Gemiste kans, probeer het eens met argumenten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 06:20 schreef Handdoekje het volgende:
Linkse hippie.
neequote:Op zaterdag 22 mei 2010 06:21 schreef OeJ het volgende:
[..]
Gemiste kans, probeer het eens met argumenten.
Wat mij betreft wel. Dat linkse gelul komt mijn strot uit.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 06:16 schreef OeJ het volgende:
Nog een extra vraag (met name voor de Wildersfans): Straks blijft er één zender over, als het aan de PVV ligt, mag daar dan alleen het onvervalste PVV-geluid te horen zijn?
Ok, dus dan moet ik per se vinden, wat jij vindt? (dat domme gelul). Ik pieker daar nog niet over.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 06:56 schreef Opmaat het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Dat linkse gelul komt mijn strot uit.
Ja want mijn mening is moreel hoogstaander dan die van een linkse rakker.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:00 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ok, dus dan moet ik per se vinden, wat jij vindt? (dat domme gelul). Ik pieker daar nog niet over.
U voldoet aan de TT.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 06:56 schreef Opmaat het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Dat linkse gelul komt mijn strot uit.
Zoals? Noem eens wat van die geweldige meningen dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:02 schreef Opmaat het volgende:
[..]
Ja want mijn mening is moreel hoogstaander dan die van een linkse rakker.
Is toch de beproefde strategie van Vlaams Belang in Vlaanderen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:08 schreef OeJ het volgende:
Ook zoiets raars, Wilders klaagt over het feit dat de PO zo links is, dan krijgt hij vele kansen om een ander geluid te laten horen (want uitgenodigd wordt hij echt wel), en dan doet hij niet. Om dan vervolgens zich weer te beklagen. Zo kan ik het ook!
Rechts superieur voelend geschreeuw.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:02 schreef Opmaat het volgende:
[..]
Ja want mijn mening is moreel hoogstaander dan die van een linkse rakker.
Hier ben ik maar gestopt met lezen, alsof dat domme wilders volk een mening heeft. Iemand met meer dan 2 hersencellen stemt namelijk niet om dictator wilders, en met 2 of minder hersencellen is iemand niet in staat een mening te vormen.quote:Wilders-tokkies met een mening.![]()
Je ontwijkt de vraag, mister. WAT, WAT IS DIE SUPERIEURE MENING DAN WEL?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:52 schreef Opmaat het volgende:
Rechtse mensen zijn nu eenmaal moreel superieur aan linkserikken. Het geluid van rechts dient daarom luid en duidelijk op alle TV-zenders te worden verkondigd. Dom links gelul moet daarentegen zo veel mogelijk geweerd worden. Pauw en Witteman direct ontslaan dus.
Je schrijft heel veel doms in 1 berichtje maar laat ik proberen mijn visie op deze domme vraag te geven.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 06:16 schreef OeJ het volgende:
En waarom gaat Wilders niet gewoon in 'linkse' programma's zitten? Waar is hij zo bang voor, als hij dan toch zo'n goed verhaal heeft, moet je daar toch iedereen van willen overtuigen, nietwaar? (Roep iets over demoniseren, en die sukkels die op hem stemmen trappen er met beide benen in, hoe dom kun je zijn).
Jij valt mij nu ook aan, ik durf me nog steeds te verweren hoor, ik ben niet bang. Dus wat probeer je mij - of jezelf - nu eigenlijk wijs te maken?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:00 schreef RodeBril het volgende:
[..]
Je schrijft heel veel doms in 1 berichtje maar laat ik proberen mijn visie op deze domme vraag te geven.
Stel wilders komt in een links programma nu is het heel toevallig zo dat er toevallig nnog 4 extreem linkse gasten uitgenodigt zijn.
1 extreme jood wiens hele familie uitgemoord is door slechte blanke duitsers.
1 extremist van AFA
1 alexander pechtold
en als toetje nog een Job Cohen
Die alle 4 Wilders voor de meest verschikkelijke dingen uit gaan maken. En Telkens als Wilders zjin verhaaltje wilt doen wordt die onder broken door 4 linkse extremisten aan tafel EN door de linkse commentator die dan meteen afkapt en over een heel ander onderwerp begint.
Kortom waarom zou je in een vijandige omgeving gaan zitten als je er niets aan hebt?
Hij kan zijn verhaaltje niet doen en zal altijd aangevallen worden.
ik geef Wilders groot gelijk gewoon boycotten die linkse troep en zodra die aan de macht is meteen de subsidie kraan dichtdraaien.
Zelfde voor het CBS geen wonder dat die Wilders zijn beleid niet wilt doorrekenen CBS kan zo 80% van zijn subsidie vergeten
Als de publieke omroep dan zo links is, hoe kan het dan dat hij voortdurend in het nieuws is en met zijn kop in beeld komt?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:00 schreef RodeBril het volgende:
[..]
Je schrijft heel veel doms in 1 berichtje maar laat ik proberen mijn visie op deze domme vraag te geven.
Stel wilders komt in een links programma nu is het heel toevallig zo dat er toevallig nnog 4 extreem linkse gasten uitgenodigt zijn.
1 extreme jood wiens hele familie uitgemoord is door slechte blanke duitsers.
1 extremist van AFA
1 alexander pechtold
en als toetje nog een Job Cohen
Die alle 4 Wilders voor de meest verschikkelijke dingen uit gaan maken. En Telkens als Wilders zjin verhaaltje wilt doen wordt die onder broken door 4 linkse extremisten aan tafel EN door de linkse commentator die dan meteen afkapt en over een heel ander onderwerp begint.
Kortom waarom zou je in een vijandige omgeving gaan zitten als je er niets aan hebt?
Hij kan zijn verhaaltje niet doen en zal altijd aangevallen worden.
ik geef Wilders groot gelijk gewoon boycotten die linkse troep en zodra die aan de macht is meteen de subsidie kraan dichtdraaien.
Zelfde voor het CBS geen wonder dat die Wilders zijn beleid niet wilt doorrekenen CBS kan zo 80% van zijn subsidie vergeten
Dit, PVV heeft geen geloofwaardige ervaring op dit gebied en het feit dat ie gisteren niet bij Radio 1 debat kon zijn helpt ook niet echt. Wel grappig hoe de politieke agenda zo snel om kan slaan, Wilders heeft nu ook ruim 10 zetels minder dan een half jaar terugquote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:41 schreef Lubbert het volgende:
Het is maar goed dat de wereld in een financiele crissis zit. Dat is namelijk de oplossing van het ''probleem'' Wilders te zijn. Er zijn dus veel belangrijkere zaken op te lossen dan irritante Marokkaantjes. Elluk nadeel hep zn voordeel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |