en en en hoe voelt dat nu pappie?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:19 schreef Ravage het volgende:
Wilde ik hier nog ff posten dat er een foto is.. maar jullie zijn zo snel
Oh nou eigen schuld dusquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:29 schreef Lau. het volgende:
[..]
Borrelavondje met de buren gehad... teveel hapjes, teveel drank... nu buikpijn...
Ja ik denk dat wat dat aangaat Oh-Oh sommige live acts die wij aanschouwd hebben nogal obscuur zou vinden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk dat je nog verbaasd zal zijn hoe obscuur muziek kan worden
Sunn O is veel meer dan ruis!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
een van de meest bizarre cd's die ik heb is van sunn O)))
als je er niet echt fan van bent, is het ruis
Ik heb alles van ze! Net als van L 'Aimee Imortelle trouwens en Allerseelen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
en dit is ook bizar![]()
maar vind het wel altijd tof om dit even aan te zetten en goed naar te luisteren, en even aan niets denken
Ja eigen schuld, klopt welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou eigen schuld dus![]()
Beterschapjes![]()
Ik ga een cake in elkaar flantsen voor morgen, en Sjon scheren
prachtig hequote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:09 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk vind ik dat obscuur want dat is het toch ook, dat vinden jullie zelf nog.
Ik vind dr niks aan , mij te vaag ik hou van andere muziek.
Ik moet vaker clips kijken trouwens, ik ontdek net deze![]()
Love love love it
Whoeihoei gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:19 schreef Ravage het volgende:
Wilde ik hier nog ff posten dat er een foto is.. maar jullie zijn zo snel
Echt goud waard die clip, ik vindquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
prachtig he![]()
moet het hele album eigenlijk nog horen, meer dan superfast jellyfish en stylo heb ik nog niet gehoord van deze
Was Clint niet hun eerste single?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
oeh ja die ook![]()
maar die is niet van demon days, en das het enige album wat ik van ze op cd heb
weet niet of het hun eerste is, maar ze zijn er wel bekend mee gewordenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was Clint niet hun eerste single?
Ik weet t niet meer...
Maar die tekst ook , epic gewoon
Ja ik ben dr wel bang voor, maar hij zit nu nog de hele dag braaf op een hekje of stok of zo.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
ben je niet bang dat hij per ongeluk over het balkon heen hopt? of zit zijn hok dicht?
geile poesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ben dr wel bang voor, maar hij zit nu nog de hele dag braaf op een hekje of stok of zo.
Oh men dr was net een goeie mama appelsap op, maar nu heb ik gemist wel nr het was
Oh noeeeeeeeesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
na mijn 10.000 momentje te hebben gemist, zie ik net ook dat ik mijn 11111 momentje heb gemist
wacht maar, mijn 12345 momentje moet nog komenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh noeeeeeeees![]()
Alsnog gefeliciteerd voor beiden mopje![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wacht maar, mijn 12345 momentje moet nog komen
nee joh, geel is engquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Stomme vogels![]()
Denk je dat Hans Nappie zal opeten als ie later groot is?
Ik heb Hans ff in zn hok gezet.
Whehehehehe die Timur en Ramon, John Krijgsman tudududu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |