abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81759433

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd. HE'S BACK in de SC.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"

DE OP IS HIER TE VINDEN
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren).
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:51:47 #2
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_81759473
Ja, dan word het lastig.
Do androids dream of electric sheep?
pi_81759474
Drie op rij door jou geopend of niet?
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

33. Maar als die had gezegd dat die 25 was had ik hem ook gelooft.
En jij was 17 toch?
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_81759479
Waar is Poit eigenlijk?
pi_81759488
Waarom hebben jullie eigenlijk een OP? Bij sommige slowchats mocht dat niet meer omdat het stond voor kliekjesvorming.
pi_81759498
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:51 schreef Nebo het volgende:
Drie op rij door jou geopend of niet?
[..]

En jij was 17 toch?
Ja. en ja.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:53:52 #7
182714 RitseB
pi_81759537
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:52 schreef Myraela het volgende:
Waarom hebben jullie eigenlijk een OP? Bij sommige slowchats mocht dat niet meer omdat het stond voor kliekjesvorming.
'Wij' worden met rust gelaten.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:54:56 #8
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_81759566
Maar dat komt omdat we bazen zijn. Uitzonderingspositie!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_81759571
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:14 schreef Myraela het volgende:
Kut. Ik zeg tegen mijn moeder dat ik bij een " vriendin" in limburg ga slapen. Wil ze het telefoonnummer en adress. Heeft iemand een pruik ofzo?
Dramaqueen past wel bij je ja
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:22 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

DIT is drama (New Kids in het Duits)

Whehe, er staan nog meer afleveringen online op die server:
http://a836.g.akamai.net/(...)ids/New_Kids_101.flv
http://a836.g.akamai.net/(...)ids/New_Kids_103.flv
http://a836.g.akamai.net/(...)ids/New_Kids_104.flv

HEY! VERRÜCKTE MONGOL!
Hmm misschien iets voor mij pa, alleen zoek ik het niet om ze te downloaden
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_81759602
Ritse! Die mensen krijgen een fout beeld van mij, zeg eens dat ik best slim en lief ben.
pi_81759608
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:52 schreef Nebo het volgende:
Waar is Poit eigenlijk?
Tegen een boom poepen in het bos

En eigenlijk vind ik dat 33 - 17 geen gelijkwaardige relatie is... als ik eerlijk ben... Maar ja toen ik jong was had ik ook wel foute vriendjes, maar achteraf ben ik echt blij dat ik daar niet in ben blijven hangen! En als je tegen je moeder moet liegen dan is dat toch ook teken genoeg dat het niet goed zit....
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_81759632
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:56 schreef GameBabe het volgende:

[..]

En eigenlijk vind ik dat 33 - 17 geen gelijkwaardige relatie is... als ik eerlijk ben... Maar ja toen ik jong was had ik ook wel foute vriendjes, maar achteraf ben ik echt blij dat ik daar niet in ben blijven hangen! En als je tegen je moeder moet liegen dan is dat toch ook teken genoeg dat het niet goed zit....

Ik zou het der best willen vertellen hoor, maar dan moet het wel een relatie zijn. En dat is het nu niet eens. Ik heb geen zin in ruzie over niets.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:58:23 #13
187674 Sigmund666
pi_81759657
quote:

[..]

QFT. Als je nou in de 20 bent en je vriendin is 35 kan het nog wel (heb er zonder flauwekul ervaring mee)
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:58:25 #14
182714 RitseB
pi_81759659
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:56 schreef Myraela het volgende:
Ritse! Die mensen krijgen een fout beeld van mij, zeg eens dat ik best slim en lief ben.
Myr is kei lief en slim, ook is ze goed in bingo en broodjes bapau eten.
pi_81759706
quote:

[..]

Second that
pi_81759714
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:58 schreef RitseB het volgende:

[..]

Myr is kei lief en slim, ook is ze goed in bingo en broodjes bapau eten.
En in relaties
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:00:12 #17
182714 RitseB
pi_81759716
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:59 schreef Nebo het volgende:

[..]

Second that
Heb jij ook foutje vriendjes gehad.
pi_81759736
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:58 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

QFT. Als je nou in de 20 bent en je vriendin is 35 kan het nog wel (heb er zonder flauwekul ervaring mee)
Wat is het verschil tussen 17 en 20 dan?
pi_81759737
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:00 schreef RitseB het volgende:

[..]

Heb jij ook foutje vriendjes gehad.
Oké wellicht een foute 'second that' maar ik bedoel meer dat ik het eens ben met GB over dat het niet echt normaal kan zijn...
pi_81759758
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Drie jaar aan wijsheid. Als ik naar mezelf kijk dan hebben die drie jaar bij mij meer veranderd dan bijvoorbeeld van 14 tot 17
pi_81759761
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zou het der best willen vertellen hoor, maar dan moet het wel een relatie zijn. En dat is het nu niet eens. Ik heb geen zin in ruzie over niets.
Maar je moeder heeft het goed met je voor! Dus als je er ruzie om krijgt dat is het blijkbaar omdat ze je wil beschermen.

En als een man van die leeftijd met iemand van jouw leeftijd gaat dat is hij ofwel niet goed in zijn hoofd ofwel hij wil misbruik van je maken... En ik snap dat je wellicht een beetje last van verliefdheid hebt, maar geloof mij, je bent veel beter af met iemand van je eigen leeftijd!
pi_81759788
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:01 schreef Nebo het volgende:

[..]

Drie jaar aan wijsheid. Als ik naar mezelf kijk dan hebben die drie jaar bij mij meer veranderd dan bijvoorbeeld van 14 tot 17
Mijn vrienden zijn rond de 20, mijn klasgenoten zijn rond de 20, iedereen waar ik mee om ga is rond de 20. Sorry, ik zie mezelf niet als minder wijs dan iemand van 20.
pi_81759791
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:03:09 #24
182714 RitseB
pi_81759803
quote:

[..]

3 jaar.
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:00 schreef Nebo het volgende:

[..]

Oké wellicht een foute 'second that' maar ik bedoel meer dat ik het eens ben met GB over dat het niet echt normaal kan zijn...
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen. Maar ik hoef er geen oordeel over te hebben.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:03:25 #25
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81759809
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:56 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij ben je vooral heel erg naďef
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_81759842
quote:

[..]

Een heleboel!!!

Op mijn 17e was ik nog een licht naďeve meid, onzeker en blij met aandacht van iedereen.

Op mijn 20e was ik een beginnende jonge zakenvrouw die wist dat de kracht uit haarzelf kwam en je geen man nodig hebt om gelukkig te zijn, maar dat een evenwichtige relatie wel tof is.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:04:47 #27
182714 RitseB
pi_81759846
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:03 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat wel mee.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:04:54 #28
187674 Sigmund666
pi_81759847
quote:

[..]

Bij 20 ben je echt volgroeid en volwassen en is het gewoon geloofwaardiger. Nu wordt er door een 33-jarige (die er waarschijnlijk meerdere relaties op na houdt) misbruik van je gemaakt. Bovendien zal het nooit goed boteren door de botsende interesses. (Jij zit nog in een tijd dat je op zaterdag uitgaat, nog van alles moet doen met je leven etc. terwijl hij misschien liever op zaterdag voor de buis zit om RTL4 te kijken.

(daarom liep mijn relatie destijds ook deels door dat feit spaak)
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:07:00 #29
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81759906
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:04 schreef RitseB het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat wel mee.
Mijn mening is natuurlijk slechts gebaseerd op wat er binnen de SC gezegd wordt Maar tot zo ver heb ik niet bepaald een positief beeld qua naďviteit
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_81759971
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mijn vrienden zijn rond de 20, mijn klasgenoten zijn rond de 20, iedereen waar ik mee om ga is rond de 20. Sorry, ik zie mezelf niet als minder wijs dan iemand van 20.
Jezelf hetzelfde zien en hetzelfde zijn, zijn twee compleet verschillende dingen. Dat is ook de reden dat ouders en pubers vaak ruzie hebben
pi_81760008
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:04 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Bij 20 ben je echt volgroeid en volwassen en is het gewoon geloofwaardiger. Nu wordt er door een 33-jarige (die er waarschijnlijk meerdere relaties op na houdt) misbruik van je gemaakt. Bovendien zal het nooit goed boteren door de botsende interesses. (Jij zit nog in een tijd dat je op zaterdag uitgaat, nog van alles moet doen met je leven etc. terwijl hij misschien liever op zaterdag voor de buis zit om RTL4 te kijken.

(daarom liep mijn relatie destijds ook deels door dat feit spaak)
Ik kies het niet uit dat hij 33 is hoor, maar ik zie ook niet waarom het als 20er ineens wel zou kunnen. Daarbij is er nogsteeds helemaal geen sprake van een relatie. Maar heb ik het vooral gewoon naar me zin.
pi_81760061
Nja het is dus gewoon een neuk relatie?
pi_81760065
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:09 schreef Nebo het volgende:

[..]

Jezelf hetzelfde zien en hetzelfde zijn, zijn twee compleet verschillende dingen. Dat is ook de reden dat ouders en pubers vaak ruzie hebben
Ik heb nooit ruzie met mijn moeder, maar ik zou er ook niet heen gaan om met der te praten of iets dergelijks. Mijn moeder is wat dat betreft jonger bezig dan ik. En het gebeurd dan ook regelmatig dat ik haar moet bellen dat het eten klaar is en dat zij na het werk stiekem nog naar der vriend was gegaan en daar in slaap is gevallen. Wat me niets uitmaakt, maar wat de relatie tussen mij en mijn moeder toch wel anders maakt dan die van een normale puber.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:13:09 #34
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_81760066
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:03 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat is vrij normaal hoor voor iemand van 17. Ik zou zelf nog niet aan willen denken om met een 17 jarige te nemen. Die zijn met zulke andere dingen bezig dan ik nu.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_81760100
33 en 17 kan echt niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:15:12 #36
182714 RitseB
pi_81760116
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:14 schreef vosss het volgende:
33 en 17 kan echt niet.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:15:38 #37
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_81760126
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb nooit ruzie met mijn moeder, maar ik zou er ook niet heen gaan om met der te praten of iets dergelijks. Mijn moeder is wat dat betreft jonger bezig dan ik. En het gebeurd dan ook regelmatig dat ik haar moet bellen dat het eten klaar is en dat zij na het werk stiekem nog naar der vriend was gegaan en daar in slaap is gevallen. Wat me niets uitmaakt, maar wat de relatie tussen mij en mijn moeder toch wel anders maakt dan die van een normale puber.
Damn dus jij runt het huishouden
pi_81760132
Gelijk heeft ie wel Ritse
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:16:31 #39
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_81760151
nee he, komt Vosss tegenwoordig ook al.

Edit: what's next? Dibble? GrotePierFR
pi_81760167
Nick! Kom ons joinen online! RDR!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:17:24 #41
182714 RitseB
pi_81760173
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gelijk heeft ie wel Ritse
Ik vind dat Myraela er zelf achter moet komen wat wel en niet kan.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:18:12 #42
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_81760196
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:15 schreef RitseB het volgende:

[..]

als 33 en 17 normaal is mag ik dan met een 12 jarige nemen? aangezien ik nu nog 28 ben
pi_81760200
Ik weet wel dat het niet kan, alleen dan kan 20-35 ook niet, ik haat het als ik gezien word als een naief dom meisje puur omdat ik 17 ben.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:19:48 #44
182714 RitseB
pi_81760240
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:18 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

als 33 en 17 normaal is mag ik dan met een 12 jarige nemen? aangezien ik nu nog 28 ben
Dat is sowieso een kromme vergelijking. 12 en 28 is heel iets anders dan 17 en 33. Ik vind dat die Myr en die 33 jarige jongen zelf maar moeten ontdekken of het werkt.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:20:25 #45
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_81760246
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:18 schreef Myraela het volgende:
Ik weet wel dat het niet kan, alleen dan kan 20-35 ook niet, ik haat het als ik gezien word als een naief dom meisje puur omdat ik 17 ben.
naief en dom zijn iet het zelfde. Als ik nu terug kijk naar toen ik 17 kan ik me kop wel tegen de muur slaan welke naieve keuzes ik gemaakt heb
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:21:01 #46
182714 RitseB
pi_81760261
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:20 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

naief en dom zijn iet het zelfde. Als ik nu terug kijk naar toen ik 17 kan ik me kop wel tegen de muur slaan welke naieve keuzes ik gemaakt heb
Ja, maar je hebt er wel van geleerd.
pi_81760272
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:20 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Wie zegt dat alle 17 jarige zo zijn? Misschien heb ik die fouten al veel eerder gemaakt en er dus ook al eerder van geleerd.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:21:40 #48
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_81760273
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:19 schreef RitseB het volgende:

[..]

Dat is sowieso een kromme vergelijking. 12 en 28 is heel iets anders dan 17 en 33. Ik vind dat die Myr en die 33 jarige jongen zelf maar moeten ontdekken of het werkt.
tussen beide zit qua geestelijke ontwikkeling een behoorlijk verscil. Maar dat merk je nu pas eenmaal als je de 25 gepaseerd bent en terug kijkt. Het is wetenschappelijk bewezen dat je hersens dan pas compleet volgroeit zijn.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:22:38 #49
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_81760298
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wie zegt dat alle 17 jarige zo zijn? Misschien heb ik die fouten al veel eerder gemaakt en er dus ook al eerder van geleerd.
Op mijn 22ste maakte ik ze ook nog, gelukkig niet dezelfde fouten
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:24:00 #50
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81760340
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:17 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik vind dat Myraela er zelf achter moet komen wat wel en niet kan.
Maar dat staat toch los van de meningen die hier gedeeld worden?
Ik denk alleen wel dat een meerderheid hier toch wel wat ouder is en daarmee ook meer uit ervaring kan vertellen. En feit blijft staan natuurlijk dat als je moet gaan liegen over je doen en laten, dat er iets niet goed gaat.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')