Dan mogen de BadBoys en Dony van mij toch eerst het veld ruimenquote:
Maaike zie ik net in de samenvatting, die klink ook niet echt jofel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
dat klonk als een 14 jarige jongen die een rauwe stem probeert te doen die hij niet heeft
Joa, was ook mijn favoquote:
* rolt met ogen*quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef nokwanda het volgende:
Maar euh, is dit nou de halve finale? Nee toch?
Kom, we smssen gewoon.quote:
en nu is hij het echt ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
* rolt met ogen*
Neeeeeeeheeeee das volgende week.
oeh hahahahahahahahahahahahahaa de tv kantine.
Ik denk echt de hele tijd dat Eric die rol speelt bij X Factor, Carlo doet m zo goed na
Zie je, je ziet echt amper verschil.quote:
dat was echt briljantquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOh ze doen Ab Fab de coolste grappigste serie evah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Georginaaaaaaa![]()
![]()
Ken je die serie?quote:
ik heb wat afleveringen gezien jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ken je die serie?
Ik geloof dat ik van de eerste twee of drie seizoenen elke ep uit mijn hoofd ken![]()
Joanna Lumley en Jennifer Saunders![]()
Jen is getrouwd met Adrian Edmondson en die schijnen thuis dan weer helemaal niet grappig te zijn die twee
Echt de grappigste serie ooit gemaaktquote:
Wij gebruiken heel veel quotes uit die seriequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:13 schreef nokwanda het volgende:
Ik ken ze allemaal. met de kerst de hele marathon nog gezien
Ik heb dr een paar keer live gezien, echt, ze kan onwijs goed performen, maar ze moet niet in zo een commerciele studio staan hoor das dr ding niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:26 schreef nokwanda het volgende:
Darn, wat een kutstem heeft die. En dat staat op Northsea Jazz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij een talentenjacht als x-factor zou ze in de eerste ronde afvallen door die stemkwaliteit en die dronken look
Net zo absoluut kut als Winehouse. Aanfluiting
Haar teksten en muziek zijn best okay. Maar ik ben allergisch voor mensen die gedrogeerd op een podium lijken te staan. Dan hoeft het voor mij gelij kniet meer.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Whehe van live optredes van Macy in NL kun je echt niet al te veel verwachten.
Ik heb dr es op Pinkpop gezien, ik vind dr geweldig.
En I Try is echt zooooooo een mooi nr
Godin nee hé? Kijk jij zelfs hiernaar Zwabber?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
dat klonk als een 14 jarige jongen die een rauwe stem probeert te doen die hij niet heeft
Oh dat boeit mij echt geen ene reet, ik heb zoooooooooveel mensen geniale optredens zien geven onder invloed,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Haar teksten en muziek zijn best okay. Maar ik ben allergisch voor mensen die gedrogeerd op een podium lijken te staan. Dan hoeft het voor mij gelij kniet meer.
Zwabber is echt my kinda guyquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Godin nee hé? Kijk jij zelfs hiernaar Zwabber?![]()
m'n moeder had het aangezet, ik vang het opquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Godin nee hé? Kijk jij zelfs hiernaar Zwabber?![]()
ik heb echt een hekel aan de juryleden, de kandidaten, het publiek (tering wat een ongecoordineerde inteeltmongolen zijn dat zeg), en het gehele conceptquote:
Ik vind zo'n beetje al die programma's zo'n triestheid ten top.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
m'n moeder had het aangezet, ik vang het op
Ik hecht echt heel veel waarde aan mijn hersenloze vrijdag avond op tvquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik vind zo'n beetje al die programma's zo'n triestheid ten top.
En dan nog die would be jury's die zich zelf zo belangrijk vinden.
Ik bedoel wat heeft een HJ Smit, Paay, Patty Brard, die man met die flaporen (Maurice?) ooit zelf gedaan behalve hypen?![]()
![]()
O well, ik ben heeeeel erg anti alcohol en drugsmisbruik. Een neutje...okay, een jointje heel af en toe... okay. Maar mensen worden er imo noooooit beter op. Alleen maar dommer en slechter. Ze denken alleen maar dat het beter is en het zijn enkel domme middelen om je eigen onzekerheden te overkomen en dat past een echte artiest niet imo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat boeit mij echt geen ene reet, ik heb zoooooooooveel mensen geniale optredens zien geven onder invloed,
Nog veel knapper dan nuchter vind ik dat
Pfffffffffffff die stomme Dony is weer door hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |