Nog meer leugens.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:39 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben de echte Arier! De Nederlands zijn slechts phony!
You're a phony! A big fat phony!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:39 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben de echte Arier! De Nederlands zijn slechts phony!
Volgens mij denkt iedereen dat, maar had hij de ideeën gejat van een ander. Of zijn werk was in ieder geval op dat van een ander gebaseerd.quote:
Jij weet niet eens hoe de speekselhuishouding in de mond werkt, om ook maar een triviaal punt te noemen gebaseerd op een woord uit je zin, dus mondje dichtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wie de telefoon heeft uitgevonden, dus mondje dicht.
Care wie de eerste wasquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bell is een ordinaire dief! Anthonio Meucci was de eerste!
Wat jij geschiedvervalser! Het gaat er wel degelijk om wie de eerste was, want aan hem komt alle eer toe! Niet aan dieven die een idee stelen en het zich eigen maken!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Care wie de eerste washij maakte het tot een succes!
* Rookert wacht op de analogiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat jij geschiedvervalser! Het gaat er wel degelijk om wie de eerste was, want aan hem komt alle eer toe! Niet aan dieven die een idee stelen en het zich eigen maken!
Oke Meucci uitvinder, Bell baas?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat jij geschiedvervalser! Het gaat er wel degelijk om wie de eerste was, want aan hem komt alle eer toe! Niet aan dieven die een idee stelen en het zich eigen maken!
The matrixquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:57 schreef AryaMehr het volgende:
Ok, en dan nu de echte bazenvraag: Antonio Meucci heeft de telefoon uitgevonden, maar in welke bekende film wordt dit ook nog eens aangehaald?
Notquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je hebt wel lekker uitgebreid gegoogled he?
The Godfather 3. Waar Joey Zaza op het bureau van Michael Corleone de Meucci-prijs aan hem overhandigd! Ken je klassiekers!quote:
Deel 1 is goed, daarna bergafwaarts.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
The Godfather 3. Waar Joey Zaza op het bureau van Michael Corleone de Meucci-prijs aan hem overhandigd! Ken je klassiekers!![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
The Godfather 3. Waar Joey Zazsa op het bureau van Michael Corleone de Meucci-prijs aan hem overhandigd! Ken je klassiekers!![]()
Ik heb hier ook een boek voor me liggen, maar ik ben nog aan het twijfelen. Slapen klinkt ook erg aantrekkelijk. Wellicht een beginnetje maken in het boek, een goed boek volgens mij.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:14 schreef msnk het volgende:
Zou Ayca nog steeds aan het lezen zijn?
Ik had het over Sjaak Swart's profielquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een boek voor me liggen, maar ik ben nog aan het twijfelen. Slapen klinkt ook erg aantrekkelijk. Wellicht een beginnetje maken in het boek, een goed boek volgens mij.
Ik heb hier het boek van Fareed Zakaria voor me liggen. De wereld na Amerika.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik had het over Sjaak Swart's profiel
Welk boek heb jij daar liggen dan?
Ik zie net trouwens dat vijf van de tien boeken die ik besteld had bij bol.com een uurtje geleden op de post zijn gezet, lekker laat!
Is dat die gast van GPS?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb hier het boek van Fareed Zakaria voor me liggen. De wereld na Amerika.
Ja, die gast. Is overigens niet zijn eerste boek. Zijn vorige boek De toekomst van de vrijheid was een wereldwijde bestseller.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Is dat die gast van GPS?
Wist niet dat die een boek had
Ik vind 'm altijd eng veel op MJ lijkenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, die gast. Is overigens niet zijn eerste boek. Zijn vorige boek De toekomst van de vrijheid was een wereldwijde bestseller.
Er wonen namelijk enorm veel Turken in Delfshaven en 't zou mij niets verbazen als één van deze Turken in dit topic zit of zitten.quote:
ik ben net wakkerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:07 schreef IHVK het volgende:
Slapen jullie nog steeds? :S
Jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus je begint iets, en tien minuten later slaap je al.
SPOILERclass="spoiler"> http://en.wikipedia.org/wiki/Special:Random
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:32 schreef zarGon het volgende:
Kermes in Den Haag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toevallig langsgelopen. Die vlaggen waren wel tof.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:02 schreef Rookert het volgende:
Ik ben weer wat bruiner![]()
En het vlees, waaronder de varkenskarbonade, van de bbq was goddelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |