Ik wil Hans alleen maar heel erg leren vloeken eigenlijkquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
kusjekusjekusjekusje poepoepoe pieppieppiep wiewiewie
tot ergernis van mijn moeder, kan nappie demmit! zeggenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil Hans alleen maar heel erg leren vloeken eigenlijk
Oh als dat alles is....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tot ergernis van mijn moeder, kan nappie demmit! zeggen
misschien zeg ik het iets te vaak
ja maar bagger is baggerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar greenday vs glitternichten, ghehe, in your face billie joe
ik mag em geen vieze woorden leren, hij lijkt al zo'n enge kinderlokker met z'n "kusjekusjekusjekusje" wat hij bijna sist / fluistertquote:
ergens ben je toch wel meesterlijk als je er in slaagt om met een band genaamd jurk op de radio te komenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu waarom draaien ze nu toch weer jurk![]()
Wat een bummer
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik mag em geen vieze woorden leren, hij lijkt al zo'n enge kinderlokker met z'n "kusjekusjekusjekusje" wat hij bijna sist / fluistert![]()
"psst he, kusjekusjekusje?", zo iets
kan je niet gewoon Qwea op je balkon laten wonen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pedonappie
![]()
Hans die moet straks de hele dag vanaf de railing van mijn balkon dingen als KUT STOEPHOERRRRRRRRRR en GODVERDOMME zitten te schallen door de hele buurt![]()
Oh,zowel Sjon als Bil hebben roze strepen in hun kuif.
Ze moeten verdikkeme afleren dat ze met hun bakkes dr onder komen staan als ik die vogel voer, framboos is niet hun kleur![]()
Ow, zelfs als ze het over Sieneke hebben zijn Timur en Ramon grappig
Neeheeeee, die heb ik in mn kelder zitten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan je niet gewoon Qwea op je balkon laten wonen?
Dat was de volgende weddenschap, dat ze durfden te wedden dat er nog iemand was die elke dag naar zn werk ging met een cassettebandjeswalkman op zn kopquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
dat heb ik gemist, wat cassettebandjes walkman?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe.
Hans heeft al kattenvoer op en frambozen, de frambozen vond ie echt heerlijk.
Hij probeert zelf te eten maar het lukt nog niet helemaal hoor...
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en weet je wat echt echt gaaf is?
Als je twee uur niet bij je beessie bent wezen kijken, en je loopt naar buiten met wat framboosjes en wat brood gedrenkt in het sap van de frambozen, en je beessie gaat al met zn bekkie open zitten wachten tot je dr wat in stopt en komt daarna even in je nek zitten kroelen![]()
Ik wil morgen geeneens naar de dierentuin, gelukkig komt de buuf Hansje halen
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Whehe, Kees en Sjon, mn twee honden die het vervelendst zijn tegen vreemde honden, die zijn dus echt helemaal lief met Hansie he![]()
Billy is een beetje te hyper, maar gelukkig luistert die wel als ik zeg dat ie mot moven, Chico wordt soms een beetje boos als ie herrie maakt als ie in zn hok zit, als ie los zit vindt ie alles best, en Karel die negeert m een beetje, verder niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |