Dan mogen de BadBoys en Dony van mij toch eerst het veld ruimenquote:
Maaike zie ik net in de samenvatting, die klink ook niet echt jofel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
dat klonk als een 14 jarige jongen die een rauwe stem probeert te doen die hij niet heeft
Joa, was ook mijn favoquote:
* rolt met ogen*quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef nokwanda het volgende:
Maar euh, is dit nou de halve finale? Nee toch?
Kom, we smssen gewoon.quote:
en nu is hij het echt ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
* rolt met ogen*
Neeeeeeeheeeee das volgende week.
oeh hahahahahahahahahahahahahaa de tv kantine.
Ik denk echt de hele tijd dat Eric die rol speelt bij X Factor, Carlo doet m zo goed na
Zie je, je ziet echt amper verschil.quote:
dat was echt briljantquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOh ze doen Ab Fab de coolste grappigste serie evah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Georginaaaaaaa![]()
![]()
Ken je die serie?quote:
ik heb wat afleveringen gezien jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ken je die serie?
Ik geloof dat ik van de eerste twee of drie seizoenen elke ep uit mijn hoofd ken![]()
Joanna Lumley en Jennifer Saunders![]()
Jen is getrouwd met Adrian Edmondson en die schijnen thuis dan weer helemaal niet grappig te zijn die twee
Echt de grappigste serie ooit gemaaktquote:
Wij gebruiken heel veel quotes uit die seriequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:13 schreef nokwanda het volgende:
Ik ken ze allemaal. met de kerst de hele marathon nog gezien
Ik heb dr een paar keer live gezien, echt, ze kan onwijs goed performen, maar ze moet niet in zo een commerciele studio staan hoor das dr ding niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:26 schreef nokwanda het volgende:
Darn, wat een kutstem heeft die. En dat staat op Northsea Jazz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij een talentenjacht als x-factor zou ze in de eerste ronde afvallen door die stemkwaliteit en die dronken look
Net zo absoluut kut als Winehouse. Aanfluiting
Haar teksten en muziek zijn best okay. Maar ik ben allergisch voor mensen die gedrogeerd op een podium lijken te staan. Dan hoeft het voor mij gelij kniet meer.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Whehe van live optredes van Macy in NL kun je echt niet al te veel verwachten.
Ik heb dr es op Pinkpop gezien, ik vind dr geweldig.
En I Try is echt zooooooo een mooi nr
Godin nee hé? Kijk jij zelfs hiernaar Zwabber?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
dat klonk als een 14 jarige jongen die een rauwe stem probeert te doen die hij niet heeft
Oh dat boeit mij echt geen ene reet, ik heb zoooooooooveel mensen geniale optredens zien geven onder invloed,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Haar teksten en muziek zijn best okay. Maar ik ben allergisch voor mensen die gedrogeerd op een podium lijken te staan. Dan hoeft het voor mij gelij kniet meer.
Zwabber is echt my kinda guyquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Godin nee hé? Kijk jij zelfs hiernaar Zwabber?![]()
m'n moeder had het aangezet, ik vang het opquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Godin nee hé? Kijk jij zelfs hiernaar Zwabber?![]()
ik heb echt een hekel aan de juryleden, de kandidaten, het publiek (tering wat een ongecoordineerde inteeltmongolen zijn dat zeg), en het gehele conceptquote:
Ik vind zo'n beetje al die programma's zo'n triestheid ten top.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
m'n moeder had het aangezet, ik vang het op
Ik hecht echt heel veel waarde aan mijn hersenloze vrijdag avond op tvquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik vind zo'n beetje al die programma's zo'n triestheid ten top.
En dan nog die would be jury's die zich zelf zo belangrijk vinden.
Ik bedoel wat heeft een HJ Smit, Paay, Patty Brard, die man met die flaporen (Maurice?) ooit zelf gedaan behalve hypen?![]()
![]()
O well, ik ben heeeeel erg anti alcohol en drugsmisbruik. Een neutje...okay, een jointje heel af en toe... okay. Maar mensen worden er imo noooooit beter op. Alleen maar dommer en slechter. Ze denken alleen maar dat het beter is en het zijn enkel domme middelen om je eigen onzekerheden te overkomen en dat past een echte artiest niet imo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat boeit mij echt geen ene reet, ik heb zoooooooooveel mensen geniale optredens zien geven onder invloed,
Nog veel knapper dan nuchter vind ik dat
Pfffffffffffff die stomme Dony is weer door hoor
Nee, dat vind ik dus ook het verschil tussen Amy Winehouse en Adele.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O well, ik ben heeeeel erg anti alcohol en drugsmisbruik. Een neutje...okay, een jointje heel af en toe... okay. Maar mensen worden er imo noooooit beter op. Alleen maar dommer en slechter. Ze denken alleen maar dat het beter is en het zijn enkel domme middelen om je eigen onzekerheden te overkomen en dat past een echte artiest niet imo.
Dat is het ook, puur kijkcijfers genereren zonder inhoud. Mensen die zichzelf publiekelijk hoereren, omdat ze in staat zijn om niet vals te zingen (en soms zelfs dat niet eens). En vervolgens alleen maar slecht gecoverde versies van al niet echt fantastische nummers. Het draait niet om muziek, het draait voor de mensen volledig om de lifestyle van het beroemd zijn. Het draait voor het publiek om het hersenloos aanhangen van een valse profeet, als ze maar ergens om kunnen juichen is het oke. Het draait voor de jury om zichzelf via slappe falende oneliners te profileren als expert en belangrijk persoon. Ergens along the road is de muziek uit het concept verdwenen en vervangen door knipperende lampjes, dansende nichten en rare mensen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik bedoel wat heeft een HJ Smit, Paay, Patty Brard, die man met die flaporen (Maurice?) ooit zelf gedaan behalve hypen?![]()
![]()
Ben ik ergens wel met je eens hoor. Het laat wel zien hoe die wereld in elkaar zit. Dat is wel de realiteit. Je kunt goed zijn in wat je ook doet, maar als je het niet weet te verkopen, dan ga je het niet redden. Zo is het in iedere kunstvorm. En als je er als beginnend artiest dan voor kiest om dat op die manier te doen dan is dat vrije keus. Ik kijk er dan ook graag naar. Vooral als je ziet dat er echt mensen zijn die niet kunnen zingen en geen uitstraling hebben en een heel ander idee over zichzelf hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:46 schreef Strega het volgende:
[..]
![]()
Oh nou ik denk niet dat Jimmy Hendrickx, Bob Marley, the Beatles, Janis Joplin, Sly Stone, James Brown , Kurt Cobain, en zo kan ik nog wel even eindeloos doorgaan, beter geweest waren als ze nooit iets gebruikt hadden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O well, ik ben heeeeel erg anti alcohol en drugsmisbruik. Een neutje...okay, een jointje heel af en toe... okay. Maar mensen worden er imo noooooit beter op. Alleen maar dommer en slechter. Ze denken alleen maar dat het beter is en het zijn enkel domme middelen om je eigen onzekerheden te overkomen en dat past een echte artiest niet imo.
nee, maar we hadden misschien langer van die mensen kunnen genietenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou ik denk niet dat Jimmy Hendrickx, Bob Marley, the Beatles, Janis Joplin, Sly Stone, James Brown , Kurt Cobain, en zo kan ik nog wel even eindeloos doorgaan, beter geweest waren als ze nooit iets gebruikt hadden.
Ik drink zelf geen druppel en ik ben nog geen 5 keer stoned geweest in mn leven, maar ik heb dr geen last van hoor, als andere mensen dat wel doen.
En toch he, van Amy Whinehouse is het een wonder dat ze uberhaupt kon staan soms,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik dus ook het verschil tussen Amy Winehouse en Adele.
Ja, wij gaan hier ook zo slapen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben ik ergens wel met je eens hoor. Het laat wel zien hoe die wereld in elkaar zit. Dat is wel de realiteit. Je kunt goed zijn in wat je ook doet, maar als je het niet weet te verkopen, dan ga je het niet redden. Zo is het in iedere kunstvorm. En als je er als beginnend artiest dan voor kiest om dat op die manier te doen dan is dat vrije keus. Ik kijk er dan ook graag naar. Vooral als je ziet dat er echt mensen zijn die niet kunnen zingen en geen uitstraling hebben en een heel ander idee over zichzelf hebben.
Wij gaan trouwens lekker tukken. Morgen een tafel om te mozaieken en nog een boel schilderijen te schilderen.
Momenteel is dat echt even mijn werk en ik spendeer er nu even ook echt werkdagen aan
Ah joh die mensen waren dr nooit gekomen zonder al die middelen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar we hadden misschien langer van die mensen kunnen genieten![]()
Tis hun eigen keuze natuurlijk, en ik kan me ook wel voorstellen dat je er aan onderdoor gaat met alle publiciteitsveelvraten / doorgedraaide fans
Ik bedoel een nummertje..... ik hoef naar geen van beide voor een heel concert.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En toch he, van Amy Whinehouse is het een wonder dat ze uberhaupt kon staan soms,
En Adele dies wel goed maar das toch wel een tikje saai om naar te kijken.
Ik zou dr geen hele avond tegenaan willen kijken hoor![]()
Dan lag ik liever lekker in een deuk bij Amy geloof ik
Ik denk dat het fijne van het programma is dat het ook niet pretendeert meer te zijn dan datquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is het ook, puur kijkcijfers genereren zonder inhoud. Mensen die zichzelf publiekelijk hoereren, omdat ze in staat zijn om niet vals te zingen (en soms zelfs dat niet eens). En vervolgens alleen maar slecht gecoverde versies van al niet echt fantastische nummers. Het draait niet om muziek, het draait voor de mensen volledig om de lifestyle van het beroemd zijn. Het draait voor het publiek om het hersenloos aanhangen van een valse profeet, als ze maar ergens om kunnen juichen is het oke. Het draait voor de jury om zichzelf via slappe falende oneliners te profileren als expert en belangrijk persoon. Ergens along the road is de muziek uit het concept verdwenen en vervangen door knipperende lampjes, dansende nichten en rare mensen.
Maar goed, ik denk dat mijn muziek keuze sowieso door weinig mensen begrepen wordquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik bedoel een nummertje..... ik hoef naar geen van beide voor een heel concert.
nee, ze pretenderen het wel, maar ze beseffen tegelijkertijd ook wel dat het hopeloos isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat het fijne van het programma is dat het ook niet pretendeert meer te zijn dan dat
Ik heb van beide dames cds gekocht, de orginelequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik bedoel een nummertje..... ik hoef naar geen van beide voor een heel concert.
Nou ja, moet dat dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar goed, ik denk dat mijn muziek keuze sowieso door weinig mensen begrepen word![]()
Nou lekker![]()
ik denk dat je nog verbaasd zal zijn hoe obscuur muziek kan wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, moet dat dan?
Ik vind echt zo veel goed, hele obscure dingen , maar ik krijg ook echt kippenvel van Beyonce die Halo doet hoor.
Neuh ze pretenderen het mss nog een beetje voor de vorm maar echt niet voor de serieus hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ze pretenderen het wel, maar ze beseffen tegelijkertijd ook wel dat het hopeloos is
Ik denk echt dat je met mij geen wedstrijdje aan wil gaan , ik heb echt een hele brede kennis, ik heb jaren gewerkt in die branche en vroegah zat ik heel erg in die scene.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk dat je nog verbaasd zal zijn hoe obscuur muziek kan worden
Hey ga zuipen jij!quote:
ja das ook weer zo, pretentieuze mensenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:27 schreef oh-oh het volgende:
Naja ik ken ook van die mensen die doorslaan en alleen nog maar obscuur leuk vinden omdat het obscuur is en populairder gedoe niet leuk vinden puur omdat het polulair is.
Ik ben nu lekker de Pfaffs aan t kijken![]()
En Primus aan het youtuben
Thank god ja. Al dat x factor geneuzelquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mosterd na de maaltijd, het gaat inmiddels over obscure muziek, niet obsceen slechte muziek
je kan nog typen dus dr kan nog meer bijquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
je kan nog typen dus dr kan nog meer bij
Maar Qwea, tis weekend, dr moet gezopen worden!quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
je kan nog typen dus dr kan nog meer bij
en nu nog even je vinger in je neus en dan aflikkenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:42 schreef oh-oh het volgende:
Waarom zit ik net met mijn pink in Sjon zn oor en zit ik het schoon te maken met mn vinger, jakkes![]()
Nee joh, Karel was me al voorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en nu nog even je vinger in je neus en dan aflikken
quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik zat net een broodje te eten, en napoleon wilde ook, dus hij bleef als een helicoptertje stilhangen boven het brood. (ik hield em er steeds van weg)
whoesj, ik zit onder de kruimels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |