Nog meer leugens.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:39 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben de echte Arier! De Nederlands zijn slechts phony!
You're a phony! A big fat phony!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:39 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben de echte Arier! De Nederlands zijn slechts phony!
Volgens mij denkt iedereen dat, maar had hij de ideeën gejat van een ander. Of zijn werk was in ieder geval op dat van een ander gebaseerd.quote:
Jij weet niet eens hoe de speekselhuishouding in de mond werkt, om ook maar een triviaal punt te noemen gebaseerd op een woord uit je zin, dus mondje dichtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wie de telefoon heeft uitgevonden, dus mondje dicht.
Care wie de eerste wasquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bell is een ordinaire dief! Anthonio Meucci was de eerste!
Wat jij geschiedvervalser! Het gaat er wel degelijk om wie de eerste was, want aan hem komt alle eer toe! Niet aan dieven die een idee stelen en het zich eigen maken!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Care wie de eerste washij maakte het tot een succes!
* Rookert wacht op de analogiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat jij geschiedvervalser! Het gaat er wel degelijk om wie de eerste was, want aan hem komt alle eer toe! Niet aan dieven die een idee stelen en het zich eigen maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |