Bij elke behoorlijke toko.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:22 schreef Anthraxx het volgende:
Nooit van gehoord. Waar kan ik dat halen?
Whut?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:23 schreef Aure het volgende:
Ohjee ik heb net pas het googlepacmanlogo ontdekt. Het is verslavend
Ik vind de Wijko van alle supermarkt sauzen toch wel 1 van de lekkerste. Wel die pasta en niet die kant en klare.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:28 schreef Windigo het volgende:
Zelf satésaus maken![]()
De rest is allemaal waardeloze zoete bagger
Ik vind wijko nog steeds veel te zoet, ik houd van een wat hartigere satésaus zoals mn moeder maakt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind de Wijko van alle supermarkt sauzen toch wel 1 van de lekkerste. Wel die paste en niet die kant en klare.
gatver, dat mensen zo gestresst zijn bij de kassa snap ik nooit.. je rent toch ook niet als een gillende gek door de supermarkt om zo snel mogelijk alles in te laden?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:30 schreef cybermans het volgende:
ppffft net echt een stel anita's bij de kassa bij appie..
zwaar opgemaakt en vooral maar 1mm overlaten tussen de 2 karretjes en maar chaggo kijken toen ik niet gelijk de kar doorschoof als de mensen voor me 2mm vooruit gingen
Niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:34 schreef FutureFairytale het volgende:
gatver, dat mensen zo gestresst zijn bij de kassa snap ik nooit.. je rent toch ook niet als een gillende gek door de supermarkt om zo snel mogelijk alles in te laden?
als je andere mensen niet omver duwt is er niks aan de hand, zowel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |