Die OPI Damone Roberts is hot zegquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat merk is helemaal fantastisch! Superkwaliteit en lakt heel erg fijn. Obli heeft er een voorraad van staan uit haar nagelstylistentijd en ik heb er wat van geprobeerd. Staat bovenaan mijn lijstje van merken die ik echt nog eens in handen MOET zien te krijgen want het wordt bijna nergens verkocht.
OPI Damone Roberts wil ik ook nog heel graag. Voor die $31 shipping kan je meerdere lakjes laten versturen dus als groepsorder is het prima te doen maar je kan alleen met CC betalen en die heb ik niet.
Als jij wat gaat bestellen dan zou ik wel graag mee willen doen!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:49 schreef Lizzedier het volgende:
Leuke set die plates.
Ik denk eraan een set te bestellen. als mensen mee willen doen, en er zeker van zijn ze willen, mogen jullie wel mee bestellen. Ik weet alleen wat de verzendkosten binnen Nederland zullen zijn.
het zijn gewoon echt enkel die plates, ong. net zo zwaar als konad plates.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:37 schreef Nune het volgende:
[..]
Als jij wat gaat bestellen dan zou ik wel graag mee willen doen!Ik weet niet hoeveel de verzendkosten zullen zijn, heb ook geen idee hoe groot die set is! Iemand?
Oooo nou dat heb ik er zeer zekersteweten voor over.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het zijn gewoon echt enkel die plates, ong. net zo zwaar als konad plates.
dus 1 bubbelenvelop volstaat, alleen wel extra frankering i.v.m. gewicht.
veel zal het niet zijn denk ik hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:46 schreef Nune het volgende:
[..]
Oooo nou dat heb ik er zeer zekersteweten voor over.
Een week of wat geleden is er al een groepsorder hiervan geweest toch?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die OPI Damone Roberts is hot zeg. En ik heb wel een CC.. maar ik mag niet bestellen tot de untrieds op zijn *must resist*.
nou, dat valt reuze mee toch?quote:
Ik heb wat designs gezien en ik vond ze er superleuk uit zien! Maar ik ben sowieso helemaal gek met zulke frutseldingen dus ik wil het ook gewoon voor de heb.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, dat valt reuze mee toch?![]()
m.i. zijn ze dat wel waard hoor.
die full-nail designs zijn helaas kleiner dan die van konad, maar er zitten heel veel echt leuke designs op
Serieus? Volgens mij is er sprake van geweest maar ivm cc niet door gegaan.Ik wil namelijk wel graag mee bestellen,dus bij deze....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:50 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
Een week of wat geleden is er al een groepsorder hiervan geweest toch?![]()
Maarreuh, als er nog minstens 3 enthousiast zijn wordt het de moeite waard..
Gaaf hoor Linnie!! En thanx!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie, jij vroeg of er een blauwe moodpolish was toch?
Die heb ik al eens gepost, maar misschien was je toen net op vakantie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat blauw is meer Teal, mijn camera heeft altijd moeite met blauw
Nope, ik vond het echt een hel!! Ik heb geen enkele andere holo van een ander merk dat zo verrot lakt. Steeds kale plekken ertussen enzo.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die de nfu oh's holo's verschrikkelijk vind lakken?![]()
Maar ik wacht nog steeds op een reactie terug van sparkling*nailsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Jeeeeej ik heb Zoya Charla en Adina mee mogen bestellen met Mirannie
SQ, dankjewel he!
Hier ligt Collistar bij Etos, DA, Ici Paris en Douglas. Etos is het goedkoopsts, de rest is allemaal nog net even een paar euro duurder.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:02 schreef milka82 het volgende:Ik had mijn plates ook binnen, dinsdag besteld en nu al op de mat! Echt supersnel zeg!
Over die DR 1968, wantz! Als we met zijn allen gaan bestellen wil ik zeer meedoen.
Oja, MiMu, wil jij mijn Sweet collectie van Orly nog? Had je een pm gestuurd...
Volgende week maar eens op Collistarjacht, Ici Paris en Etos toch? Nu even mijn plates uitproberen....
Haha, dat heb ik dus ook steeds als ik foto's zie. Heeeel mooi, maar niet echt zo heel bijzonder. Heb 'm dus nu ook weer niet besteld, ondanks dat er toch wel weer heel wat zoya's aankomen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:45 schreef Mirjam het volgende:
ik heb nu zoya yasmeen op, maar ben er nou niet ondersteboven van
mooie kleur hoor, maar ik had er heel veel van verwacht![]()
misschien dat ik morgen in het zonlicht alsnog ondersteboven raak, dat hoop ik althans
Very nice!! Vind 'm trouwens best wel lijken op mijn OPI hey! get in lime! Maar goed, dat heb je met foto's toch al snel natuurlijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 07:21 schreef Ainnir het volgende:
Vandaag mijn DR1968 dan eindelijk binnengekregen:
[ afbeelding ]
Met Sally Hansen Hidden Treasure![]()
* Ainnir vindt flakies nog altijd lijken op dooie visschubben *glibber*
Ik heb een plastic lade kastje van de Xenos. Erg handig!!quote:Op zondag 23 mei 2010 10:48 schreef Aurelyx het volgende:
Overigens, wat gebruiken jullie om je nagelwalhalla in op te bergen? Mijn "gereedschaps" kist is inmiddels uitgebreid met een schoenendoos, maar echt charmant en overzichtelijk is dat nou ook weer niet..
Dit lijkt me wel wathttp://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_13648.htm
Ik heb geen idee, maar laat je het me weten als je het gevonden hebt?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:36 schreef mirannie het volgende:
Nu nog kijken hoe ik hier ooit aan ga komen
Wow, olie-effect!!!quote:Op zondag 23 mei 2010 10:36 schreef mirannie het volgende:
OMG![]()
![]()
![]()
Kijk wat ik vond op MUA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Isn't it the most gorgeous thing you've ever seen?! Nou ja, dat vind ik dan als groot fan van goede duochromes
Nu nog kijken hoe ik hier ooit aan ga komen
Wow, dat is echt een perfecte kruitvat! Waar is dat?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:43 schreef Aurelyx het volgende:
Vandaag naar de zon!
Maar eerst, ik ben zo blij met deze kruidvat!:
[ afbeelding ]
Catrice - Sold out forever:
[ afbeelding ]
En dit was mn NOTD van gisteren (Catrice - meet me at coral island, iets roder in het eggie):
[ afbeelding ]
korte nagels. Krijg ze niet langer dan ditIk gebruik ze..
![]()
Ik heb nu een ladenkast van bisley, maar wil eigenlijk zoiets. Nou denkt vriendlief dat ie dat heel makkelijk en mooier zelf kan maken. Ik ben raaaazend benieuwd of het er ooit van komt, eerst maar eens zeuren dat mijn tuinhekje nu echt echt ECHT afmoetquote:Op zondag 23 mei 2010 10:48 schreef Aurelyx het volgende:
Overigens, wat gebruiken jullie om je nagelwalhalla in op te bergen? Mijn "gereedschaps" kist is inmiddels uitgebreid met een schoenendoos, maar echt charmant en overzichtelijk is dat nou ook weer niet..
Dit lijkt me wel wathttp://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_13648.htm
waaaar?quote:Op zondag 23 mei 2010 11:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo wat Clair Mood Changing polishes voor mezelf en de shop gekocht
Supermooi!quote:Op zondag 23 mei 2010 07:21 schreef Ainnir het volgende:
Vandaag mijn DR1968 dan eindelijk binnengekregen:
[ afbeelding ]
Met Sally Hansen Hidden Treasure![]()
* Ainnir vindt flakies nog altijd lijken op dooie visschubben *glibber*
Ik kan ze niet vindenquote:Op zondag 23 mei 2010 11:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Evilbay http://stores.ebay.com/maiandjayssuperstore
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 07:03 schreef Guess. het volgende:
[..]
Serieus? Volgens mij is er sprake van geweest maar ivm cc niet door gegaan.Ik wil namelijk wel graag mee bestellen,dus bij deze....
Als er veel willen meebestellen kunnen ze jou misschien gratis verzendkosten geven omdat jij je CC eventueel beschikbaar stelt? Lijkt me een goede deal en dan ben je maar $9 kwijtquote:
Niet heel veel ik koop liever wat voorzichtig inquote:Op zondag 23 mei 2010 11:46 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gedaan.
Ze waren 6$ toch?
Heb jij er genoeg besteld want als ze bij je binnen zijn voor de shop gaat het storm lopen aangezien ik het dan op twitter & m'n site zet haha!![]()
Ik heb zoveel vragen gehad over hoe ik eraan kwam, zelfs eentje wilde weten met wie ik geswapt hadquote:Op zondag 23 mei 2010 11:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Niet heel veel ik koop liever wat voorzichtig in
tiptrendz.com doet het niet bij mijquote:Op zondag 23 mei 2010 12:08 schreef mirannie het volgende:
Overigens heb ik er bij tiptrendz een paar extra besteld, aangezien ik wel verwacht dat er vraag naar is. Ze komen dan op 8 euro per flesje, exclusief verzendkosten.
Hier kan ik ze niet vinden op die site, zal er wel ergens gruwelijk overheen kijken ofzoquote:Op zondag 23 mei 2010 12:08 schreef mirannie het volgende:
Overigens heb ik er bij tiptrendz een paar extra besteld, aangezien ik wel verwacht dat er vraag naar is. Ze komen dan op 8 euro per flesje, exclusief verzendkosten.
Antwoord dat ik kreeg na mailen:quote:Op zondag 23 mei 2010 11:46 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gedaan.
Ze waren 6$ toch?
Heb jij er genoeg besteld want als ze bij je binnen zijn voor de shop gaat het storm lopen aangezien ik het dan op twitter & m'n site zet haha!![]()
quote:Claire's mood changing 1x polish is 7.00, 2nd is 4.50, 3rd is 7.00, 4th is 4.50, 5th is 7.00 and so on,,
10 or more get free shipping of any brand nail polishes
505 staat niet op de site, 506 hou ik voor je gereserveerdquote:Op zondag 23 mei 2010 12:13 schreef Holyme het volgende:
[..]
Hier kan ik ze niet vinden op die site, zal er wel ergens gruwelijk overheen kijken ofzoMocht je nog een flesje over hebben (vooral 505 en 506 lijken me mooi) dan heb ik daar zeker wel interesse in!
Ze staan er nog gewoon op hoor...quote:Op zondag 23 mei 2010 12:10 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
tiptrendz.com doet het niet bij mij
EDIT com.au wel
alleen ze hebben die lakjes niet, wss omdat jij ze al hebt gekocht LOL
Wel een set van 20 voor 170$![]()
Sorry nee, ik gooide even 2 quotes bij elkaarquote:
Jeetje ik ben echt SCHEEL.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
505 staat niet op de site, 506 hou ik voor je gereserveerdwil je me dat nog even mailen? Anders vergeet ik het misschien.
[..]
Ze staan er nog gewoon op hoor...
Wat raar eigenlijk dat ze dat zo doen haha!quote:Op zondag 23 mei 2010 12:19 schreef Holyme het volgende:
[..]
Sorry nee, ik gooide even 2 quotes bij elkaar![]()
Shipping per flesje is denk ik gewoon wat op Ebay staat voor alle flesjes, tenzij je er 10+ besteld. De flesjes zelf zijn 7 en dan 4.5 van wat ik begreep.
PM gestuurd!quote:Op zondag 23 mei 2010 12:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
505 staat niet op de site, 506 hou ik voor je gereserveerdwil je me dat nog even mailen? Anders vergeet ik het misschien.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:28 schreef Zuigstengel het volgende:
kent iemand een site met tips en trucs voor teennagels lakken? Voor mijn werk moet ik korte vingernagels hebben zonder lak of kunstnagels... dus kan me enkel uitleven op mijn voeten![]()
Maar echt netjes kan ik het niet. Nu lak ik ze meestal s avonds, smeer vanalles ernaast en na de douche de volgende morgen wrijf ik de nagellak die op mijn huid terechtgekomen is ervan af en werk ik het bij met een wattenstaafje..... Dat moet beter kunnen denk ik zo(wel base- en topcoat natuurlijk)
Ik doe het ook zoquote:Op zondag 23 mei 2010 12:45 schreef Zuigstengel het volgende:
[..]
gaat eventjes zuigen en vraag herhalen
Bij mij zit er vaak meer nagellak op mijn tenen zelf dan op de nagelquote:Op zondag 23 mei 2010 12:45 schreef Zuigstengel het volgende:
[..]
gaat eventjes zuigen en vraag herhalen
Ik heb je ge pm't!quote:Op zondag 23 mei 2010 12:08 schreef mirannie het volgende:
Ik zou dan wel mee willen doen, voor de paars/rozequote:Op zondag 23 mei 2010 13:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb je ge pm't!
Ik zit ook even te bedenken of ik anders voor iedereen die mee wil doen wel een Moodpolish order kan plaatsen. Bij minstens 10 lakjes is het verzenden gratis wat ik op zich wel interessant vind
Wie zou er dan mee willen bestellen? En zou je het dan erg vinden om zodra ik het betaald heb alvast wat over te maken, voor het geval veel mensen mee willen doen en het echt een duur grapje wordt? (voor mij als studente)
Als de lakjes $7 en dan $4.5 zijn kan iedereen gewoon $5.75 per lakje betalen en dan verzend ik het binnen NL, volgens mij is dat goedkoper dan zelf voor een paar lakjes verzendkosten betalen
Kan niet terug vinden wat SQ verder nog van plan was..
Voor 5.75 wil ik ook wel mee doenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb je ge pm't!
Ik zit ook even te bedenken of ik anders voor iedereen die mee wil doen wel een Moodpolish order kan plaatsen. Bij minstens 10 lakjes is het verzenden gratis wat ik op zich wel interessant vind
Wie zou er dan mee willen bestellen? En zou je het dan erg vinden om zodra ik het betaald heb alvast wat over te maken, voor het geval veel mensen mee willen doen en het echt een duur grapje wordt? (voor mij als studente)
Als de lakjes $7 en dan $4.5 zijn kan iedereen gewoon $5.75 per lakje betalen en dan verzend ik het binnen NL, volgens mij is dat goedkoper dan zelf voor een paar lakjes verzendkosten betalen
Kan niet terug vinden wat SQ verder nog van plan was..
dan zitten we op 7! (ik wil er 2)quote:
Ik wil er ook wel 2.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
dan zitten we op 7! (ik wil er 2)meeerr
Gaaf!quote:Op zondag 23 mei 2010 14:05 schreef Loqi het volgende:
NOTD:
China glaze Lemon fizz met een plaatje van m'n nieuwe monsterbundle plates en steentjes
[ afbeelding ]
Close up:
[ afbeelding ]
Leuk die stickertjesquote:Op zondag 23 mei 2010 14:32 schreef Holyme het volgende:
Delta, geweldig lakje is het, blijf altijd naar m'n nagels staren met die op![]()
Loqi, gaaf! Was met een soortgelijk iets bezig, alleen dan de luie versie (stickertjes, inclusief steentjes)Zit nog steeds te twijfelen over die plates, bang dat ik er niet zoveel van gebruik. Vind vooral full nail images mooi, maar die zou ik dan alleen kunnen gebruiken als ik m'n nagels korter heb, of half met een andere kleur ofzo doe.
[ afbeelding ]
CG Something sweet met essence stickertjes. De lak is meer roze in het echt, een van m'n favo lakjes
ik wacht haar reactie indd ook even af, misschien vindt ze het ook wel fijn om het te delen omdat er veel mensen mee willen doenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:31 schreef Debsterr het volgende:
SQ is er vanmiddag niet he, maar dat betekent niet dat haar bestelling niet doorgaat!
Gaaf! Dat heb je tof gedaanquote:Op zondag 23 mei 2010 14:05 schreef Loqi het volgende:
NOTD:
China glaze Lemon fizz met een plaatje van m'n nieuwe monsterbundle plates en steentjes
[ afbeelding ]
Close up:
[ afbeelding ]
Mooi!!quote:Op zondag 23 mei 2010 14:32 schreef Holyme het volgende:
Delta, geweldig lakje is het, blijf altijd naar m'n nagels staren met die op![]()
Loqi, gaaf! Was met een soortgelijk iets bezig, alleen dan de luie versie (stickertjes, inclusief steentjes)Zit nog steeds te twijfelen over die plates, bang dat ik er niet zoveel van gebruik. Vind vooral full nail images mooi, maar die zou ik dan alleen kunnen gebruiken als ik m'n nagels korter heb, of half met een andere kleur ofzo doe.
[ afbeelding ]
CG Something sweet met essence stickertjes. De lak is meer roze in het echt, een van m'n favo lakjes
Ik weet niet of er zoveel mensen met haar mee kunnen/mogen bestellen. Kan het niet dan bestel ik de rest wel, kan het wel dan doet zij hetquote:Op zondag 23 mei 2010 15:12 schreef Loqi het volgende:
dank jullie wel![]()
Ik had gemist dat SQ al een bestelling zou regelensorry
![]()
Ik wil iig de blauwe en de roze/paarse, maakt me niet uit met wie ik meebestel
WAUW mooiquote:Op zondag 23 mei 2010 15:16 schreef tonja het volgende:
Gaaf die met die muziekbalkjes!
Laten doen:
[ afbeelding ]
ik ook, ben net maar even het zonnetje uitgegaanquote:Op zondag 23 mei 2010 15:20 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
WAUW mooi
* DeltaCephei heeft het heel erg warm
Waar was die braderie?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:44 schreef VixenFromHell het volgende:
Laat ik na maandenlang lurken ook eens iets posten..
Door dit topic van 1 lakje naar veel lakjes gegaan![]()
Was net op een braderie waar wat meisjes color en art club lakjes verkochten.. dus even gevraagd wat het moest kosten.. 75 cent per stuk
[ afbeelding ]
Dus ja, dan maar wat meenemen !
Die nagels van tonja zijn trouwens wel erg mooi gedaan
Waar was die braderie?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:44 schreef VixenFromHell het volgende:
Was net op een braderie waar wat meisjes color en art club lakjes verkochten.. dus even gevraagd wat het moest kosten.. 75 cent per stuk
[ afbeelding ]
Die glitterstripersquote:Op zondag 23 mei 2010 15:44 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil mijn cc wel gebruiken eventueelquote:Op zondag 23 mei 2010 07:03 schreef Guess. het volgende:
[..]
Serieus? Volgens mij is er sprake van geweest maar ivm cc niet door gegaan.Ik wil namelijk wel graag mee bestellen,dus bij deze....
NEEEEE even een misverstand wegwerkenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:33 schreef mirannie het volgende:
Nope, als het goed is heeft SQ voor mij al besteld, dus ik ben voorzien
Oh ja, je hebt PM terug hoor
Ik heb mijn plates gisteren ook al gekregen en ik had ook dinsdag besteld.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:02 schreef milka82 het volgende:Ik had mijn plates ook binnen, dinsdag besteld en nu al op de mat! Echt supersnel zeg!
Over die DR 1968, wantz! Als we met zijn allen gaan bestellen wil ik zeer meedoen.
Oja, MiMu, wil jij mijn Sweet collectie van Orly nog? Had je een pm gestuurd...
Volgende week maar eens op Collistarjacht, Ici Paris en Etos toch? Nu even mijn plates uitproberen....
want!want!want!want!want!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:48 schreef Daph_ het volgende:
GLITTAAAAAAAAAAAAAAAAAR
http://www.pssion.se/?p=6431
En ZO had die CG collectie dus moeten zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 17:48 schreef Daph_ het volgende:
GLITTAAAAAAAAAAAAAAAAAR
http://www.pssion.se/?p=6431
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |