook niet waarom het als 20er ineens wel zou kunnen. Daarbij is er nogsteeds helemaal geen sprake van een relatie. Maar heb ik het vooral gewoon naar me zin.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bij 20 ben je echt volgroeid en volwassen en is het gewoon geloofwaardiger. Nu wordt er door een 33-jarige (die er waarschijnlijk meerdere relaties op na houdt) misbruik van je gemaakt. Bovendien zal het nooit goed boteren door de botsende interesses. (Jij zit nog in een tijd dat je op zaterdag uitgaat, nog van alles moet doen met je leven etc. terwijl hij misschien liever op zaterdag voor de buis zit om RTL4 te kijken.
(daarom liep mijn relatie destijds ook deels door dat feit spaak)
Ik heb nooit ruzie met mijn moeder, maar ik zou er ook niet heen gaan om met der te praten of iets dergelijks. Mijn moeder is wat dat betreft jonger bezig dan ik. En het gebeurd dan ook regelmatig dat ik haar moet bellen dat het eten klaar is en dat zij na het werk stiekem nog naar der vriend was gegaan en daar in slaap is gevallen. Wat me niets uitmaakt, maar wat de relatie tussen mij en mijn moeder toch wel anders maakt dan die van een normale puber.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jezelf hetzelfde zien en hetzelfde zijn, zijn twee compleet verschillende dingen. Dat is ook de reden dat ouders en pubers vaak ruzie hebben
Dat is vrij normaal hoor voor iemand van 17. Ik zou zelf nog niet aan willen denken om met een 17 jarige te nemen. Die zijn met zulke andere dingen bezig dan ik nu.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij ben je vooral heel erg naïef
Damn dus jij runt het huishoudenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruzie met mijn moeder, maar ik zou er ook niet heen gaan om met der te praten of iets dergelijks. Mijn moeder is wat dat betreft jonger bezig dan ik. En het gebeurd dan ook regelmatig dat ik haar moet bellen dat het eten klaar is en dat zij na het werk stiekem nog naar der vriend was gegaan en daar in slaap is gevallen. Wat me niets uitmaakt, maar wat de relatie tussen mij en mijn moeder toch wel anders maakt dan die van een normale puber.
Ik vind dat Myraela er zelf achter moet komen wat wel en niet kan.quote:
als 33 en 17 normaal is mag ik dan met een 12 jarige nemen? aangezien ik nu nog 28 benquote:
Dat is sowieso een kromme vergelijking. 12 en 28 is heel iets anders dan 17 en 33. Ik vind dat die Myr en die 33 jarige jongen zelf maar moeten ontdekken of het werkt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:18 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
als 33 en 17 normaal is mag ik dan met een 12 jarige nemen? aangezien ik nu nog 28 ben
naief en dom zijn iet het zelfde. Als ik nu terug kijk naar toen ik 17 kan ik me kop wel tegen de muur slaan welke naieve keuzes ik gemaakt hebquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:18 schreef Myraela het volgende:
Ik weet wel dat het niet kan, alleen dan kan 20-35 ook niet, ik haat het als ik gezien word als een naief dom meisje puur omdat ik 17 ben.
Ja, maar je hebt er wel van geleerd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
naief en dom zijn iet het zelfde. Als ik nu terug kijk naar toen ik 17 kan ik me kop wel tegen de muur slaan welke naieve keuzes ik gemaakt heb
Wie zegt dat alle 17 jarige zo zijn? Misschien heb ik die fouten al veel eerder gemaakt en er dus ook al eerder van geleerd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
naief en dom zijn iet het zelfde. Als ik nu terug kijk naar toen ik 17 kan ik me kop wel tegen de muur slaan welke naieve keuzes ik gemaakt heb
tussen beide zit qua geestelijke ontwikkeling een behoorlijk verscil. Maar dat merk je nu pas eenmaal als je de 25 gepaseerd bent en terug kijkt. Het is wetenschappelijk bewezen dat je hersens dan pas compleet volgroeit zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:19 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dat is sowieso een kromme vergelijking. 12 en 28 is heel iets anders dan 17 en 33. Ik vind dat die Myr en die 33 jarige jongen zelf maar moeten ontdekken of het werkt.
Op mijn 22ste maakte ik ze ook nog, gelukkig niet dezelfde foutenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie zegt dat alle 17 jarige zo zijn? Misschien heb ik die fouten al veel eerder gemaakt en er dus ook al eerder van geleerd.
Maar dat staat toch los van de meningen die hier gedeeld worden?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:17 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik vind dat Myraela er zelf achter moet komen wat wel en niet kan.
wat ik wel aan toe wil voegen is dat je waarschijnlijk wel verder bent dan je leeftijdgenoten gezien het verhaal wat je net zei over je ma. Maar dat betekend nog niet dat je meteen 13 jaar vooruitloopt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie zegt dat alle 17 jarige zo zijn? Misschien heb ik die fouten al veel eerder gemaakt en er dus ook al eerder van geleerd.
Het staat ook los, ik wilde alleen even mijn mening delen over het geheel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar dat staat toch los van de meningen die hier gedeeld worden?
Ik denk alleen wel dat een meerderheid hier toch wel wat ouder is en daarmee ook meer uit ervaring kan vertellen. En feit blijft staan natuurlijk dat als je moet gaan liegen over je doen en laten, dat er iets niet goed gaat.
Zo zie ik je in ieder geval niet! Ik heb ook dingen in mijn jeugd meegemaakt waardoor ik erg vroegwijs was. Zeker vergeleken met mijn leeftijdsgenoten toentertijd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:18 schreef Myraela het volgende:
Ik weet wel dat het niet kan, alleen dan kan 20-35 ook niet, ik haat het als ik gezien word als een naief dom meisje puur omdat ik 17 ben.
amen, incl de laatste zinquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zo zie ik je in ieder geval niet! Ik heb ook dingen in mijn jeugd meegemaakt waardoor ik erg vroegwijs was. Zeker vergeleken met mijn leeftijdsgenoten toentertijd.
Maar op het moment dat je jezelf als meisje seksueel aan het ontwikkelen bent, dan lijkt alles (natuurlijk ook door hormonen etc) gewoon mooier en leuker dan het in werkelijkheid is. En intimiteit en seks kan heel erg tof zijn, maar het zou zonde zijn als jij dat de komende jaren niet zo kan ervaren, doordat een of andere kerel dat nu voor je verpest.
Ik zou liever zien dat je dan gewoon met een leuke gozer als Ritse gaat.
Scherp.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:26 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het staat ook los, ik wilde alleen even mijn mening delen over het geheel.
Waarom kom jij zelf niet in aanmerking? Of lees ik je opmerking verkeerd?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:33 schreef Myraela het volgende:
Ritse hoort met een superknap blond meisje te lopen. Die nog slim is ook. Ritse is veel te perfect.
Ik ben niet knap, maar sowieso zit ik vol met problemen en gezeur. Maar whatever. Laten we het over games hebben.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Waarom kom jij zelf niet in aanmerking? Of lees ik je opmerking verkeerd?
Nja hoe zal Ritse er over denken als je met een 30 jarige vent blijft balla ballaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:35 schreef Myraela het volgende:
Nouja. We zien wel. Ik zal nadenken enzo. Daar heb ik vanavond toch genoeg tijd voor als ik thuis blijf.
Kunnen we het hele Ritse gedeelte weglaten? Ritse is een schatje, maar het is niet zo dat ik moet kiezen tussen hem of Ritse. Ik ken Ritse amper.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja hoe zal Ritse er over denken als je met een 30 jarige vent blijft balla balla
Ik ben ook niet knap en ik had ook een hoop problemen en gezeik.. En ik ben toch best wel ok terecht gekomenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet knap, maar sowieso zit ik vol met problemen en gezeur. Maar whatever. Laten we het over games hebben.
Is niet erg hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:43 schreef Myraela het volgende:
Merci.Ik vind jullie trouwens wel lief hoor, ookal schiet ik een beetje in de verdediging.
Geen probleem, we gedragen ons soms als een stel idioten, maar stiekem zijn zelfs de jongens wel een beetje liefquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:43 schreef Myraela het volgende:
Merci.Ik vind jullie trouwens wel lief hoor, ookal schiet ik een beetje in de verdediging.
Games?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet knap, maar sowieso zit ik vol met problemen en gezeur. Maar whatever. Laten we het over games hebben.
Ik zei toch dat het hier gezellig is.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:43 schreef Myraela het volgende:
Ik heb hier een venijnig rozenstruikje (gigantische boom ondertussen) staan. Zin om te snoeien?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:36 schreef badboynova het volgende:
pfffffffffffffffff wat heb ik het warm.
Net elektra aangelegd voor de schuur en de tuin, dus het is tijd voor een biertje
Ik blijf niet voor niks terug komen, er is geen topic reeks die ik trouwer volgquote:
sorryquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het is hier een games slowchat. Jullie met je offtopic gelul de hele tijd.
dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:03 schreef Myraela het volgende:
Ik ga voor vanavond Ben&Jerry's ijs halen straks en dan pleur ik een film aan en ga ik genieten.
Ik zou samen met Boterhamzakje misschien komen. Het is alleen wel 3.5 uur reizen, dus we moesten nog ff kijken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
dat klinkt goed!
Kwam jij eigenlijk ook nog naar de bbq?
Volgens mij is daar alle begrip voor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:43 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Geen probleem, we gedragen ons soms als een stel idioten, maar stiekem zijn zelfs de jongens wel een beetje lief![]()
Het is ook vrij vet. Diepste uitdaging nu is level 50 halen, level 61 daarna en de hele shit uitspelenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:08 schreef Myraela het volgende:
Ik heb net op borderlands gegooglet. (Nadat ik weer een spelletje pacman had gedaan.En dat ziet er best wel vet uit.
Kom uit Hellevoetsluis, voordat ik bij een trein ben zijn we al 1.5 uur verder. In kilometers is het volgens mij niet zo ver, maar het OV is gewoon echt heel slecht.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:16 schreef GameBabe het volgende:
Vanuit welke richting kom je dat het zo lang is?
En fallen is het allerliefst
Hellevoetslsuis? GEIL!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom uit Hellevoetsluis, voordat ik bij een trein ben zijn we al 1.5 uur verder. In kilometers is het volgens mij niet zo ver, maar het OV is gewoon echt heel slecht.
We hebben geen burgerking.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hellevoetslsuis? GEIL!
Ik weet die keer nog dat ik daar een hele grote dikke neger tegen de vloer moest slaan omdat ie agressief werd toen zijn dubbele whopper met kaas door een duif werd aangevreten. Wat een gast
Dat gebeurt mij nooit.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben geen burgerking.Wel dikke negers overigens. En die zitten graag aan je reet als je probeert een kroeg binnen te komen.
![]()
Terugslaan en zeggen dat je bij hun moeder gaat klagen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben geen burgerking.Wel dikke negers overigens. En die zitten graag aan je reet als je probeert een kroeg binnen te komen.
![]()
Gewoon vol op hun wang slaan of ze een beuk verkopen. niemand komt aan mij zonder toestemming...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Heeft overigens niet alleen te maken met ervaringen en gemaakte fouten. Het is ook gewoon een stukje fysieke ontwikkeling van de hersenen die plaatsvindt tot na je 18e. Stukje rationaliteit en dergelijke die je nog mee moet krijgen. No offense verder hoor, moet gewoon mijn best doen om niet een hele psychologische analyse neer te plempen hierquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het grootste deel van het spel is nacht, af en toe een klein stukje dagquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:11 schreef AQuila360 het volgende:
SpankmeisterP
Alan Wake is echt heel vet maar krijg je later meer dag dingen of blijft het grote deel toch nacht?
Ben altijd weer blij als het dag is
Ik krijg er gewoon kippevel van soms die bossen zijn engquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het grootste deel van het spel is nacht, af en toe een klein stukje dag
Je moet gewoon niet teveel achter elkaar spelen, dan is het minder eng
Lekker! Hier wordt het lasagne of vis denk ikquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:03 schreef Solique het volgende:
Ik denk dat ik maar eens pannenkoeken voor mezelf klaar ga maken.![]()
Mijn vriendin gaat met een paar vriendinnenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:22 schreef RitseB het volgende:
Gaat er iemand naar Jazz in Duketown vanavond
Ze rug is ineens naar de klote, heeft 3 jaar geleden wel een operatie gehad voor een tumorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:12 schreef Myraela het volgende:
Aww, wat voor hond heb je? Wat heeft die precies?
Uhm?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:31 schreef Edwinuss het volgende:
Het was niet op tips te geven ofzo hoor.
Het lachen vergaat je later nog wel in je huurhuisje dat met 60% huur stijgtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:56 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_debat_radio_1.html
![]()
Rutte wordt MP
Lieverd, hij woont nog thuis. Ow, en hij is 24.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het lachen vergaat je later nog wel in je huurhuisje dat met 60% huur stijgt
Ach ja. En Ed, over je hond: Dieren kunnen ook gewoon van verdriet sterven. Onze hond is ook maanden achtereen depressief en ziek geweest toen mijn moeder doodging.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Lieverd, hij woont nog thuis. Ow, en hij is 24.
Lasagne was het gisteren. Vis had ik vanmiddag op in het centrum.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:22 schreef GameBabe het volgende:
Lekker! Hier wordt het lasagne of vis denk ik
Klinkt goed! Hier op het terras is het nog steeds goed vertoeven! Heerlijk!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Lasagne was het gisteren. Vis had ik vanmiddag op in het centrum.
100 euro voor de eerste die hem écht snapt en hem zo aan me kan vertellen dat ik over 4 uur nog stuiplachend over de vloer rolquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:20 schreef Flodder450 het volgende:
Het is midden jaren '60, volop in koude oorlog. Een Engelsman, een Rus en een Amerikaan zitten aan de kade op te scheppen over hun militaire slagkracht. De Engelsman zegt "Onze duikboten kunnen wel 2 jaar onder water blijven zonder boven te komen!". Zegt de Rus "Onze duikboten kunnen dat wel 5 jaar!". De Amerikaan barst in lachen uit en zegt "Hahahaha! De onze wel 10 jaar!". De andere 2 zitten wat beduusd voor zich uit te staren; die Amerikanen konden alles precies beter. Plots begint het water hevig te schuimen en komt er langzaam, jawel, een duikboot naar boven. Het luik gaat langzaam open. Er steekt een hoofd uit het luik en zegt: "SIEG HEIL! Wo kann ich tanken?".
De 2de wereld oorlog was in 1939 tot 1945, de duitsers tegen de engelse, russen en amerikanen. Die gasten zitten op te scheppen dat hun duikboot wel 10 jaar onder kan blijven, komt die duitse duikboot dus pas 20 jaar later naar boven. Alleen die 4 uur over de grond rollen gaat me niet lukken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
100 euro voor de eerste die hem écht snapt en hem zo aan me kan vertellen dat ik over 4 uur nog stuiplachend over de vloer rol?
Zo. Dat is 100 euro in de pocket gehouden, want ik kon er niet echt hard om lachen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
De 2de wereld oorlog was in 1939 tot 1945, de duitsers tegen de engelse, russen en amerikanen. Die gasten zitten op te scheppen dat hun duikboot wel 10 jaar onder kan blijven, komt die duitse duikboot dus pas 20 jaar later naar boven. Alleen die 4 uur over de grond rollen gaat me niet lukken.
Mooie adapter!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:13 schreef Myraela het volgende:
Godver, ik kon die 100 euro best goed gebruiken. Ik heb mijn stufi van deze maand uitgegeven aan een adapter. Geen stappen deze maand.Gelukkig doe ik dat sowieso niet zo vaak.
Dat zal wel los lopenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het lachen vergaat je later nog wel in je huurhuisje dat met 60% huur stijgt
Hij is wel leuk iddquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:20 schreef Flodder450 het volgende:
Het is midden jaren '60, volop in koude oorlog. Een Engelsman, een Rus en een Amerikaan zitten aan de kade op te scheppen over hun militaire slagkracht. De Engelsman zegt "Onze duikboten kunnen wel 2 jaar onder water blijven zonder boven te komen!". Zegt de Rus "Onze duikboten kunnen dat wel 5 jaar!". De Amerikaan barst in lachen uit en zegt "Hahahaha! De onze wel 10 jaar!". De andere 2 zitten wat beduusd voor zich uit te staren; die Amerikanen konden alles precies beter. Plots begint het water hevig te schuimen en komt er langzaam, jawel, een duikboot naar boven. Het luik gaat langzaam open. Er steekt een hoofd uit het luik en zegt: "SIEG HEIL! Wo kann ich tanken?".
Gedraag je even...quote:
Adapters zijn super duur naaizooiquote:
Voor een laptop? Of telefoon?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf? Heb hier zo'n universele adapter ooit gekocht op de markt, 11 euro.
En ding werkt nog steeds en goed
Deze was even duur als de originele. Ze hadden ook van die dingen van trust.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Adapters zijn super duur naaizooi![]()
Voor mijn laptop was een originele 140 euro en zo'n namaak ding alsnog een euro of 80 idd
Telefoons horen vanaf nu over te gaan naar universeel micro usbquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor een laptop? Of telefoon?
Altijd zo naai ook dat al die aansluitingen net ff anders zijn maar tegenwoordig is dat minder gelukkig
Perfect is dat... Nu laptops nog!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Telefoons horen vanaf nu over te gaan naar universeel micro usb
quote:
We hadden het toch over laptops? En zitten 12 aansluitingen bijquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor een laptop? Of telefoon?
Altijd zo naai ook dat al die aansluitingen net ff anders zijn maar tegenwoordig is dat minder gelukkig
Iddquote:
Nietsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:42 schreef Nebo het volgende:
Ik kijk nog even Band of Brothers. Er gaat niks boven een flink potje oorlog voor het slapen gaan!
Moest jij niet toch half 1 werken?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:44 schreef Morthill het volgende:
ja, tijd om het nest op te zoeken, morgen weer hard studeren.
Pff ik verveel me niet, ben mezelf een beetje aan het ontnuchterenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:02 schreef Solique het volgende:
Verveel me deze avond, geen game die me lang genoeg kan kluisteren. Geen film waar ik nu zin in hebt. En geen leuke meid in de buurt.![]()
Pak denk nog maar een biertje
Koop Red Dead Redemption zou ik zeggenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:02 schreef Solique het volgende:
Verveel me deze avond, geen game die me lang genoeg kan kluisteren. Geen film waar ik nu zin in hebt. En geen leuke meid in de buurt.![]()
Pak denk nog maar een biertje
Ontnuchteren doen we niet aan.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:05 schreef GameBabe het volgende:
Pff ik verveel me niet, ben mezelf een beetje aan het ontnuchterenMaar geen kroeg vol leuke meiden daar in de buurt?
Heb erover getwijfeld. Maar nog teveel x360 titels uit te spelen.quote:
Waar woon je dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Ontnuchteren doen we niet aan.![]()
De kroegen die er zijn stellen niets voor, ook qua meiden. Ik ga liever naar a'dam, utrecht ofzo.
[..]
Heb erover getwijfeld. Maar nog teveel x360 titels uit te spelen.
Point taken, maar momenteel heb ik niet zoveel andere mogelijkhedenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
NietsIk kan toch stiekem wel een paar dingen bedenken
Geen douche in de buurt, heerlijk warm douchen voor het slapenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Point taken, maar momenteel heb ik niet zoveel andere mogelijkheden
Alphen, ben gelukkig snel in elke grote stad.quote:
Heb al gedoucht vandaagquote:Op zondag 23 mei 2010 00:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Geen douche in de buurt, heerlijk warm douchen voor het slapen![]()
En knuffelen, maar daar heb je een unit voor nodig
Daar komt mijn trein ook 2 keer per dagquote:Op zondag 23 mei 2010 00:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Alphen, ben gelukkig snel in elke grote stad.![]()
Maar een avondje rust is ook wel eens goed om bij te komen.
Gelukkig al tijden niet meer met de trein geweest op dat spoor, altijd een drama. Auto ftwquote:
De laatste tijd gaat het best wel goed eigenlijkquote:Op zondag 23 mei 2010 00:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Gelukkig al tijden niet meer met de trein geweest op dat spoor, altijd een drama. Auto ftw
Dat is wel het voordeel van de trein inderdaad, je kan relaxt naar werk. Nog wat dingen doen of zoiets.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:22 schreef GameBabe het volgende:
De laatste tijd gaat het best wel goed eigenlijkEn van Leiden naar Utrecht gaat ook prima via den haag en schiphol. Zelf vind ik de trein wel ideaal, dongel in de mac en klaar is kees
Jouw handen ook al. Irritant bier.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:11 schreef RitseB het volgende:
Mijn handen ruiken naar bier. Ik denk dat ik maar ga slapen.
Ga eens slapen man! Ik ga toch ook niet zitten fokken. Oh wacht...quote:Op zondag 23 mei 2010 03:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Hehe mooie party bij Flosje thuis!
Wat is er gebeurt?quote:Op zondag 23 mei 2010 07:30 schreef SpankmasterC het volgende:kat is gewond, achterpootje is kapot en flinke hoofdwond... om 8u afspraak bij dierenarts...
quote:Op zondag 23 mei 2010 07:30 schreef SpankmasterC het volgende:kat is gewond, achterpootje is kapot en flinke hoofdwond... om 8u afspraak bij dierenarts...
Hmm daar hebben we Reintji niet voor nodig inderdaad om die foto te beoordelen...quote:Op zondag 23 mei 2010 09:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Check mn Facebook, achterpootje is echt doormidden alsof het n takje is..! Dinsdag operatie, gaat goed komen
Dat was vrijdag, ik had gisteren tot 20.00 dienstquote:
Dat ziet er best naar uit! Enig idee wat er gebeurd kan zijn? Aanrijding? Tussen de spaken van een fiets gesprongen?quote:Op zondag 23 mei 2010 09:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Check mn Facebook, achterpootje is echt doormidden alsof het n takje is..! Dinsdag operatie, gaat goed komen
Okquote:Op zondag 23 mei 2010 09:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat was vrijdag, ik had gisteren tot 20.00 dienst
Nu één keer trainen en je ziet er per direct goed uit?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ok
Stiekem nog even trainen om er goed uit ze zien zoEn dan naar het strand...
Fuu ik fucking brak tering man.quote:Op zondag 23 mei 2010 02:40 schreef CraniuM het volgende:
Fuck man ik ben nu echt naar de tering op ;d;d;d;d;d;d;
ff pitten morgen weer naar groove graden toe
Dat lukt niet in 1 dag hequote:Op zondag 23 mei 2010 10:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ok
Stiekem nog even trainen om er goed uit ze zien zoEn dan naar het strand...
5 minuten voor de spiegel, en dan ben ik een goddelijke vertoningquote:
Het maakt wel verschil hoor, nu staan alle spieren onder spanning en je hebt wat testosteron aangemaakt waardoor je je een stuk lekkerder voelt.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nu één keer trainen en je ziet er per direct goed uit?
edit: en daar bedoel ik mee mee dat één keer trainen niet heel veel verschil zal maken voor vandaag![]()
Die is erg tof inderdaad, maar ik vond General Knoxx leuker, dat is iets meer in de lijn van het spel, terwijl Zombie Island meer een uitstapje isquote:Op zondag 23 mei 2010 10:47 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. En toen was Borderlands uit en zat ik vast op leveltje 37
(En dat vind ik stiekem best kut, aangezien ik hem niet nog een keer achter elkaar ga spelen) Vanavond of morgen maar eens aan The Zombie Island of Dr Ned beginnen, lijkt me leuke DLC
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:17 schreef badboynova het volgende:
laatste bak koffie dan douche, en dan weer verder in de tuin.
WTF doen de power rangers op de verpakking?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Een schilpad met X-benen, the Thing, en Shrek met O-benen![]()
Hetzelfde als jij in dit topic, verstoren van gave shitquote:Op zondag 23 mei 2010 13:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
WTF doen de power rangers op de verpakking?
Geen idee. Het zijn allerlei sentai-helden ofzoquote:Op zondag 23 mei 2010 13:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
WTF doen de power rangers op de verpakking?
BUUUUUUURNquote:Op zondag 23 mei 2010 13:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hetzelfde als jij in dit topic, verstoren van gave shit
quote:
Op die manier positief Ed?quote:
Maar op zondag mag dat.quote:
Nu gaat hij zeker denken dat hij echt super krachten heeft, en vanaf de Eiffel toren kan vliegenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Als Flodder overmorgen hoort dat ie Super AIDS heeft is dat alleen maar positief
(en zal dat van mijn kant zeker een positieve reactie opleveren)
quote:
Doorwerken. Kan je later lui zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:04 schreef Morthill het volgende:
Pff, in principe gedaan wat ik moest doen voor studie, maar nog zoveel te doenik kan doorwerken of lui zijn
ja maarquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Jammer dat het ding niet op losse flodders schiet.
Wie? En waarom mag die knul nog niet in een auto rondhobbelen?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:38 schreef Nebo het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat Justin Bieber al 16 jaar is, dus hij zal inmiddels ook wel autorijden
Is toch altijd in USA of Canada?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:38 schreef Nebo het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat Justin Bieber al 16 jaar is, dus hij zal inmiddels ook wel autorijden
Hij bind gewoon een stuk gordijn om als cape en springt naar beneden!quote:Op zondag 23 mei 2010 14:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nu gaat hij zeker denken dat hij echt super krachten heeft, en vanaf de Eiffel toren kan vliegen
yepquote:
Waarom ben jij die Flodder constant aan het aanbidden?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij bind gewoon een stuk gordijn om als cape en springt naar beneden!
Daar weet je opzich ook wel het antwoord opquote:Op zondag 23 mei 2010 17:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom ben jij die Flodder constant aan het aanbidden?
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij bind gewoon een stuk gordijn om als cape en springt naar beneden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:29 schreef Flodder450 het volgende:Of je hebt zojuist een heel gesprek verzonnen en uitgetypt, of jij gaat écht met domme mensen om, en in beide gevallen is het wel enigszins triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:29 schreef Flodder450 het volgende:Lol dat gesprek gaat nergens overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Aangebrand? Je bedoelt verbrand hoop ik, als je zwartgeblakerd ben zou ik even langs de dokter gaanquote:Op zondag 23 mei 2010 17:44 schreef GameBabe het volgende:
Middag Flodderbashers,
Ik zit met een licht aangebrand lichaam bij mijn ouders thuis te chillen![]()
Ik zou lui zijn Morth, zeker gezien het weerbericht
Neen.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:44 schreef Nebo het volgende:
Jongens, ik ben eruit. AQ zet Flodder als een nog grotere idioot neer om zijn eigen imago een relativiteitsboost te geven zodat hij weer geaccepteerd wordt. Werkt het?
Good thinking, daarom zit er in een groepje vrouwen ook altijd een lelijkequote:Op zondag 23 mei 2010 17:44 schreef Nebo het volgende:
Jongens, ik ben eruit. AQ zet Flodder als een nog grotere idioot neer om zijn eigen imago een relativiteitsboost te geven zodat hij weer geaccepteerd wordt. Werkt het?
Het was heerlijk op het strand, niet te koud, niet te warm en niet te rustig en niet te drukquote:Op zondag 23 mei 2010 17:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Aangebrand? Je bedoelt verbrand hoop ik, als je zwartgeblakerd ben zou ik even langs de dokter gaan![]()
Hoe was het op het strand?
Wel de moeite waard?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:48 schreef Edwinuss het volgende:
Verdomme, wat is Shutter island een rare film.
En bij mannen meestal een knappere die de vrouwen aan moet trekken voor de minder bedeeldenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Good thinking, daarom zit er in een groepje vrouwen ook altijd een lelijke
Meestal is dat toch een idiotere, met een grote mondquote:Op zondag 23 mei 2010 17:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En bij mannen meestal een knappere die de vrouwen aan moet trekken voor de minder bedeelden
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:29 schreef Flodder450 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs daar moeten ze je niet. Hoe oud ben je eigenlijk?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
15.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelfs daar moeten ze je niet. Hoe oud ben je eigenlijk?
Kut terras dus? En dan doel ik op rustquote:Op zondag 23 mei 2010 18:13 schreef Myraela het volgende:
Kusjes vanuit een terrasje in de zon. Wit wijntje. Zonnetje en rust. Heerlijk!
Geen last van, ik had alleen 1 tegenstander die elke keer folde. Dat potje duurde laaaaang. Maar uiteindelijk wel gewonnen natuurlijkquote:Op zondag 23 mei 2010 18:08 schreef Morthill het volgende:
wat is dat poker in RDR trouwens onzin zegik krijg de hele tijd schijtkaarten, maar tegenstanders halen royal flushes, full houses en straights alsof het niks is
Biertje en een goed boek in de zon.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:13 schreef Myraela het volgende:
Gewoon dat cheaten onder de knie krijgen wanneer je de outfit hebt die dat toelaatquote:Op zondag 23 mei 2010 18:08 schreef Morthill het volgende:
wat is dat poker in RDR trouwens onzin zegik krijg de hele tijd schijtkaarten, maar tegenstanders halen royal flushes, full houses en straights alsof het niks is
Achteraf vond ik het wel kut dat ik maar 50 dollar won ipv de 500 dollar die ik had in chipsquote:Op zondag 23 mei 2010 18:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen last van, ik had alleen 1 tegenstander die elke keer folde. Dat potje duurde laaaaang. Maar uiteindelijk wel gewonnen natuurlijk
Die gedachte is serieus wel eens in me opgekomen. Waar vind je anders zulke idioten?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:44 schreef Nebo het volgende:
Lekker lekker! hier nu met een kop thee in de tuin... zo tien km naar huis fietsen.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:13 schreef Myraela het volgende:
Wat lees je? Ik lees de millenium serie op het moment. echt tofquote:
Deel 2 van de millenium seriequote:Op zondag 23 mei 2010 19:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wat lees je? Ik lees de millenium serie op het moment. echt tof
Dat is een flinke tuinquote:Op zondag 23 mei 2010 19:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lekker lekker! hier nu met een kop thee in de tuin... zo tien km naar huis fietsen.
Iedereen dood?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:27 schreef Morthill het volgende:
Season Finale van Bones gekeken, als je dat zo ziet zou je zeggen geen seizoen 6, maar gelukkig komt dat toch wel
Tuurlijk wel! Dan worden bij-personen ineens de hoofdpersonen. Zou eens on-amerikaans gaaf zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 19:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat kan toch niet als er een nieuw seizoen komt.
Als iedereen dood zou gaan dan zou er niemand meer over zijn omdat iedereen dan dood is gekkie!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Dan worden bij-personen ineens de hoofdpersonen. Zou eens on-amerikaans gaaf zijnMaarja dat doen ze natuurlijk niet.
Dat vind ik altijd wel tof aan 24 en Lost. Main characters gaan ook gewoon dood. Nouja niet de allergrootste personages dan, maar wel mensen die al seizoenen last deel uitmaken van de main cast
Videotheek? Doen mensen daar nog aan?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:18 schreef Nebo het volgende:
Waar gaat die hele millenium-serie eigenlijk over? Ik heb enkel de filmposters gezien en dat zag er vreemd uit, maar ik heb geen idee wat het inhoudt
Ik ga eens even een stukje fietsen richting de videotheek
En al zin in de finale?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Dan worden bij-personen ineens de hoofdpersonen. Zou eens on-amerikaans gaaf zijnMaarja dat doen ze natuurlijk niet.
Dat vind ik altijd wel tof aan 24 en Lost. Main characters gaan ook gewoon dood. Nouja niet de allergrootste personages dan, maar wel mensen die al seizoenen last deel uitmaken van de main cast
Jep! Hoop dat ik morgen tijd heb om te kijken. Ze geven 21 graden af in Breda, dus misschien duik ik ergens lekker het water inquote:Op zondag 23 mei 2010 19:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Videotheek? Doen mensen daar nog aan?
[..]
En al zin in de finale?
Ik niet, maar een goede vriendin werkt er dus ik ben op bezoekquote:Op zondag 23 mei 2010 19:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Videotheek? Doen mensen daar nog aan?
In StarGate Atlantis wordt de lead character uit de serie gehaald na seizoen 3 (geloof dat ze dood is) en in Bones wordt een character uit de serie gehaald voor medeplichtigheid bij moord. Het komt wel voorquote:Op zondag 23 mei 2010 19:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deel 2 ookquote:Op zondag 23 mei 2010 19:26 schreef RitseB het volgende:
Het gaat over een moord mysterie, deel 1 tenmiste
Wat een niveauquote:Op zondag 23 mei 2010 20:17 schreef Edwinuss het volgende:
Debat op RTL4.![]()
Balkenende.
Cohen.
Rutte.
Wilders.
Spannend.
Thee drinken, multicultiknuffelen, 7.2 miljard. Dat is zo'n beetje het enige dat ik hoor.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:41 schreef Rossdale het volgende:
Hoe vaak is de term "Thee drinken" al gevallen vanacond?Het is nog maar net begonnen
Rutte profiteert verdomd goed van de situatie. CDA al sowieso niet in de boot met PVDA (door hen is het laatste kabinet gevallen) PVV en PVDA vliegen elkaar al sowieso in de haren.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Rossdale het volgende:
7,2 miljard voor een klein gedeelte van de immigranten. Als je de allochtonen de schuld wil geven, betrek dan niet alleen de turken en marokkanen daarin maar zeik dan ook op polen etc.
Momenteel vind ik lulletje Rutte nog het beste. Maar dat komt ongetwijfeld omdat hij nog weinig gezegd heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |