Gewoon, beetje chit chat en socializen enzoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vandaag niet, dinsdag pas weer, waarom?
Hahah, okquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gewoon, beetje chit chat en socializen enzo
Cool. Ik was wel in het park de hele dag gevoetbald en gefrisbeest enzo.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hahah, okMaar jij ook niet? Ik heb gezeild en ben bruin geworden dus, ga zo chillen bij vrienden als het goed, beetje gezeik over bij wie, wij gaan iig niet in een parkje hangen
Gefrisbeestquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Cool. Ik was wel in het park de hele dag gevoetbald en gefrisbeest enzo.
ja hier alleen tantesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn ooms, neefjes enzo. zijn hier. De meeste stemmen gelden.
Ah.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:49 schreef Garso het volgende:
Afstudeerstage, scriptie, tentamens, meehelpen met verbouwen, van alles en nog wat behalve tijd voor mezelf
Het is hier lang niet zo leuk als dat het een paar maanden terug was. Maar toen had ik ook geen leven en zat ik hier 24/7.quote:
aha, wat zijn de veranderingen in je leven?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is hier lang niet zo leuk als dat het een paar maanden terug was. Maar toen had ik ook geen leven en zat ik hier 24/7.
Ja idd. Nu kom ik hier een keer per dag om even te groeten. En dat was het.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:57 schreef Ayca het volgende:
Hoezo is het hier minder leuk?alhoewel er wel wat hilarische momenten waren
nu is het wat rustiger
School & werk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:58 schreef Garso het volgende:
[..]
aha, wat zijn de veranderingen in je leven?
Kom dan vakerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja idd. Nu kom ik hier een keer per dag om even te groeten. En dat was het.
[..]
School & werk.
De zomer komt eraan, laat af en toe school en werk linksquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja idd. Nu kom ik hier een keer per dag om even te groeten. En dat was het.
[..]
School & werk.
Neem wat te drinke en wat chips/koekjes en ga naar een park of museumplein (als je in amsterdam woont) strandquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:19 schreef Ayca het volgende:
Iemand een idee wat ik morgen met een vriendin kan doen?we willen wat leuks doen, maar we kunnen niets orgineels verzinnen
Nope woon in Alkmaar, pretpark Hmm beetje laat om nu te regelen nog, strand zou opzich wel kunnenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:36 schreef Garso het volgende:
[..]
Neem wat te drinke en wat chips/koekjes en ga naar een park of museumplein (als je in amsterdam woont) strand
pretkpark
Naar de Eftelingquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:19 schreef Ayca het volgende:
Iemand een idee wat ik morgen met een vriendin kan doen?we willen wat leuks doen, maar we kunnen niets orgineels verzinnen
Turken leren nooit iets fatsoenlijks aan anderenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:04 schreef msnk het volgende:
Damn d'r zijn veel van dit soort filmpjes, is dit een nieuwe Turkse volkssport ofzo?
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:05 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Turken leren nooit iets fatsoenlijks aan anderen
Altijd schelden etc.
Ahjaa, dat. Pffquote:Op zondag 23 mei 2010 00:08 schreef EchoAlpha het volgende:
Nu wel fatsoenlijk youtube spul
Gister op Beyaz Show
quote:28 doden na explosie in Turkse mijn
Update: donderdag 20 mei 2010, 09:11
Reddingswerkers hebben in de mijn in het noorden van Turkije waar maandag een explosie was de lichamen gevonden van 28 mijnwerkers. Aanvankelijk werden alleen gewonden gemeld.
In de mijn waren ongeveer veertig mensen aan het werk op een diepte van 540 meter toen ze door een explosie ingesloten raakten. Volgens de Turkse minister van Energie zitten er nog twee mijnwerkers onder de grond. Hij gaat er vanuit dat ook zij zijn omgekomen.
De oorzaak van de explosie is nog niet bekend. In februari kwamen bij een explosie in een Turkse mijn 13 mensen om het leven.
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben vandaag tot twee keer toe door een cameraman op straat gefilmd.
Geen flauw idee, het was alleen een kerel met een camera, maar wel zo'n professioneel groot dingquote:Op zondag 23 mei 2010 00:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, gaan we je zien op tv? Weet je ook waarvoor
?
Spannend. Misschien zien we je wel in een reclamestuk of iets dergelijksquote:Op zondag 23 mei 2010 00:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, het was alleen een kerel met een camera, maar wel zo'n professioneel groot ding.
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik hoop van niet. Ze zaten bij de bios ook al promotiefoto's te maken voor een of ander vrouwelijk energiedrankje genaamd she of zo. Ik word nog eens beroemd.
neequote:Op zondag 23 mei 2010 00:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Hello. Ben je er al uit wat je morgenvandaag met je vriendin gaat doen
?
Hmpf, meestal komt dat wel vanzelf als jullie eenmaal bij elkaar zijnquote:
ja dan wordt het weer zoiets standaards, en dat ben ik een beetje zatquote:Op zondag 23 mei 2010 00:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmpf, meestal komt dat wel vanzelf als jullie eenmaal bij elkaar zijn. Tenminste, dat is vaak het geval bij mij met vrienden.
Dat is ook vaak het geval, inderdaadquote:Op zondag 23 mei 2010 00:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
ja dan wordt het weer zoiets standaards, en dat ben ik een beetje zat
Nou meid, kom op, doe eens lekker gek!quote:Op zondag 23 mei 2010 00:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
ja dan wordt het weer zoiets standaards, en dat ben ik een beetje zat
Het hele turkentopic was er?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
BBQ'en.
Wij hebben vandaag ook gebbqt met vriendinnen.
Dat gingen we sowieso al met familie doenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
BBQ'en.
Dat is ook een goed idee. Heb je ook veel Adanali vriendinnen? Hihiquote:Op zondag 23 mei 2010 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
BBQ'en.
Ga vissen!quote:
Ik heb Adanali vriendinnen maar die waren er vandaag niet bij.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is ook een goed idee. Heb je ook veel Adanali vriendinnen? Hihi. Adana kebap
!
Wheheh, nu ik mijn reactie terugleesquote:Op zondag 23 mei 2010 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga vissen!
[..]
Ik heb Adanali vriendinnen maar die waren er vandaag niet bij.![]()
En Adana kebab is inderdaad.
Haha nu je het zegt.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Wheheh, nu ik mijn reactie terug lees... "Heb jij ook veel Adanali vriendinnen?" "Adana kebap
"
Dit kan ook heel fout klinken. Mja, zo bedoelde ik het niet
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op zondag 23 mei 2010 01:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De wereld zou minder leuk zijn zonder Turkije, want dan zouden Turkengrappen geen bestaansrecht hebben.
quote:Op zondag 23 mei 2010 01:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Het.Echt? Dat klinkt echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het klinkt wel, want zo hoort het te klinken! Je zit gewoon te drammen!quote:Op zondag 23 mei 2010 01:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ja, ik geloof je wel. Maar ik vind het gewoon niet klinken.
Mensen die het WK volgen "omdat ze de volgende dag op het werk anders niks hebben om over te praten / niet kunnen meepraten"quote:Op zondag 23 mei 2010 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen die het WK niet volgen "omdat Turkije niet meedoet"
NL is o zo geweldig!quote:Op zondag 23 mei 2010 01:20 schreef Garso het volgende:
[..]
Mensen die het WK volgens "omdat ze de volgende dag op het werk anders niks hebben om over te praten / niet kunnen meepraten"![]()
GVD tis met elk WK en EK raak, praten ze de hele dag over het wk alsof ze ook enig verstand hebben van voetbal en dat NL o zo geweldig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |