De x is een 's'- klank toch? Die wordt meegeteld als de 's' van 't kofschip.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:12 schreef Erwo het volgende:
[..]
is het niet mundten, bij twijfel altijd stam+t gebruiken, of haal ik nu dingen door elkaar
Overigens ontbreekt in 't kofschip de x, een klasgenoot kwam destijds daarom maar met fokschaaptaxi. Dit heb ik altijd onthouden en vond ik erg toepasselijk op dit forum![]()
Gymles op zaterdag? Die middelbare scholen van tegenwoordig laten die kinders toch wel heel erg hard werken.quote:
@ bolded.. Dat is nou écht typisch iets voor vrouwen. Hahahaha, prachtigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:59 schreef demi-xx het volgende:
Ik heb een meisje in mijn klas
waar ik me al een tijd aan erger. Ze doet zich heel anders voor dan ze is. Ze gaat altijd neplachen en doet ontzettend bitcherig.
Als we bijvoorbeeld een proefwerk hebben gehad pak ik mijn spullen en gaat ze me aankijken. ( niet zo erg,) ik kijk dan expres niet terug, maar ze blijft net zolang kijken totdat ik naar haar kijk. Een soort van macht ofzo.
Vandaag hadden we gymles, en ze maakte weer zo'n opmerking over mijn broekje. Ik was het echt zat dus ik deed ( nogal ) verwaand tegen d'r, maar nu is zij en die vriendin van d'r helemaal lijkt het wel op mij gemunt. Niet dat ze pest of mensen tegen mij opstookt, maar ze kijkt me nu steeds heel boos aan.
Bij gymles moest ik bijvoorbeeld een extra spel doen, omdat ik niet had meegedaan, en toen keek ze me lachend aan. Echt met zo'n vals lachje.
Ik kan hier echt niet tegen. En vooral niet omdat ze denkt dat ze knap is en alles is. Serieus, ze is klein, ze heeft een apart en raar hoofd, en ze loopt scheef echt niet om aan te zien. Ik erger mij er heel erg aan. Tips misschien? Bedankt. x
Okee , leuk als vrienden hoopik?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:44 schreef Beach het volgende:
Ze vindt je leuk en weet niet hoe ze er om mee moet gaan, daardoor gaat ze dus irritant tegen je doen.
Ik hoop een bi. Kunnen we misschien nog een trio doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:25 schreef demi-xx het volgende:
[..]
Okee , leuk als vrienden hoopik?
Ik heb toch niet een lesbo
achter me aan hoop ik?
-.-.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:27 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Ik hoop een bi. Kunnen we misschien nog een trio doen.
Wel eens gedaan met een meisje dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:29 schreef demi-xx het volgende:
[..]
-.-.
Ik hoop maar dat ze niet lesbo
is. Dat zou er ook nog eens bij moeten komen.
Getvrr
He, je moet het topic wel een leuke wending geven anders komt het een beetje over alsof je eigenlijk gewoon jaloers bent op het meisje waar je je almaar zo vre-se-lijk aan ergert.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:29 schreef demi-xx het volgende:
[..]
-.-.
Ik hoop maar dat ze niet lesbo
is. Dat zou er ook nog eens bij moeten komen.
Getvrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |