Hij kan zo van mn balkon de bomen in straks, maar ik denk dat ik m wel kortwiek tot ie ieg groot en sterk is.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Lieffff. Wat leuk dat het zo goed gaat met 'm. Ga je 'm echt permanent houden, of wat is je plan met 'm?
Eens!quote:
parkieten laten kleine dingetjes vallen, die snel opdrogenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Hans zit nu psies zo op de open deur van zn hokkie buiten![]()
hey, hoe doen jullie dat eigenlijk met Nappie zn kakjes?
De hele dag dr achteraan lopen vegen?
Hans heeft nog niks binnen gedaan, maar jezus, daar flatst me wat uit zeg.
Op het balkon spoel ik ze wel gelijk weg en ik doe twee keer per dag of zo verse kranten in zn kooi, want hij meurt een end weg
Huuuuuuuuu lkkrquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
parkieten laten kleine dingetjes vallen, die snel opdrogen
je kan ze gewoon oprapen, t zijn net zoetjes voor in de koffie ofzo, maar dan groen met wit
Ja idd, oh leuk johquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij kan zo van mn balkon de bomen in straks, maar ik denk dat ik m wel kortwiek tot ie ieg groot en sterk is.
Hijs zo tam, ik denk dat ie dan wel gewoon in zn eigen huisje wil blijven slapen hier hoor.
Tis echt een leukerd.
En de cd van Laura Jansen is super![]()
En Lau. fat chance, ik ben dr zelf hier al de hele dag tegen aan aan het hikken, maar de afwas is nu ook al gedaan en de bank is afgehaald en mn bed en daar lag een dikke volgezogen teek in![]()
Oh ik haaaaat die beesten, en ik snap ook echt niet waarie vandaan komt, want ik check alle honden elke dag helemaal![]()
En mezelf ook.
Gatverdamme
Awwwquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
zzzZZzzzZZZzzzzZZZzzzzzzzzzz
[ afbeelding ]
Oh lol ik zie net dat filmpjequote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh er staat eindelijk een sinaasappelcocoscake in de oven, ik maak toch nog enigszins vorderingen
haphapquote:
jaquote:
LOLquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haphap![]()
[..]
jaook nog camera pakken, foto maken, aan computer hangen, uploaden, en posten met 1 hand
quote:
Het is rustig he?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik dacht al, ben ik de enige hier in dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |