Haha, bedankt voor het 'compliment'quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Do, jij bent geen man, jij bent gewoon cool. Dus jij telt niet.
Nee dat wil dus niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:50 schreef Marco001 het volgende:
Noortje,
Je kan ook gewoon je camera aansluiten op de pc, en dan net zoals je met een usb stick doet, gewoon copy/pasten..
Nu pasquote:
Mevrouw mag geen geld lenen van d'r ouders want ze moet sparen dus nu ga ik ook niet naar Mystery Land.quote:
Nan da Bart-kunquote:
OMGquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mevrouw mag geen geld lenen van d'r ouders want ze moet sparen dus nu ga ik ook niet naar Mystery Land.
Ze had het gewoon eerder moeten doen, dan had ze nu geld gehad.quote:
Geld moet rollen!quote:
Pics.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:05 schreef Hyman het volgende:
Oh Do, mn zonnebril van Ebay is verzonden
Gratis festivals zijn pauperquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze had het gewoon eerder moeten doen, dan had ze nu geld gehad."ja ik wil wel veel van die gratis festivals doen hoor"
JAOOHWHWHWHWH DA'S DUURDER IN TOTAAL, DOOS.
I know maar Lowlands hè.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gratis festivals zijn pauperPukkelpop heeft trouwens wel een zieke line-up
Oja.quote:
Zijn ze ook. Hoewel Rock Werchter er ook wel wat van kan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja.
Ik blijf festivals debiel duur vinden in Nederland
Mja, Nederland en België zijn gewoon duurquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Hoewel Rock Werchter er ook wel wat van kan.
jammer.. Mysteryland lijkt best wel tof.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mevrouw mag geen geld lenen van d'r ouders want ze moet sparen dus nu ga ik ook niet naar Mystery Land.
mjah dat valt best mee.. Ik heb wel eens 75 euro betaald. en dat was dan voor 1 dag, maar wel een super line-up(Waldrock)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoewel dat op zich wel weer meevalt als je er logisch over nadenkt want het is 4 dagen dus per dag 50 euro. Dus op zich normaal, Lowlands ofzo is dat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |