Toppers was vet gezellig gisteravond

Helaas alleen nu al weer aan het werk, pfff

Moest eigenlijk om 5:45 beginnen, maar had mijn wekker gezet op 5:45, dus was een beeeeeeetje te laat. Oeps!
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef Linnie20v het volgende:@ Mirannie, jij vroeg of er een blauwe moodpolish was toch?
Die heb ik al eens gepost, maar misschien was je toen net op vakantie.
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
Dat blauw is meer Teal, mijn camera heeft altijd moeite met blauw
Gaaf hoor Linnie!! En thanx!
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 19:58 schreef Sharana_LV het volgende:[..]
Ik ben dus niet de enige die de nfu oh's holo's verschrikkelijk vind lakken?
Nope, ik vond het echt een hel!! Ik heb geen enkele andere holo van een ander merk dat zo verrot lakt. Steeds kale plekken ertussen enzo.
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 18:35 schreef zoeperzazke het volgende:Jeeeeej ik heb Zoya Charla en Adina mee mogen bestellen met Mirannie

SQ, dankjewel he!
Maar ik wacht nog steeds op een reactie terug van sparkling*nails

Vorige keer had ik ook al een communicatie probleem met haar en toen zei ze dat dat nooit voorkwam en ze altijd snel terug mailde, maar nu gebeurt het dus weer

Zeer irritant!! Ik wil mijn vragen beantwoord hebben, de rekening betalen en dan zsm de boel thuis ontvangen
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:02 schreef milka82 het volgende:
Ik had mijn plates ook binnen, dinsdag besteld en nu al op de mat! Echt supersnel zeg!
Over die DR 1968, wantz! Als we met zijn allen gaan bestellen wil ik zeer meedoen.
Oja, MiMu, wil jij mijn Sweet collectie van Orly nog? Had je een pm gestuurd...
Volgende week maar eens op Collistarjacht, Ici Paris en Etos toch? Nu even mijn plates uitproberen....
Hier ligt Collistar bij Etos, DA, Ici Paris en Douglas. Etos is het goedkoopsts, de rest is allemaal nog net even een paar euro duurder.
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:45 schreef Mirjam het volgende:ik heb nu zoya yasmeen op, maar ben er nou niet ondersteboven van

mooie kleur hoor, maar ik had er heel veel van verwacht

misschien dat ik morgen in het zonlicht alsnog ondersteboven raak, dat hoop ik althans
Haha, dat heb ik dus ook steeds als ik foto's zie. Heeeel mooi, maar niet echt zo heel bijzonder. Heb 'm dus nu ook weer niet besteld, ondanks dat er toch wel weer heel wat zoya's aankomen.
quote:
Op zondag 23 mei 2010 07:21 schreef Ainnir het volgende:Vandaag mijn DR1968 dan eindelijk binnengekregen:
[
afbeelding ]
Met Sally Hansen Hidden Treasure
* Ainnir vindt flakies nog altijd lijken op dooie visschubben *glibber*
Very nice!! Vind 'm trouwens best wel lijken op mijn OPI hey! get in lime! Maar goed, dat heb je met foto's toch al snel natuurlijk.
En flakies zijn leuk! Dat visschubben idee kan ik me wel voorstellen hoor

Ik gebruik flakies ook eigenlijk alleen over donkere kleuren, dan heb je dat al veel minder.