En als je hem hebt opgeschreven dan is het ook meteen helemaal jou verantwoordelijkheid en niet meer die van de bank.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:25 schreef destrovel het volgende:
[..]
Hoe zou hij je pincode moeten achterhalen? Het is niet zoals een wachtwoord wat je in veel gevallen kan raden als je iemand goed kent; het is een willekeurig 4-cijferig getal.
Er zijn maar 2 manieren waarop hij je pincode heeft kunnen krijgen:
1) Je hebt die opgeschreven. Je wordt alleen gewaarschuwd dit nooit te doen.
2) Je hebt je pincode aan hem verteld. Wat je ook nooit mag doen, en waarvoor je ook getekend hebt.
Mooi zo. Aanpakken die hap, anders draai je er straks zelf ook nog voor op.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:16 schreef Nieloz het volgende:
[..]
Mijn pinpas is gestolen achteraf, en mijn pincode heeft hij dus in de 5 jaar tijd dat hij mij kent kunnen achterhalen, er is mee gefraudeerd en het geld word nu teruggevraagt.. er zijn nu 3 aanklachten tegen deze ''vriend'' gemaakt..
Klopt ook, maar er komt zoveel op me af nu dat ik het ook allemaal even niet meer weetquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:05 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Mooi zo. Aanpakken die hap, anders draai je er straks zelf ook nog voor op.
Verder blijft het een beetje een vaag verhaal, maar het zal verder wel.
Klopt, hij word dus ook voor diefstal nu gezocht, voor fraude en voor dat hij in mijn naam dingen koopt etc. Hij is al bekend bij de politie.. dus dit is niet de eerste keer..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:47 schreef Gamesua het volgende:
Zeg in je aangifte dat hij je pinpas heeft genomen uit je portemonnee en dat daarin ook je pincode was verstopt. Dat is dom maar in ieder geval zeker diefstal
Ah, dat gebeurd dus al een tijdje? Pas maar op, dat kan redelijk nare gevolgen hebben. Misschien moet je Alberto Stegeman inschakelenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:20 schreef Nieloz het volgende:
[..]
Klopt, hij word dus ook voor diefstal nu gezocht, voor fraude en voor dat hij in mijn naam dingen koopt etc. Hij is al bekend bij de politie.. dus dit is niet de eerste keer..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |