In Bommel wonen Tong, SGPstemmers en Marokkanen dus alleen als het een SGPstemster isquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:10 schreef Ole het volgende:
[..]
vast familie.
Zou ze bij tong in de buurt wonen? Ze heeft wel een zagte ggg
Peru dit geval. Hij verkocht tussendoor dames in Tailand. Die ziet nog eens wat van deze aardequote:
Geen zee te diep, geen berg te hoog voor Joran!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Peru dit geval. Hij verkocht tussendoor dames in Tailand. Die ziet nog eens wat van deze aarde
Die gast spoort serieus nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:43 schreef tong80 het volgende:
Joran weer verdacht van een moord op een meisje
ik weet het echt niet !quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:53 schreef Ole het volgende:
Een pareltje
en de kwisvraag van vandaag: wie zong het origineel?
het is ook bijna niet te horenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik weet het echt niet !
Help me uit de brand
waren toen waarschijnlijk lekkere wijvenquote:
De tijd van tong hequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waren toen waarschijnlijk lekkere wijven
waar issie dan als je hem nodig hebtquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:12 schreef Ole het volgende:
[..]
De tijd van tong he![]()
Dat poedelhaar was eind jaren 70 haske mode inderdaad.
Permanent was net uitgevonden.
Met een droogkapquote:
hoopte dat jij even ging ont- danwel bekennen dat ze toen lekker warenquote:
Sorry was een nieuwe klaagbaakmod aan het ontgroenen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoopte dat jij even ging ont- danwel bekennen dat ze toen lekker waren
Nou en ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry was een nieuwe klaagbaakmod aan het ontgroenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |