Ah.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:49 schreef Garso het volgende:
Afstudeerstage, scriptie, tentamens, meehelpen met verbouwen, van alles en nog wat behalve tijd voor mezelf
Het is hier lang niet zo leuk als dat het een paar maanden terug was. Maar toen had ik ook geen leven en zat ik hier 24/7.quote:
aha, wat zijn de veranderingen in je leven?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is hier lang niet zo leuk als dat het een paar maanden terug was. Maar toen had ik ook geen leven en zat ik hier 24/7.
Ja idd. Nu kom ik hier een keer per dag om even te groeten. En dat was het.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:57 schreef Ayca het volgende:
Hoezo is het hier minder leuk?alhoewel er wel wat hilarische momenten waren
nu is het wat rustiger
School & werk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:58 schreef Garso het volgende:
[..]
aha, wat zijn de veranderingen in je leven?
Kom dan vakerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja idd. Nu kom ik hier een keer per dag om even te groeten. En dat was het.
[..]
School & werk.
De zomer komt eraan, laat af en toe school en werk linksquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja idd. Nu kom ik hier een keer per dag om even te groeten. En dat was het.
[..]
School & werk.
Neem wat te drinke en wat chips/koekjes en ga naar een park of museumplein (als je in amsterdam woont) strandquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:19 schreef Ayca het volgende:
Iemand een idee wat ik morgen met een vriendin kan doen?we willen wat leuks doen, maar we kunnen niets orgineels verzinnen
Nope woon in Alkmaar, pretpark Hmm beetje laat om nu te regelen nog, strand zou opzich wel kunnenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:36 schreef Garso het volgende:
[..]
Neem wat te drinke en wat chips/koekjes en ga naar een park of museumplein (als je in amsterdam woont) strand
pretkpark
Naar de Eftelingquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:19 schreef Ayca het volgende:
Iemand een idee wat ik morgen met een vriendin kan doen?we willen wat leuks doen, maar we kunnen niets orgineels verzinnen
Turken leren nooit iets fatsoenlijks aan anderenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:04 schreef msnk het volgende:
Damn d'r zijn veel van dit soort filmpjes, is dit een nieuwe Turkse volkssport ofzo?
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:05 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Turken leren nooit iets fatsoenlijks aan anderen
Altijd schelden etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |