Fijnquote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef lookinforyou het volgende:
hehe
Hier ook alles prima.
Zin in het WK en in de zomer
Heerlijk toch en als die oranje finale er mag komen, dan kan deze zomer niet meer stukquote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Fijn
Ik ook, vooral in de temperatuur en de oranje-finale
Ik zag het. Was gruwelijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:32 schreef borisz het volgende:
Ja.
Donderdag trouwens weer ANdere Tijden Sport. Aflevering 1 over De Botsing uit WK1982.
Krijg je daarvoor meteen een boetequote:Op maandag 31 mei 2010 20:14 schreef Againzender het volgende:
Hoi
Primeur vandaag: eerst verkeersboete ooit gekregen! En jawel, was ook flink fout bezig: ik fietste op de stoep....
Nou ja, weet ook wel dat het niet mag, dus maar een prettig gesprek met de agent gehouden wat ze nou verder doen in de buurt.
deze keer wel ja. Al heel vaak aangesproken dat ik ergens niet mag fietsen (o.a. door toezichthouders met de mededeling dat verderop politie loopt te bekeuren), maar voor het eerst dat ze schrijven.quote:
Een boete daarvoor. Dat doe ik elke dagquote:Op maandag 31 mei 2010 20:14 schreef Againzender het volgende:
Hoi
Primeur vandaag: eerst verkeersboete ooit gekregen! En jawel, was ook flink fout bezig: ik fietste op de stoep....
Nou ja, weet ook wel dat het niet mag, dus maar een prettig gesprek met de agent gehouden wat ze nou verder doen in de buurt.
ik ookquote:Op maandag 31 mei 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een boete daarvoor. Dat doe ik elke dag
He, al die anderen deden het ookquote:
39 alweer.quote:
gezelligquote:
Cox is een held. En die haat heeft hij echt niet aangewakkerd, misschien iets aangedikt.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:37 schreef tong80 het volgende:
Gerard Cox is een Rotterdamse lul de behanger zonder humor. Die de haat tussen Ajax en die club uit Rotterdam heeft aangewakkerd.
Enge man met zijn uitspraken. En dan doel ik niet op de uitspraak in het filmpje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |