Ik heb geen idee, maar laat je het me weten als je het gevonden hebt?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:36 schreef mirannie het volgende:
Nu nog kijken hoe ik hier ooit aan ga komen
Wow, olie-effect!!!quote:Op zondag 23 mei 2010 10:36 schreef mirannie het volgende:
OMG![]()
![]()
![]()
Kijk wat ik vond op MUA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Isn't it the most gorgeous thing you've ever seen?! Nou ja, dat vind ik dan als groot fan van goede duochromes
Nu nog kijken hoe ik hier ooit aan ga komen
Wow, dat is echt een perfecte kruitvat! Waar is dat?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:43 schreef Aurelyx het volgende:
Vandaag naar de zon!
Maar eerst, ik ben zo blij met deze kruidvat!:
[ afbeelding ]
Catrice - Sold out forever:
[ afbeelding ]
En dit was mn NOTD van gisteren (Catrice - meet me at coral island, iets roder in het eggie):
[ afbeelding ]
korte nagels. Krijg ze niet langer dan ditIk gebruik ze..
![]()
Ik heb nu een ladenkast van bisley, maar wil eigenlijk zoiets. Nou denkt vriendlief dat ie dat heel makkelijk en mooier zelf kan maken. Ik ben raaaazend benieuwd of het er ooit van komt, eerst maar eens zeuren dat mijn tuinhekje nu echt echt ECHT afmoetquote:Op zondag 23 mei 2010 10:48 schreef Aurelyx het volgende:
Overigens, wat gebruiken jullie om je nagelwalhalla in op te bergen? Mijn "gereedschaps" kist is inmiddels uitgebreid met een schoenendoos, maar echt charmant en overzichtelijk is dat nou ook weer niet..
Dit lijkt me wel wathttp://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_13648.htm
waaaar?quote:Op zondag 23 mei 2010 11:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo wat Clair Mood Changing polishes voor mezelf en de shop gekocht
Supermooi!quote:Op zondag 23 mei 2010 07:21 schreef Ainnir het volgende:
Vandaag mijn DR1968 dan eindelijk binnengekregen:
[ afbeelding ]
Met Sally Hansen Hidden Treasure![]()
* Ainnir vindt flakies nog altijd lijken op dooie visschubben *glibber*
Ik kan ze niet vindenquote:Op zondag 23 mei 2010 11:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Evilbay http://stores.ebay.com/maiandjayssuperstore
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 07:03 schreef Guess. het volgende:
[..]
Serieus? Volgens mij is er sprake van geweest maar ivm cc niet door gegaan.Ik wil namelijk wel graag mee bestellen,dus bij deze....
Als er veel willen meebestellen kunnen ze jou misschien gratis verzendkosten geven omdat jij je CC eventueel beschikbaar stelt? Lijkt me een goede deal en dan ben je maar $9 kwijtquote:
Niet heel veel ik koop liever wat voorzichtig inquote:Op zondag 23 mei 2010 11:46 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gedaan.
Ze waren 6$ toch?
Heb jij er genoeg besteld want als ze bij je binnen zijn voor de shop gaat het storm lopen aangezien ik het dan op twitter & m'n site zet haha!![]()
Ik heb zoveel vragen gehad over hoe ik eraan kwam, zelfs eentje wilde weten met wie ik geswapt hadquote:Op zondag 23 mei 2010 11:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Niet heel veel ik koop liever wat voorzichtig in
tiptrendz.com doet het niet bij mijquote:Op zondag 23 mei 2010 12:08 schreef mirannie het volgende:
Overigens heb ik er bij tiptrendz een paar extra besteld, aangezien ik wel verwacht dat er vraag naar is. Ze komen dan op 8 euro per flesje, exclusief verzendkosten.
Hier kan ik ze niet vinden op die site, zal er wel ergens gruwelijk overheen kijken ofzoquote:Op zondag 23 mei 2010 12:08 schreef mirannie het volgende:
Overigens heb ik er bij tiptrendz een paar extra besteld, aangezien ik wel verwacht dat er vraag naar is. Ze komen dan op 8 euro per flesje, exclusief verzendkosten.
Antwoord dat ik kreeg na mailen:quote:Op zondag 23 mei 2010 11:46 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gedaan.
Ze waren 6$ toch?
Heb jij er genoeg besteld want als ze bij je binnen zijn voor de shop gaat het storm lopen aangezien ik het dan op twitter & m'n site zet haha!![]()
quote:Claire's mood changing 1x polish is 7.00, 2nd is 4.50, 3rd is 7.00, 4th is 4.50, 5th is 7.00 and so on,,
10 or more get free shipping of any brand nail polishes
505 staat niet op de site, 506 hou ik voor je gereserveerdquote:Op zondag 23 mei 2010 12:13 schreef Holyme het volgende:
[..]
Hier kan ik ze niet vinden op die site, zal er wel ergens gruwelijk overheen kijken ofzoMocht je nog een flesje over hebben (vooral 505 en 506 lijken me mooi) dan heb ik daar zeker wel interesse in!
Ze staan er nog gewoon op hoor...quote:Op zondag 23 mei 2010 12:10 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
tiptrendz.com doet het niet bij mij
EDIT com.au wel
alleen ze hebben die lakjes niet, wss omdat jij ze al hebt gekocht LOL
Wel een set van 20 voor 170$![]()
Sorry nee, ik gooide even 2 quotes bij elkaarquote:
Jeetje ik ben echt SCHEEL.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
505 staat niet op de site, 506 hou ik voor je gereserveerdwil je me dat nog even mailen? Anders vergeet ik het misschien.
[..]
Ze staan er nog gewoon op hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |